Alarm Spyball sp/k720 i padnięte piloty. Pomocy.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 13:27
Alarm Spyball sp/k720 i padnięte piloty. Pomocy.
Witam dzisiaj sobie zrobiłem nie miła niespodziankę. Rozładowała mi się bateria w drugim pilocie od centralnego zamka i immo. Baterie wymieniłem, ale pilot już nie działa. W zapasowym bateria już padła dawno. W tym momencie nie mam jak odpalić auta bo immo blokuje zapłon, a tylko z pilota da się go odblokować. Alarm był dokładny i jest to Spyball Sp/k720, nie ma nigdzie żadnej instrukcji do niego... Mam tylko mała kartkę po byłym właścicielu z mini instrukcją... i tam piszę że można odłączyć immo i alarm małym kluczykiem, który posiadam, a zamek do niego znajduje się w syrence alarmu. Ale nie mam pojęcia gdzie szukać tej syrenki ?? ? Prosiłbym o jakąkolwiek pomoc... myślałem żeby odłączyć bezpiecznik na chwilę, który odpowiada za alarm... , ale nie wiem czy tym całkiem nie spapram sprawy i wszystkie nastawy alarmu się nie zresetują... Jedyna opcja to jechać do elektryka żeby piloty ustawił z centralką... ale nie będę przecież holował auta...
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Alarm Spyball sp/k720 i padnięte piloty. Pomocy.
Najprościej będzie odnaleźć blokadę i ją zlikwidować. Blokada działa tak że odcinany jest przepływ pądu przez jakiś kluczowy obwód odpowiadający za pracę silnika, najczęściej kabel zasilający pompę paliwa.
Kabel ten jest przecięty i wpięty w przekaźnik podłączony do skrzyneczki alarmu, albo bezpośrednio w tą skrzyneczkę (przekaźnik ma ona wówczas wewnątrz). Jeśli przekaźnik jest na zewnątrz trzeba go znaleźć i połączyć na powrót wpięty w niego kabel w nóżki 30 i 87 albo 30 i 87a zależy jak zrealizowane. Syrenka zwykle siedzi od maską koło cewki lub aku, ale bywa że jest zintegrowana ze skrzyneczką alarmu tu już musisz sam szukać.
Mógłbyś też w translator to wrzucić może coś zrozumiesz http://www.autoelectric.ru/autoalarm/sp ... p-k720.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
W każdym razie jest tam schemat z którego wynika że kable blokady sa wpięte bezpośrednio do alarmu, sa to pary kabli zielonych i zielono białych i trzeba połączyć na powrót przecięte kable z instalacji auta ktore są podłączone do tych przewodów
Kabel ten jest przecięty i wpięty w przekaźnik podłączony do skrzyneczki alarmu, albo bezpośrednio w tą skrzyneczkę (przekaźnik ma ona wówczas wewnątrz). Jeśli przekaźnik jest na zewnątrz trzeba go znaleźć i połączyć na powrót wpięty w niego kabel w nóżki 30 i 87 albo 30 i 87a zależy jak zrealizowane. Syrenka zwykle siedzi od maską koło cewki lub aku, ale bywa że jest zintegrowana ze skrzyneczką alarmu tu już musisz sam szukać.
Mógłbyś też w translator to wrzucić może coś zrozumiesz http://www.autoelectric.ru/autoalarm/sp ... p-k720.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
W każdym razie jest tam schemat z którego wynika że kable blokady sa wpięte bezpośrednio do alarmu, sa to pary kabli zielonych i zielono białych i trzeba połączyć na powrót przecięte kable z instalacji auta ktore są podłączone do tych przewodów
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
-
- Nowicjusz
- Posty: 2
- Rejestracja: sob mar 26, 2011 13:27
Re: Alarm Spyball sp/k720 i padnięte piloty. Pomocy.
Uruchomiłem auto najprostszym sposobem. Rozłączyłem na chwilę akumlator i alarm się zresetował. włożyłem kluczyk do stacyjki i odpala. Niestety nie mogę teraz kluczyka ze stacyjki wyjąć bo wtedy znowu immo się włączy. Czytałem właśnie tą instrukcję ruską. Samo kodowanie pilotów jest dość proste... gorzej że zlokalizowałem syrenki.... Dzisiaj będę odkręcał cała tapicerkę i spróbuje dojść od kontrolek alarmu do centralki i syrenki.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości