Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Witam.
Czy ktoś z was może przybliżyć, system w jaki włączany jest nawiew w mk3 ? Chodzi mi o to, że chcę wykorzystać wolny kanał w alarmie, i tym kanałem włączać nawiew na maksymalnej mocy. Po co ? Żeby w lecie przed wejściem do auto choć trochę go wychłodzić
Oczywiście zastosuję przekaźnik.
Czy ktoś z was może przybliżyć, system w jaki włączany jest nawiew w mk3 ? Chodzi mi o to, że chcę wykorzystać wolny kanał w alarmie, i tym kanałem włączać nawiew na maksymalnej mocy. Po co ? Żeby w lecie przed wejściem do auto choć trochę go wychłodzić
Oczywiście zastosuję przekaźnik.
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
bez otworzenia szyb napewno go niewychlodzisz Czerwony kabel wychodzi z opornika dmuchawy i w niego sie wepni Szczeze przybedzie kabelkow a gra nie warta swieczki
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Robiłem sobie małe testy, nawet sama dmuchawa coś potrafi dać, nie zmienia to faktu że mam owiewki i zawsze szyby są spuszczone do wysokości owiewki
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
skaktus, a nie lepiej zastosować tak jak to jest w wersjach z webasto?
Czyli kabel czerwono/czarny przed wtyczką regulacji ogrzewania przecinamy - ten koniec kabla co idzie do włącznika wpinasz w nóżkę 30 przekaźnika, drugi koniec w nóżkę 87A, w nóżkę 87 dajesz dodatkowe zasilanie z aku poprzez bezpiecznik, w nóżkę 85 masa, w nóżkę 86 kabelek id urządzenia sterującego co daje sygnał plusem, jeśli twój alarm daje masę sygnałem a nie napięcie to dajesz na 85 napięcie z aku zamiast masy.
Efekt takiego działania jest taki - wentylator w kabinie będzie chodził z taką prędkością na jaką ustawiłeś
Czyli kabel czerwono/czarny przed wtyczką regulacji ogrzewania przecinamy - ten koniec kabla co idzie do włącznika wpinasz w nóżkę 30 przekaźnika, drugi koniec w nóżkę 87A, w nóżkę 87 dajesz dodatkowe zasilanie z aku poprzez bezpiecznik, w nóżkę 85 masa, w nóżkę 86 kabelek id urządzenia sterującego co daje sygnał plusem, jeśli twój alarm daje masę sygnałem a nie napięcie to dajesz na 85 napięcie z aku zamiast masy.
Efekt takiego działania jest taki - wentylator w kabinie będzie chodził z taką prędkością na jaką ustawiłeś
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Oto zapowiedziany schemat. Wyjście przekaźnika (87, fioletowy na rysunku) dajemy w dowolne miejsce: na czerwony lub biały (otrzymując ZAWSZE najwyższy, 4 bieg) albo do dowolnych pozostałych, otrzymując ZAWSZE zakładany bieg (np, dla biało-czarnego będzie to bieg 2) albo też jak Kolega grg474 wskazał czerwono-czarny, otrzymując dowolny nastawiony bieg.
Ostatnio zmieniony pn maja 16, 2011 20:00 przez Zico63b, łącznie zmieniany 1 raz.
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Zico63b, sorry ale akurat się mylisz - sam spójrz na załączony przez Ciebie schemat - czerwono/czarny przed pokrętłem to zasilanie dla pokrętła z bezpiecznika 6 - dokładnie w tym miejscu wg schematu webasto należy się podpiąć - sygnał 4 biegu wentylatora to kabel oznaczony cyfrą 1 z pokrętła
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Zico63b,
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Re: Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Odkopię.
W jaki sposób zewrzeć wtyczkę
która idzie do tego pokrętła
aby dmuchawa działał na 3 lub 4 biegu?
Stopiło mi się pokrętło
i muszę tymczasowo zastąpić je
wyłącznikiem.
Zastanawiam się tylko jak wpiąć wyłącznik we wtyczkę
aby załączać dmuchawę.
Nie chciałbym źle zewrzeć.
W jaki sposób zewrzeć wtyczkę
która idzie do tego pokrętła
aby dmuchawa działał na 3 lub 4 biegu?
Stopiło mi się pokrętło
i muszę tymczasowo zastąpić je
wyłącznikiem.
Zastanawiam się tylko jak wpiąć wyłącznik we wtyczkę
aby załączać dmuchawę.
Nie chciałbym źle zewrzeć.
Re: Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
Poradziłem sobie z podłączeniem wyłącznika.
Gdyby ktoś nie wiedział to aby podłączyć
przełącznik zamiast pokrętła:
- rozbieramy panel.
- odłączamy wtyczkę
- pełna moc - zwieramy dwa górne piny
- bieg 1,2,3 - zwieramy góry lewy pin z którymś z pozostałych na dole.
Problem następny jest taki że strasznie grzeje się ten wyłącznik.
Coś mi się wydaję że zbyt duży prąd idzie na silnik dmuchawy.
Może ktoś wie jaki prąd pobiera domyślnie ta dmuchawa?
To bym sobie zmierzył amperomierzem i było by wyjaśnione.
Ew. może ktoś wie dlaczego dmuchawa mogła zacząć pobierać więcej mocy.
Dodam że filtr mam nowy i przepływ powietrza jest idealny (liście mi wydmuchało z pod szyby )
Praca silnika dmuchawy również nie wzbudza podejrzeń.... kręci dobrze i nie sieje zakłóceniami.
Help bo zima idzie. Grzanie musi być
edit:
Znalazłem że bierze 220W - http://songtian.en.gasgoo.com/auto-prod ... 38639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli ~18A przy 12V
Wyłącznik mam z lampki pokojowej
na 220V ale tam była żarówka max 50W....
Może przez to się tak grzeje
chociaż patrząc na budowę oryginalnego pokrętła
to jego styki nie wyglądają jakoś masywnie wręcz przeciwnie
cienka blaszka.
Bezpiecznika też nie pali więc prąd powinien być w normie....
Gdyby ktoś nie wiedział to aby podłączyć
przełącznik zamiast pokrętła:
- rozbieramy panel.
- odłączamy wtyczkę
- pełna moc - zwieramy dwa górne piny
- bieg 1,2,3 - zwieramy góry lewy pin z którymś z pozostałych na dole.
Problem następny jest taki że strasznie grzeje się ten wyłącznik.
Coś mi się wydaję że zbyt duży prąd idzie na silnik dmuchawy.
Może ktoś wie jaki prąd pobiera domyślnie ta dmuchawa?
To bym sobie zmierzył amperomierzem i było by wyjaśnione.
Ew. może ktoś wie dlaczego dmuchawa mogła zacząć pobierać więcej mocy.
Dodam że filtr mam nowy i przepływ powietrza jest idealny (liście mi wydmuchało z pod szyby )
Praca silnika dmuchawy również nie wzbudza podejrzeń.... kręci dobrze i nie sieje zakłóceniami.
Help bo zima idzie. Grzanie musi być
edit:
Znalazłem że bierze 220W - http://songtian.en.gasgoo.com/auto-prod ... 38639.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Czyli ~18A przy 12V
Wyłącznik mam z lampki pokojowej
na 220V ale tam była żarówka max 50W....
Może przez to się tak grzeje
chociaż patrząc na budowę oryginalnego pokrętła
to jego styki nie wyglądają jakoś masywnie wręcz przeciwnie
cienka blaszka.
Bezpiecznika też nie pali więc prąd powinien być w normie....
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Schemat zasilania nawiewu kabiny-szukam.
zabezpieczenie silnika dmuchawy to 20A...więc wiele więcej prądu nie pobierze
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości