podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Denis4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 15:47
Kontakt:

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: Denis4 » wt mar 08, 2011 13:06

panowie pytanie brzmi następująco jak podłączyć obrotomierz silnik to 2E mam kwadratową cewkę zapłonową 3 piny minus plus i sygnał (minus ) od ECU a w aucie w tym miejscu kable od starej cewki jednym płynie plus a w trzecim chyba impulsy dla obrotka

ma ktoś to za sobą w MK2 pewnie tak samo



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: jeryk10 » wt mar 08, 2011 21:14

Na cewce zaplonowej masz klapke i pod ta klapka masz dwie nakretki Podlancz kabel od obrotomierza pod jedna nakretke i bendziesz mial obroty silnika


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Denis4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 15:47
Kontakt:

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: Denis4 » śr mar 09, 2011 03:21

jeryk10 jesteś pewien ?? sprawdzone to to ?



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: jeryk10 » śr mar 09, 2011 16:36

Podlancz tak jak Ci mowie i nie zadawaj takich pytan


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Denis4
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: ndz lut 07, 2010 15:47
Kontakt:

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: Denis4 » pn mar 14, 2011 23:39

ok ok już podłączone pod jedną z nakrętek pod klapką i śmiga jak talala :bigok: dziękuję i piwko stawiam za pomoc :pub:



jeryk10
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2745
Rejestracja: śr maja 27, 2009 22:31
Lokalizacja: pomorskie

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: jeryk10 » wt mar 15, 2011 16:43

Piwo mi wyslij kurierem dane podam na PW :D


Swap instalacji z grupy VAG .

Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32

Awatar użytkownika
el Kozako
Forum Master
Forum Master
Posty: 1471
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 11:08
Lokalizacja: CK - City Kielcowo

podłaczenie obrotomierza w MK1 z silnikiem 2E ECU SIEMENS

Post autor: el Kozako » ndz cze 10, 2012 11:47

ha :grin: i juz wsio wiem :grin:


R.I.P. CzarnyCzarnuch
R.I.P. PiaskowyCzarnuch
Third MKII in progress - jurney to the vr6
viewtopic.php?f=87&t=565756

ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 16 gości