Witam Panie i Panów.
Mam zagwozdkę dotyczącą MK4 1,4 16V AHW 2000. Otóż:
Objaw - rzucił palenie. Silnik odpala i gaśnie po kilkudziesięciu sekundach. Przy odpalaniu zapala sie i gaśnie,a po zgasnięciu nie zapala sie kontrolka immo. Nie mozna się połączyć VAGiem z modułem licznika, natomiast z silnikiem, abs i poduszkami spoko, czyli jakby brak zasilania licznika, ale zegary działają.A teraz uwaga: po zmostkowaniu przekaźnika dodatkowego alarmu wszystko działa i auto chodzi, mało tego - mozna diagnozować zegary!
Pytanie mi się nasunęło: gdzie sie wcięli z dodatkowym odcięciem panowie od alarmu?
Problem z odcięciem zapłonu i immo
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Problem z odcięciem zapłonu i immo
Ciekawe odciecie jezeli zmostkowales kabel od alarmu to idz po tych kablach i doprowadza Cie do tego odciecia
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Problem z odcięciem zapłonu i immo
Jasne, ale nie chce mi się na razie grzebać.jeryk10 pisze:idz po tych kablach
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości