Witam!
Jestem na etapie rozbierania calego samochodu do golej budy i tak mysle, ze moznaby bylo puscic juz nowa instalke poniewaz przy mojej jest ostro nas****. Na jakie problemy moge sie natknac przy wymianie? Czy jest to raczej na zasadzie P&P?
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
Ale wiesz że to razem ze skrzynka bezpieczników trzeba? I wszystkie wiązki bo mają inne wtyki do tejże skrzynki. Ponadto nie napisałes typu silnika, nie wszystko może pasować od sterowania silnikem bo możesz już nie dostać wiązek nowego typu pod starszy układ sterowania silnikem. Poza tym to niema sensu szkoda czasu. Naprawić co zepsute albo poszukać wiązek które sa uszkodzone i tyle.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
Nie wiem, jak bardzo jesteś zaawansowany w instalacjach - ale zazwyczaj jest tak, że początkujący jak zabierają się za elektrykę, to twierdzą, że wszystko jest nieźle pocięte i trzeba wymienić na nowe...
A co do wymiany instalacji - to nie tylko kable i panel z bezpiecznikami, ale też licznik, włącznik świateł, manetki, włącznik śwaiteł cofania, oprawki postojówek, w zależności jak bardzo stara instalacja, to czujniki temperatury. No na pocieszenie mogę powiedzieć, że wiązka od oświetlenia wnętrza i klapy tylnej oraz zamka centralnego (jeżeli jest) zostaje ta sama Także jesteś jakieś kilka kabelków do przodu.
A co do wymiany instalacji - to nie tylko kable i panel z bezpiecznikami, ale też licznik, włącznik świateł, manetki, włącznik śwaiteł cofania, oprawki postojówek, w zależności jak bardzo stara instalacja, to czujniki temperatury. No na pocieszenie mogę powiedzieć, że wiązka od oświetlenia wnętrza i klapy tylnej oraz zamka centralnego (jeżeli jest) zostaje ta sama Także jesteś jakieś kilka kabelków do przodu.
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
Golf to GTI z 89roku z 2E obecnie. o Elektryce mam jako takie pojecie ale to wszytsko zleciłbym znajomemu fachowcowi;) Ale z tego co widze to nie wiem czy bedzie sens takiej przerobki..
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
Tzn. to nie jest trudne itp - ale po prostu zmienia się wiele elementów. Jeżeli masz np. całego dawcę, to nie ma problemu. Gorzej, jak byś chciał to wszystko zbierać. Do tego masz przełożony silnik, który oryginalnie nigdy nie występował w mk2 - także i tak troche rzeźby będzie - choć, gdybyś załatwił od niego wiązkę zmk3, to byłoby znacznie łatwiej.
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Wymiana calej wiazki ze starego na nowy typ.
wiązka silnika - przecież o silnik tu chodzi - masz go z mk3 lub passata.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 25 gości