Witam
Pytanie czy cewka zaplonowa z mk3 przypasi do mk2 i jak to podlaczyc??
cewka z mk3 do mk2
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
cewka z mk3 do mk2
A po co kobinowac na cewce z mk3 nawet jakby dalo rade ja podlaczyc to i tak szkoda zachodu bo cewka z mk3 nie jest taka trwala jak ta z mk2 Jezeli potrzebujesz cewke z mk2 to mam chyba z 5 szt to mozemy zrobic interes
Swap instalacji z grupy VAG .
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
Posiadam schematy elektryczne 1.8 T AUM,AUQ,AGU,APP,BAM,AWT
1.9 TDI ASV,AHF,ALH,AWX,ATD
Posiadam przerobione instalacje od 1,8T AGU,AUM do MK2,MK3
Posiadam na sprzedaż kompletna instalacje do R32
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
cewka z mk3 do mk2
Jeśli potrzebujesz rady to podaj typ silnika oraz zacznij od użycia wyszukiwarki u dołu strony, a jeśli chcesz sobie po kolei zmieniać wszystko bez sprawdzenia to proszę bardzo ale forum chyba niepotrzebne do tego
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Re: cewka z mk3 do mk2
Paweł Marek pisze:Jeśli potrzebujesz rady to podaj typ silnika oraz zacznij od użycia wyszukiwarki u dołu strony, a jeśli chcesz sobie po kolei zmieniać wszystko bez sprawdzenia to proszę bardzo ale forum chyba niepotrzebne do tego
I tak było wszytko wymieniane od kabli do cewki a silnik odpali a po kilku km zgasł i brak iskry niby brak impulsu 12v na cewce być moze jakiś zimny lut w skrzynce się zrobił. A silniki gti 8v PB
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 14 gości