problem z akumulatorem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z akumulatorem
Witam mam problem ze swoim MK IV .Mianowicie średnio raz na 2 miesiace potrafi mi sie wyładować aku przez 1 noc niezależnie od pory roku.Gdzies ucieka prad.Po ostatnim rozładowaniu (przedwczoraj) zapalił sie CHECK podpiąłem vaga i wyświetliło mi (niestety nie mam kodów błędów bo koleś nie spisał mi ich )
sterownik silnika zablokowany
jednostka sterująca przepustnicą J338 za niskie napięcie podczas nastaw podst O
liniowa sonda lambda -prąd pompy jonowej zwarcie z plusem
.Oprócz tego nie działa mi poprawnie czujnik temperatury płynu chłodzącego
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
czasami działa .Miesiąc temu przepalił mi sie przekaźnik włacznik świateł awaryjnych (wymieniłem)
Po rozładowaniu wymieniłem żarówke h7 (spaliła się).
Siadł mi też prędkościomierz -bede dziś wymieniał tablice z zegarami czy to nie tu problem.
Czy ktoś zna warsztat w Szczecinie gdzie może ktoś mi to naprawić???
Licze na mądre podpowiedzi.
sterownik silnika zablokowany
jednostka sterująca przepustnicą J338 za niskie napięcie podczas nastaw podst O
liniowa sonda lambda -prąd pompy jonowej zwarcie z plusem
.Oprócz tego nie działa mi poprawnie czujnik temperatury płynu chłodzącego
01039 - Coolant Temperature Sensor (G2)
30-10 - Open or Short to B+ - Intermittent
czasami działa .Miesiąc temu przepalił mi sie przekaźnik włacznik świateł awaryjnych (wymieniłem)
Po rozładowaniu wymieniłem żarówke h7 (spaliła się).
Siadł mi też prędkościomierz -bede dziś wymieniał tablice z zegarami czy to nie tu problem.
Czy ktoś zna warsztat w Szczecinie gdzie może ktoś mi to naprawić???
Licze na mądre podpowiedzi.
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
problem z akumulatorem
1. Czujnik g62 plynu do wymiany
2. prędkościomierz - padł w skrzyni impulsator lub przerwany kabel najczesciej masa w okolicy aku (w szynie palstikowej pod aku)
3. reszta od padaki aku, ciekawa jest ta sonda, nie masz tam gdzies zwarcia na kablach na skrzyni?
2. prędkościomierz - padł w skrzyni impulsator lub przerwany kabel najczesciej masa w okolicy aku (w szynie palstikowej pod aku)
3. reszta od padaki aku, ciekawa jest ta sonda, nie masz tam gdzies zwarcia na kablach na skrzyni?
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
problem z akumulatorem
ten czujnik to na 100% trzeba wymienic??bo zamowie sobie w serwisie -a nie chcialbym ponosic niepotzrebnych kosztow.Ten impulsator -patrzylem kiedys i nic nie widzialem z kablami pod aku w tej szynie.Moze styki w impusatorze.ma ktos link gdzie dokladnie znajduje sie impulsator w MK IV 1.6 benzyna??Dzis podpinalem vaga i nie bylo tych bledow juz ,caly czas pokazuje ten czujnik (G2).Podpialem dzis zegary od kumpla bo mi wyslal ale nie wiem od jakiego modelu -zeby sprawdzic ten predkosciomierz i po zapaleniu immobilaizer rozlaczal mi auto po 3 sek.Wiec wrocilem do swojego...Czy nie mam zwarcia na kablach w skrzyni??a jak to sprawdzic???:))
problem z akumulatorem
czujnik ktory mam do wymiany G2 odpowiada tylko za poprawne wskazywanie temp na zegarach i nie musze wymieniac czujnika G62??czy ktos wie gdzie on sie znajduje w MK 4 1.6 16V????
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
problem z akumulatorem
Sorry ale nie chce mi sie pisac, poszukaj na forum o G2 i G62 bo czujnik cieczy to byl walkowany milion razy. Masz go napewno do wymiany.
Z podminą tablicy nic dziwnego ze immo rozłączył. Impulsator jest na skrzyni jak czujnik wstecznych tylko blizej łapy.
A kable poprostu trzeba popatrzyc czy gdzies nie po zagniatane nie obdarte z izolacji i nie poprzecinane. I nie wenatrz skrzyni tylko te co ida nad skrzynia biegow min. do impulsatora, sondy itd.
Z podminą tablicy nic dziwnego ze immo rozłączył. Impulsator jest na skrzyni jak czujnik wstecznych tylko blizej łapy.
A kable poprostu trzeba popatrzyc czy gdzies nie po zagniatane nie obdarte z izolacji i nie poprzecinane. I nie wenatrz skrzyni tylko te co ida nad skrzynia biegow min. do impulsatora, sondy itd.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
problem z akumulatorem
pzregladajac forum widzialem jacek75 ze tez miales problem z czujnikiem.Ja dzis patzralem i nigdzie nie moge go znalezc:(( na forum tez nie moge znalezc fotki itp gdzie ten czujnik w moim silniku 1.6 16v 2000 jest umiejscowiony...
- Jacek75
- Gadatliwa bestia
- Posty: 960
- Rejestracja: czw kwie 10, 2008 09:16
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Golf Variant MK5 1.4 TSI 122hp
- Silnik: CAXA
- Kontakt:
problem z akumulatorem
Ech.. w króćcu termostatu pucha gdzie wchodzi gorny waż chłodnicy, czujnik jest pod katem prostym blizej przodu samochodu.
TSI RULEZ. Retrofit: tempomat, lampki ostrzegawcze drzwi, TPMS, DRL, doświetlenie zakrętów; VCDS 11 kodowanie, kasowanie błędów.
problem z akumulatorem
pisza ze powinien byc nibieski -inni ze zielony .Czy to to ???
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/678 ... %5D%5B/URL" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/678 ... %5D%5B/URL" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 63 gości