ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Post autor: spawacz » czw mar 10, 2011 16:47

Witam, mam taki problem z ABF , dostalem auto do poprawki po nieudanym swapie z 9A, silnik w stanie bdb ponad 14 bar. na cyl. , cisnienie oleju 6 bar przy gazie, nieco ponad 1.5 na wolnych. Motor w ogule nie moze wystabilizowac wolnych obrotow i dymi na czarno, moc i wkrecanie sie na wysokie jest ok. Mozne napisze jakie parametry sa jak jest nagrzany z vwtoola:

-chlodziwo 93.5 st.
- IAT 12st.
- czas impulsu 3.56ms
- obroty 650-1100 jak chwilowo zaffaluja, jezeli kulawo dziala to ma ok 950.
- kat otwarcia przelustnicy 4st.
- ISV 46.5 %
- sonda 0.8V
- obciazenie silnika 37-45 % !!!

Instalacja w calosci rozpruta i sprawdzona, wszystkie masy i wszystkie + sa jak powinny byc, nawet sprawdzanie w czasie pracy. Motor doslownie pyrka jezeli jakim cudem zestabilizuje obroty tak jakby przerywal , niepokoi mnie duze obciazenie 20-30% bym sie zgodzil ale nie ponad 40, wkreca sie na obroty bez zajakniecia i moc trzyma ladnie, tyle ze te wolne warjuja. Napisze jeszcze co wymienilem:

- sterownik z innego ABF to samo co na starym, ale stary dziala w innym ok
- TPS nowy
- IAT nowy
- czujnik polozenia walku nowy
- aparat z hallem sprawdzony w inny ABF
- cisnienie paliwa sprawdzone 3 bar
- rozzxad w calosci rozebrany wszystkie znaki lacze z miedzy walkowymi ok
- Switch ok
- zaworek filtra weglowego ok
- wszystkie wezyki z podcisnien nowe. + nowe uszczelki w calym dolocie.

Pomozcie bo mnie krew normalnie zaleje...


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Post autor: jeryk10 » czw mar 10, 2011 21:43

Niby sonda pracuje ale wez ja odepni z kostki i zobacz jaka bendzie reakcja pracy silnika Druga sprawa odlancz od kolektora ssacego waz idancy do serwa i zaslep kolektor ssancy i tez zobacz czy bendzie jakas poprawa Odkrenc swiece zaplonowe i zobacz jak wyglandaja i jaka to firma bo moze jest to jakis szajs bo tez juz sie kiedys spotkalem swiece nowe a po trzech dniach auto zaczelo gupiec od swiec


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

spawacz
Forum Master
Forum Master
Posty: 1533
Rejestracja: ndz maja 25, 2008 18:35
Lokalizacja: Przemyśl
Kontakt:

Re: ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Post autor: spawacz » czw mar 10, 2011 22:34

Juz ci pisze swiece nowki byly zalozne u mnie przed samym odpaleniem NGK dedyki, po 20 min. pracy wygladaja jakby z 5000 przejechaly, cale zakopcone na czarno, odpiecie sondy nie daje efektu zadnego oprocz tego ze komp ustala dawke posednia na nap. 0,45V , serwa nie mam , bo jest elektryczne. - wiec nie ma co odlaczac.


Masz problem w Dieslem , potrzebujesz dodatkowych HP? Wiekszego turbo lub mocniejsza pompe/pompowtryski? Zapraszam do "Diesel-tech" Przemyśl. Tel . 531 038 213

jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Post autor: jeryk10 » pt mar 11, 2011 17:44

Wyciagni wtryski i zobacz czy nie leja


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

DJJ
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 12
Rejestracja: śr kwie 06, 2011 00:06

ABF tragiczna praca na jalowym + dym

Post autor: DJJ » śr kwie 06, 2011 00:52

Zawór filtra węglowego jest z innego samochodu (053 133 517) z tego co wiem powinien być o takim numerze: 023 906 281. Może w tym być problem?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości