czujnik temperatury mk4

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

doomel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pt lip 23, 2010 23:57
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

czujnik temperatury mk4

Post autor: doomel » pt kwie 08, 2011 20:39

Witajcie,
mam problem typu ciężkiego odpalaniu na cieplejszym silniku (70-90C ) częściowo wyeliminowałem problem wymianą akumulatora (i tak był do wymiany) ale na ciepłym jak odepnę kostkę od czujnika temp. wody (4kabelki ma) to pali od strzała...

rada to zmiana map silnika 300zł jak już wyczułem mój rynek kujawsko-pomorski (silnik AHF)

ale pomyślałem sobie, że może zamiast mapowania za 300zł założę automat włącznika jakiś np. po osiągnięciu 14V załącza obwód czujnika nie wiem za bardzo tylko jak by to zrobić... macie jakieś pomysły i czy to faktycznie by zadziałało nie mam na wylocie 300zł :/



Awatar użytkownika
guziolek
Forum Master
Forum Master
Posty: 1400
Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
Lokalizacja: Lublin okolice
Kontakt:

czujnik temperatury mk4

Post autor: guziolek » sob kwie 09, 2011 00:08

To co piszesz to jakieś drutowanie, ludzie wlutowują jeszcze opornik w obwód z czujnikiem temperatury ale to oszukiwanie ecu, który zwiększa na tej podstawie dawkę paliwa jakby silnik był zimny. Nic dobrego z czegoś takiego się nie urodzi na pewno i jest to tak samo druciarstwo. Były o tym oporniku tematy więc sobie poszukaj i zobaczysz na ile to pomaga i jakie są opinie. Lepiej wyskrob te 300zł...



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

czujnik temperatury mk4

Post autor: italiano_83 » sob kwie 09, 2011 09:51

Na początek przeczytaj sobie ten temat i podnieś dawkę startową vagiem na max, coś tam pomaga nawet na ciepłym silniku.
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=35&t=191242" onclick="window.open(this.href);return false;

Twój pomysł jak dla mnie jest zbyt przekombinowany- przerost formy nad treścią. Jak już bardzo chcesz, to wystarczy pociągnąć dwa kable i włącznik do kabiny, i przed rozruchem na ciepłym silniku najnormalniej w świecie odciąć sygnał do ECU i wtedy odpali od strzała.
A najlepiej to zamiast wydawać 300-400zł dozbierać kasę do 900zł pojechać na program i tuner obrobi ci mapy startowe w cenie usługi.


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

czujnik temperatury mk4

Post autor: Qto » sob kwie 09, 2011 10:42

Zdecydowanie przekombinowany pomysł :panna: ...a jeszcze pytanie czy sam czujnik temperatury jest sprawny ??...bo ostatnio trafiają się przypadki wymiany połowy instalacji od np. świateł stopu ale o sprawdzeniu żarówek nikt nie pomyśli :bajer:



Zablokowany

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości