Witam.
Mam wkurzający problem w liczniku. Mianowicie poziom paliwa po odpaleniu nie podnosi się odrazu i nie wskazuje ile paliwa jest w baku, tylko podnosci się co najmniej 10 minut, a jak jest pełen bak,zanim wskazówka dojdzie do końca to mijają wieki... Cała sytuacja wydarzyła się po wymianie licznika. Sądzę że jest to wina samego licznika itd.
Czym się kierować przy zakupie następnego licznika, tak aby wyeliminować ten problem ? Bardzo koniecznie bym chciał kupić licznik z "księgowym" czyli kontrolką rezerwy. Proszę o wskazówki na jakie modele / numery zwracać uwagę, może ktoś z was chce się pozbyć takiego ?
PS-Czy jest ktoś z forum kto wbije mi mój aktualny przebieg w licznik w rozsądnej cenie ?
Aktualny poziom paliwa dopiero po 10 minutach ?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Aktualny poziom paliwa dopiero po 10 minutach ?
kup licznik który ma podświetlanie ikonek diodami smd i problem wskaźników masz z głowy
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Aktualny poziom paliwa dopiero po 10 minutach ?
Tak, tylko że nikt mi z allegro nie powie jaki to licznik, a 99% sprzedawców nawet nie zrobi foto tyłu licznika żeby stwierdzić czy żarówki czy diody...
Sprawa też dziwna - stary licznik był podświetlany żarówkami i tego problemu nie było.
EDIT - pytanie o zakres prędkości / obroty.
Małe pytanie bo już nie pamiętam - czy kupując licznik, musimy mieć taki sam zakres prędkości / obrotów co poprzednik ? I czy ktoś zakupował licznik w wersji MFA angielski i przekładał same tarcze ? Czy po prostu licznik angielski z większym zakresem prędkości będzie poprawnie działał w aucie w który oryginalnie licznik miał mniejszy zakres (oryginalnie do 200, nowy do 240)
Sprawa też dziwna - stary licznik był podświetlany żarówkami i tego problemu nie było.
EDIT - pytanie o zakres prędkości / obroty.
Małe pytanie bo już nie pamiętam - czy kupując licznik, musimy mieć taki sam zakres prędkości / obrotów co poprzednik ? I czy ktoś zakupował licznik w wersji MFA angielski i przekładał same tarcze ? Czy po prostu licznik angielski z większym zakresem prędkości będzie poprawnie działał w aucie w który oryginalnie licznik miał mniejszy zakres (oryginalnie do 200, nowy do 240)
Aktualny poziom paliwa dopiero po 10 minutach ?
ważny jest tylko DPN
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 20 gości