
problem z kierunkami mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
problem z kierunkami mk3
witam mam problem z kierunkami a mianowicie nagle przestaly dzialac :/ w celu sprawdzenia wlaczylem awaryjne i przycmilo mi cale oswietlenie w aucie a kierunek dzialal tylko prawy przech chwile, nastepnie smrod nadpalonej elektryki :/ i padły kierunki awaryjne i lampa wstecznego :/ ,szukalem w bezpiecznikach 17 upalony, wymienilem wlaczam kierunki i brzeczyk z kokpitu i przekaznik chyba 21 nad bezpiecznikami dziwnie zaczal brzeczec a kierunkow dalej brak (wstecznego tez) gdzie szukac przyczyny od czego zaczac wnerwia mnie ten golf juz bo co chwile cos nawala elektrycznie ,gdzie szukac przyczyny nie chce auta dawac do elektrykow u nas bo sami magicy i nie wiedza ile wziasc za co kolwiek, i nie chce tez poscic instalacji z dymem :/,padł przekaznik czy cos powazniejszego i co ma do tego lampa od wstecznego
???

- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
problem z kierunkami mk3
Zwarcie w gałęzi prawdopodobnie lewych kierunkowskazów. Rada jest trudna, polecam przygotować kilka bezpieczników 10 A, zdjąć osłonę kierownicy i we wtyku manetek podłączać dodatkowym przewodem z wpiętym w ten przewód bezpiecznikiem czarno-biały a potem czarno-zielony przewód z plusem akumulatora.
W razie zwarcia spali się ten dodany bezpiecznik, nie autko. No i sprawdzać przewody, oprawki lamp i żarówki: czy gdzieś przewód zasilający nie zwiera się z metalem pojazdu, czy w oprawce języczek zasilający pod żarówką nie robi zwarcia, itd, itp. Możliwości mnóstwo.
W razie zwarcia spali się ten dodany bezpiecznik, nie autko. No i sprawdzać przewody, oprawki lamp i żarówki: czy gdzieś przewód zasilający nie zwiera się z metalem pojazdu, czy w oprawce języczek zasilający pod żarówką nie robi zwarcia, itd, itp. Możliwości mnóstwo.
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
problem z kierunkami mk3
Zwarcie może nastąpić nagle, np przez przetarcie kabli linką sprzęgła - to tylko jedna z wielu możliwości. Dalsze to luźne, nie wpięte w specjalnie przewidziane do tego uchwyty wiązki tak trą o ostre krawędzie , bo ja wiem, bagażnika -że też przetrą nagle izolację.
Dziwne odgłosy to przeciążenie przerywacza. W trybie pracy jako kierunki bezpiecznik jest (nr 17) a w trybie pracy jako awaryjne już nie i nic go nie chroni przed uszkodzeniem!
Dziwne odgłosy to przeciążenie przerywacza. W trybie pracy jako kierunki bezpiecznik jest (nr 17) a w trybie pracy jako awaryjne już nie i nic go nie chroni przed uszkodzeniem!
problem z kierunkami mk3
ale to przekaznik wydaje dziwne odglosy przy niezalaczonym ktoryms z kierunkow tylko w pozycji zero jak wlacze kierunek to slychac pojedyncze klikniecie jak by przerywacz chcial zadzialac i wtedy przestaje buczec,w pozycj zero dla kier. tylko brzeczy ,dziwnie troche jak by byl zalaczony kierunek gdy manetka w pozycji zero,przelacznik nawalil??qr... to nie ma innego wyjscia jak patroszyc wszystko po kolei i szukac gdzie zwarcie??? :/
problem z kierunkami mk3
problem rozwiazany
wypalone styki w przerywaczu,juz polutowane wszystko dziala i klosz tylnej lampy mozna by akwarium zrobic do polowy napelniony woda
grrry moze poksipol pomoze uszczelnic
dzieki za pomoc Zico63b



Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości