Brak iskry 2.0 8v

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Loku20tl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:29
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Loku20tl » sob kwie 09, 2011 15:20

Witam!!
Pierwszy raz zakładam temat tak więc proszę o wyrozumiałość jeżeli coś zrobię nie tak. :-)

Mam problem mianowicie kupiłem sobie ostatnio golfa3 2.0 8v gti anglika z przeznaczeniem na części ale głownie chodziło mi o silnik żeby wrzucić do swojego mk3 lecz nie mogę go odpalić. sprawdziliśmy iskrę i okazało się ze nie ma.
Myślałem ze to cewka ale cewka jest dobra, czujnik Halla i aparat zapłonowy dobry, czujnik położenia wału dobry.
Podłączyłem go pod VAG-a z myślą ze może jest jakiś błąd ale nie wszystko jest dobrze a iskry dalej nie ma.
Proszę o pomoc może ktoś już miał taki przypadek bo ja już zgłupiałem :jezor:



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Paweł Marek » sob kwie 09, 2011 23:01

zostaje okablowanie jeśli VAG widzi sterownik. Kable od czujnika wału do sterownika i od sterownika do cewki. Sprawdź czy po włączeniu zapłonu jest napięcie jak w aku pomiędzy bocznymi pinami halla i cewki


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: jeryk10 » ndz kwie 10, 2011 10:43

Znajac zycie to pewnie nie masz zasilania na sterowniku silnika na pinie 23 bo za to zasilanie odpowiada przekaznik w skrzynce bezpiecznikowej nr 30 w polu 3 Ogolnie robisz swap na 2,0 czy juz taki silnik masz tylko zmieniasz na lepszy Napisz cos wiencej


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Loku20tl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:29
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Loku20tl » ndz kwie 10, 2011 10:50

Aktualnie mam wsadzone 1.8 i che zrobić swapa na 2.0 bo mój silnik już jest praktycznie na wykończeniu :jezor:
A wracając do tematu to zasilanie do 23 pinu dochodzi ale jutro sprawdzę jeszcze raz dla pewności i dam znać co i jak



Loku20tl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:29
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Loku20tl » pn kwie 11, 2011 15:42

Sprawdzilem dzisiaj jeszcze raz wszystko pokolei i zauwazyłem ze czujnik polozenia wału jest przetarty na kablu i raczej to to jest przyczyna tylko ze tezraz ciezko znalesc uzywany bo to chodliwa rzecz a nowy troche kosztuje



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Paweł Marek » pn kwie 11, 2011 23:45

to znaczy? Jak przetarty na kablu? Przecież kabel nie problem naprawić nie rozumiem


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

Loku20tl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 19
Rejestracja: pn maja 03, 2010 17:29
Lokalizacja: Tomaszów Lubelski

Brak iskry 2.0 8v

Post autor: Loku20tl » śr kwie 13, 2011 14:38

nie dosc ze byl przetarty to jeszcze sie kruszyl ze starosci... na początku nic nie było wi dac ale po wyciagnieciu sie calkiem wyłamał wymienielem czujnik kipilem w sklepie za 150zł i wszystko działa.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Majestic-12 [Bot] i 20 gości