Koledzy,jestem już po przełożeniu skrzyni manualnej w miejsce automatycznej ag4.
Przekodowałem sterownik silnika na skrzynie manualną i wyciągnąłem przekaźnik nr 175 a następnie z pinu 2 (ignition) zrobiłem przejście na pin 8 (sygnałowy do rozrusznika).
Auto odpala i jeździ ,ale:
-Po jakimś czasie tylne światła stop są włączone, nawet po wyciągnięciu kluczyka.Sprawdzałem na 2 czujnikach (stary i nowy "zielony" z VW) .
-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników ,zawsze czujniki po prostu wisiały więc nie w tym problem.
proszę o porady.
Po przekładce automat->manual ,elektryka.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Po przekładce automat->manual ,elektryka.
masa dobra w tylnych lampach ??boneksl pisze:-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
kodowanie licznika trzeba zmienić jeżeli czujniki nie podłączone...boneksl pisze:-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników ,zawsze czujniki po prostu wisiały więc nie w tym problem.
Re: Po przekładce automat->manual ,elektryka.
Kolego w lampach nic nie było robione. A co do czujników licznik był zakodowany poprawnie, czujniki nie były podłączone i nie było błędu ,teraz także nie są podłączone a błąd jest.
Wiem tylko ,że przekaźnik 175 odpowiada za bieg N w automacie i wsteczny,tylko nie wiem czy za coś jeszcze.
Wiem tylko ,że przekaźnik 175 odpowiada za bieg N w automacie i wsteczny,tylko nie wiem czy za coś jeszcze.
Po przekładce automat->manual ,elektryka.
boneksl, krótkie pytanie jaki silnik
teraz tak - pin 4 przekaźnika wstecznego dla wersji z automatyczną skrzynia biegów - przewód koloru czarno/niebieski gr. 1mm należy poprowadzić do wtyczki T10/10 czyli pin 10 wtyczki koloru pomarańczowego a stamtąd do czujnika wstecznego w skrzyni biegów - czujnik wstecznego uzyskuje drugim przewodem czarno/zielonym poprzez wtyczkę T10/3 czyli pin 3 wtyczki pomarańczowej - napięcie z bezpiecznika 7
Myślę że jeżeli odetniesz te przewody i puścisz tak jak napisałem problem się rozwiąże
Następną sprawą jest czy przekodowałeś sterownik silnika na manualną skrzynię biegów
teraz tak - pin 4 przekaźnika wstecznego dla wersji z automatyczną skrzynia biegów - przewód koloru czarno/niebieski gr. 1mm należy poprowadzić do wtyczki T10/10 czyli pin 10 wtyczki koloru pomarańczowego a stamtąd do czujnika wstecznego w skrzyni biegów - czujnik wstecznego uzyskuje drugim przewodem czarno/zielonym poprzez wtyczkę T10/3 czyli pin 3 wtyczki pomarańczowej - napięcie z bezpiecznika 7
Myślę że jeżeli odetniesz te przewody i puścisz tak jak napisałem problem się rozwiąże
Następną sprawą jest czy przekodowałeś sterownik silnika na manualną skrzynię biegów
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
Po przekładce automat->manual ,elektryka.
grg474 pisze:Następną sprawą jest czy przekodowałeś sterownik silnika na manualną skrzynię biegów
boneksl pisze:Przekodowałem sterownik silnika na skrzynie manualną
Po przekładce automat->manual ,elektryka.
wejdź w CANGATEWAY i zmień wartość softcoding na 00006boneksl pisze:-Po załączeniu zapłonu pojawia się komunikat "check brake pads" mimo ,że klocki nie mają czujników
cytat z wiadomości "Co do objawów nie napisałem najważniejszego ,co zauważyłem dzisiaj ,włączając postojowe światła zapalają się światła stop z tyłu." słuchaj - wiem że nie grzebałeś przy światłach ale to +
wskazuje na brak masy w lampie lub zwarcie robi któraś żarówka.boneksl pisze:-Po jakimś czasie tylne światła stop są włączone, nawet po wyciągnięciu kluczyka.Sprawdzałem na 2 czujnikach (stary i nowy "zielony" z VW) .
-W momencie wciskania hamulca zapala się prawa postojówka.
Tak jak napisałem ci wcześniej z tej wtyczki gdzie był przekaźnik masz pin 4 (kabel dający plus dla żarówek stop) i pin 5 - kabel z bezpiecznika 7
Zgodnie z tym co napisałem wyżej pociągnij te przewody do czujnika wstecznego
Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR , A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 24 gości