panowie pytanie brzmi następująco jak podłączyć obrotomierz silnik to 2E mam kwadratową cewkę zapłonową 3 piny minus plus i sygnał (minus ) od ECU a w aucie w tym miejscu kable od starej cewki jednym płynie plus a w trzecim chyba impulsy dla obrotka
ma ktoś to za sobą w MK2 pewnie tak samo
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
Na cewce zaplonowej masz klapke i pod ta klapka masz dwie nakretki Podlancz kabel od obrotomierza pod jedna nakretke i bendziesz mial obroty silnika
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
jeryk10 jesteś pewien ?? sprawdzone to to ?
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
Podlancz tak jak Ci mowie i nie zadawaj takich pytan
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
ok ok już podłączone pod jedną z nakrętek pod klapką i śmiga jak talala dziękuję i piwko stawiam za pomoc
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
Piwo mi wyslij kurierem dane podam na PW
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- el Kozako
- Forum Master
- Posty: 1471
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
- Lokalizacja: CK - City Kielcowo
podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS
ha i juz wsio wiem
R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości