Witam. Golf II r.88, poj.1.3
Gzie powinien być wpięty przewód, który z jednej strony podłączony jest do podciśnienia przy aparacie zapłonowym.
Czy wypięty wężyk z podciśnienia może być przyczyną problemów z odpaleniem auta?
I drugie pytanie czy poniższy sposób sprawdzania cewki jest właściwy:
do wymontowanej z auta cewki podłączyłem do pinu 15 (+) prostownik czyli podałem 12V, na bolcu 4 do którego wpinany jest kabel wysokiego napięcia pojawiło się napięcie 12V. Jak podłączyłem miernik do pinów 1 (-) i 15(+) to pokazała się rezystancja ale nie była stała tylko miernik pokazywał różne wartości.
Czy tak ogólnie cewka jest raczej dobra czy raczej padnięta?
Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- stonefree
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4033
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
- Lokalizacja: WO
- Kontakt:
Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3
Czy bateria miernika jest dobra? Ogólnie jest tak, że masz 3 zaciski i dwa uzwojenia. Uzwojenie pierwotne z wyprowadzeniem na wsówkę ( rezystancja do 1 oma ) i wtórne z wyprowadzeniem na igłe przewodu zapłonowego ( 2 - 3 komy ).Trzecia wsówka jest wspólna i łaczy uzwojenia do masy.Robs pisze:miernik pokazywał różne wartości.
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3
Podciśnienie... Tu
Wiem jest to 2ee ale inne majaw tym samym miejscu.
Lub tu.. w zaworek zwrotny w kolorze zółto-czarnym.
Foty google.
Wiem jest to 2ee ale inne majaw tym samym miejscu.
Lub tu.. w zaworek zwrotny w kolorze zółto-czarnym.
Foty google.
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Re: Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3
Wymieniłem aparat zapłonowy na inny ze szrotu i odpalił od ręki koszt 80zł,
bez problemu odpala bez podłączenia podciśnienia ale zapewne lepiej jest jak jest podłączone co niniejszym zrobiłem.
Na starym aparacie próbowałem rozebrać i wyjąć czujnik halla i nie jest to takie proste trzeba mieć "zwinne" palce, sama wtyczka trzymana jest przez spinkę którą trzeba wyciągnąć. dalej nie dotarłem ale już na tym etapie wydaje mi się to dość trudne szczególnie, że w tym elemencie to wszystko musi być dokladnie ustawione.
Ogólnie wszystko chodzi jest OK
bez problemu odpala bez podłączenia podciśnienia ale zapewne lepiej jest jak jest podłączone co niniejszym zrobiłem.
Na starym aparacie próbowałem rozebrać i wyjąć czujnik halla i nie jest to takie proste trzeba mieć "zwinne" palce, sama wtyczka trzymana jest przez spinkę którą trzeba wyciągnąć. dalej nie dotarłem ale już na tym etapie wydaje mi się to dość trudne szczególnie, że w tym elemencie to wszystko musi być dokladnie ustawione.
Ogólnie wszystko chodzi jest OK
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości