to może masz za słaby aku albo przyśniedziały kable przy rozruszniku lub słaba masa na silniku i za małe nateżenie płynie. przeczyśc styki i mase na silniku oraz klemy na akuwitias2 pisze: wtedy podpiąłem kablami akumulator z innego zapalonego samochodu i mój golf zapalił przy pierwszym tyknięciu stacyjki ????!!!!
Strasznie cięzko odpala
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- seba198666
- Gadatliwa bestia
- Posty: 703
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 00:05
- Lokalizacja: Kazimierza Wielka
Strasznie cięzko odpala
seba
Strasznie cięzko odpala
Podobnie jak wcześniejszy kolega z problemem borykam się jakieś 3 lata w tym czasie zmieniłem akumulator na nowy , kable, rozrusznik regenerowałem, czyściłem masę styki , stacyjka, pompa wody itp. i nic jak tylko temperatura spada poniżej zera zaraz mam problem identyczny jak na załączonych w poście filmikach , powiem szczerze dałem spokój bo szkoda kasy na wymianę sprawnych części, jakoś zimę męczę , z zainteresowaniem śledzę ten temat może coś w końcu z tego wyniknie . Jaszcze zmienię rozrusznika na inny sprawny , no i byle do wiosny
Strasznie cięzko odpala
Witam ponownie tak jak pisałem wcześniej zmieniłem rozrusznik na inny sprawny i problem prawie znikną tz nie ma problemy z odpaleniem nie zacina jak wcześniej tylko jak postoi na mrozie podczas rozruchu resetuje mi nieraz zegar na liczniku , jak ktoś miał podobny przypadek to proszę o radę
Strasznie cięzko odpala
a może macie coś z przekaźnikiem, dzieje się to przy określonej temperaturze? miałem kiedyś co prawda w Mk3 że w niskich temp jak nie chwycił od kopa, to musiałem zapłon wyłączyć i po chwili próbować. Latem natomiast w bardzo gorące dni się przywieszał (tak jak na filmie) wymiana szczotkotrzymacza pomogła
Pierwszy VW - Golf III (sprzedany)
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Drugi VW - Passat B5
Trzeci VW - Golf IV (sprzedany)
Czwarty VW - Passat B6
Strasznie cięzko odpala
Po kilku dniach od wymiany rozrusznika jestem na 100% pewny że powodem "przywieszania" się silnika podczas rozruchu był wadliwy rozrusznik i wcześniejsza wymiana samych tulejek i łożyska w moim przypadku nic nie dała. Obecnie rozrusznik idealnie kręci nawet przy -12 stopniach , problem jeszcze pozostał z dużym poborem prądu przy rozruchu i resetującym się przez to zegarze zauważyłem jeszcze że podczas rozruchu silnik zaczyna " załapywać" w momencie gdy kluczyk wraca do pierwotnej opozycji "wypuszczam z palców" , gdzieś na innym forum znalazłem, iż dzieje się tak przy wadliwej kostce stacyjki może ktoś coś wie na ten temat , proszę o sugestie , do kolegi "Zapfen" o którym konkretnie przekaźniku mówisz bo chętnie to też sprawdzę bo problem dotyczy tylko ujemnych temperatur na zewnątrz, dodam że mój golf to MK3 z silnikiem 1.6 benzyna , 1996 rok produkcji.
Strasznie cięzko odpala
problem prawdopodobnie rozwiązany, prawdopodobnie bo nie ma minusowych temperatur
przestawiłem zapłon i teraz zapalam na strzała i obroty są równiejsze, a ja tyle dobrych części powymieniałem
przestawiłem zapłon i teraz zapalam na strzała i obroty są równiejsze, a ja tyle dobrych części powymieniałem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 41 gości