Problem z silniczkiem krokowym Mk3 VR6

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

czajnior20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 08, 2010 19:12
Lokalizacja: Strzegom

Problem z silniczkiem krokowym Mk3 VR6

Post autor: czajnior20 » ndz lut 27, 2011 20:00

Witam, mój problem dotyczy Golfa 3 VR6 (Motronic 2.9), otóż nie mogę sie pozbyć błedu:

01257 - Idling Speed Stabilization Value (N71)
31-00 - Open or Short to Ground

(silniczek krokowy, przerwa lub zwarcie do masy)
Pierwsze co zrobiłem to oczywiście sprawdzenie kabli, jednak nic złego nie znalazłem :chytry: , więc kupiłem nowy silniczek i o dziwo po wymianie nadal ten sam błąd :shock: Dzisiaj jeszcze raz sprawdziłem te przewody i wtyczki , także wtyczke ECU i wszystko wygląda ok, tylko jedna rzecz mnie zastanawia gdy mierze napiecie we wtyczce silniczka wynosi ono około 0,09 V a gdy przykładam jeden przewód miernika do masy nadwozia a drugi do styku we wtyczce napiecie wynosi 1,7 V , czy to normalne? Wiem , że dokładny sygnał do silniczka mozna odczytac tylko oscyloskopem , ale niestety takiego nie posiadam, opór silniczka to 8 omów , a więc według autodaty jest ok, sprwdziłem także masy i napięcia ECU wszystko ok. Silnik pracuje nierówno, obroty faluja , na zimnym gaśnie. Będę bardzo wdzięczny za wszelkie podpowiedzi , przypuszczam , że to ECU, ale jak zyskać 100% pewności, żeby znowu nie wyrzucić kasy w błoto, z góry dzięki.



czajnior20
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 38
Rejestracja: czw lip 08, 2010 19:12
Lokalizacja: Strzegom

Problem z silniczkiem krokowym Mk3 VR6

Post autor: czajnior20 » ndz mar 27, 2011 07:47

Powodem okazał sie uszkodzony komp, po wymianie wszystko ok :bigok: . temat do zamkniecia.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 28 gości