powrót wycieraczek do pozycji zero
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
powrót wycieraczek do pozycji zero
zacznijmy od tego ze wiązkę kabli wraz z wiązką od wycieraczek w moim golfie 2 posiadam z sharana '98 - samą wtyczkę od silniczka wycieraczek tylko zmieniłem bo kolorystyka i ilość kabli odpowiadały wiec myślałem ze będzie OK....
ale nie jest gdyż wycieraczki nie wracają na pozycje 0 (wszystkie funkcje działają normalnie tylko wycieraczka nie wraca na pozycje leżące)
zauważyłem w tedy że przy skrzynce bezpieczników zamiast wychodzić 5 kabli idą cztery a dwa są ze sobą złączone, myślałem wiec ze w tym tkwi problem, rozdzieliłem więc to łączenie i dociągnąłem dodatkowy kabel i łącząc niby wszystko jak powinno być ale nadal wycieraczki zatrzymują się gdzie chcą a nie na pozycji zerowej... :/
z tego co rozumiem ten system silnik wycieraczek na tym kablu który dziś podłączyłem powinien utrzymywać + aż do czasu dojścia do pozycji zerowej i w tedy dzięki przekaźnikowi w skrzynce wszystko ładnie się zgrywa...
ale niestety u mnie sie tak nie dzieje...
myślałem ze to wina silniczka wycieraczek, na szczęście w piwnicy miałem drugi, wiec podłączyłem go ale niestety to nie wina silniczka...
wymieniłem też przekaźnik ale to tez nie jego wina...
wiec w czym moze tkwić problem że wycieraczki nie wracają gdzie powinny
ale nie jest gdyż wycieraczki nie wracają na pozycje 0 (wszystkie funkcje działają normalnie tylko wycieraczka nie wraca na pozycje leżące)
zauważyłem w tedy że przy skrzynce bezpieczników zamiast wychodzić 5 kabli idą cztery a dwa są ze sobą złączone, myślałem wiec ze w tym tkwi problem, rozdzieliłem więc to łączenie i dociągnąłem dodatkowy kabel i łącząc niby wszystko jak powinno być ale nadal wycieraczki zatrzymują się gdzie chcą a nie na pozycji zerowej... :/
z tego co rozumiem ten system silnik wycieraczek na tym kablu który dziś podłączyłem powinien utrzymywać + aż do czasu dojścia do pozycji zerowej i w tedy dzięki przekaźnikowi w skrzynce wszystko ładnie się zgrywa...
ale niestety u mnie sie tak nie dzieje...
myślałem ze to wina silniczka wycieraczek, na szczęście w piwnicy miałem drugi, wiec podłączyłem go ale niestety to nie wina silniczka...
wymieniłem też przekaźnik ale to tez nie jego wina...
wiec w czym moze tkwić problem że wycieraczki nie wracają gdzie powinny
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
powrót wycieraczek do pozycji zero
a co z biegami i z czasówką? Bez działającego przekaxnika ma prawo tylko 2 bieg chodzić i wycieraczki wówczas nie dochodzą do dołu samoczynnie, a czy u ciebie wolniejszy bieg i czasówka działa
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
powrót wycieraczek do pozycji zero
Po zaplonie na kablach silniczka powinien byc caly czas plus na kablu chyba szaro czarnym nie pamietam koloru dokladnie Jezeli tego plusa nie bendzie po zaplonie to zerowania wycieraczek nie bendzie
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
powrót wycieraczek do pozycji zero
działa wolniejszy bieg i szybszy też.. czasówki też działają z tym ze wycieraczki zatrzymują się gdzie chcą...
działa wszystko tylko nie chcą wracać do pozycji 0
działa wszystko tylko nie chcą wracać do pozycji 0
powrót wycieraczek do pozycji zero
dokładnie tak, i to w połączeniu z tym kabelkiem co dociągnąłem działa jak należyjeryk10 pisze:Po zaplonie na kablach silniczka powinien byc caly czas plus na kablu chyba szaro czarnym
tylko teraz pytanie co i gdzie w skrzynce bezpieczników podłączyć żeby na tym kablu był plus... bo chce to zrobić tak jak w oryginale żeby było...
powrót wycieraczek do pozycji zero
A sprawdz bezpieczniki bo moze jest jakis padnienty
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
powrót wycieraczek do pozycji zero
były trochę kable pomieszane w wiązce i dlatego nie dochodził stały plus... ale już wsio naprawiłem i działają
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 16 gości