Brak iskry 2.0 8v
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Brak iskry 2.0 8v
Witam!!
Pierwszy raz zakładam temat tak więc proszę o wyrozumiałość jeżeli coś zrobię nie tak.
Mam problem mianowicie kupiłem sobie ostatnio golfa3 2.0 8v gti anglika z przeznaczeniem na części ale głownie chodziło mi o silnik żeby wrzucić do swojego mk3 lecz nie mogę go odpalić. sprawdziliśmy iskrę i okazało się ze nie ma.
Myślałem ze to cewka ale cewka jest dobra, czujnik Halla i aparat zapłonowy dobry, czujnik położenia wału dobry.
Podłączyłem go pod VAG-a z myślą ze może jest jakiś błąd ale nie wszystko jest dobrze a iskry dalej nie ma.
Proszę o pomoc może ktoś już miał taki przypadek bo ja już zgłupiałem
Pierwszy raz zakładam temat tak więc proszę o wyrozumiałość jeżeli coś zrobię nie tak.
Mam problem mianowicie kupiłem sobie ostatnio golfa3 2.0 8v gti anglika z przeznaczeniem na części ale głownie chodziło mi o silnik żeby wrzucić do swojego mk3 lecz nie mogę go odpalić. sprawdziliśmy iskrę i okazało się ze nie ma.
Myślałem ze to cewka ale cewka jest dobra, czujnik Halla i aparat zapłonowy dobry, czujnik położenia wału dobry.
Podłączyłem go pod VAG-a z myślą ze może jest jakiś błąd ale nie wszystko jest dobrze a iskry dalej nie ma.
Proszę o pomoc może ktoś już miał taki przypadek bo ja już zgłupiałem
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Brak iskry 2.0 8v
zostaje okablowanie jeśli VAG widzi sterownik. Kable od czujnika wału do sterownika i od sterownika do cewki. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu jest napięcie jak w aku pomiędzy bocznymi pinami halla i cewki
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Brak iskry 2.0 8v
Znajac zycie to pewnie nie masz zasilania na sterowniku silnika na pinie 23 bo za to zasilanie odpowiada przekaznik w skrzynce bezpiecznikowej nr 30 w polu 3 Ogolnie robisz swap na 2,0 czy juz taki silnik masz tylko zmieniasz na lepszy Napisz cos wiencej
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Brak iskry 2.0 8v
Aktualnie mam wsadzone 1.8 i che zrobić swapa na 2.0 bo mój silnik już jest praktycznie na wykończeniu
A wracając do tematu to zasilanie do 23 pinu dochodzi ale jutro sprawdzę jeszcze raz dla pewności i dam znać co i jak
A wracając do tematu to zasilanie do 23 pinu dochodzi ale jutro sprawdzę jeszcze raz dla pewności i dam znać co i jak
Brak iskry 2.0 8v
Sprawdzilem dzisiaj jeszcze raz wszystko pokolei i zauwazyłem ze czujnik polozenia wału jest przetarty na kablu i raczej to to jest przyczyna tylko ze tezraz ciezko znalesc uzywany bo to chodliwa rzecz a nowy troche kosztuje
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Brak iskry 2.0 8v
to znaczy? Jak przetarty na kablu? Przecież kabel nie problem naprawić nie rozumiem
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Brak iskry 2.0 8v
nie dosc ze byl przetarty to jeszcze sie kruszyl ze starosci... na początku nic nie było wi dac ale po wyciagnieciu sie calkiem wyłamał wymienielem czujnik kipilem w sklepie za 150zł i wszystko działa.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 20 gości