Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3

Post autor: Robs » wt sty 11, 2011 11:11

Witam. Golf II r.88, poj.1.3
Gzie powinien być wpięty przewód, który z jednej strony podłączony jest do podciśnienia przy aparacie zapłonowym.
Czy wypięty wężyk z podciśnienia może być przyczyną problemów z odpaleniem auta?
I drugie pytanie czy poniższy sposób sprawdzania cewki jest właściwy:
do wymontowanej z auta cewki podłączyłem do pinu 15 (+) prostownik czyli podałem 12V, na bolcu 4 do którego wpinany jest kabel wysokiego napięcia pojawiło się napięcie 12V. Jak podłączyłem miernik do pinów 1 (-) i 15(+) to pokazała się rezystancja ale nie była stała tylko miernik pokazywał różne wartości.
Czy tak ogólnie cewka jest raczej dobra czy raczej padnięta?



Awatar użytkownika
stonefree
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4033
Rejestracja: wt lut 15, 2005 19:39
Lokalizacja: WO
Kontakt:

Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3

Post autor: stonefree » wt sty 11, 2011 19:30

Robs pisze:miernik pokazywał różne wartości.
Czy bateria miernika jest dobra? Ogólnie jest tak, że masz 3 zaciski i dwa uzwojenia. Uzwojenie pierwotne z wyprowadzeniem na wsówkę ( rezystancja do 1 oma ) i wtórne z wyprowadzeniem na igłe przewodu zapłonowego ( 2 - 3 komy ).Trzecia wsówka jest wspólna i łaczy uzwojenia do masy.



Awatar użytkownika
Johnatan
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2555
Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
Kontakt:

Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3

Post autor: Johnatan » wt sty 11, 2011 20:11

Podciśnienie... Tu
Obrazek
Wiem jest to 2ee ale inne majaw tym samym miejscu.

Lub tu.. w zaworek zwrotny w kolorze zółto-czarnym.

Obrazek

Foty google.


http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
Robs
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 153
Rejestracja: pn paź 03, 2005 21:02
Lokalizacja: Lędziny
Kontakt:

Re: Cewka i podciśnienie z aparatu zapłonowego 1.3

Post autor: Robs » czw sty 13, 2011 13:05

Wymieniłem aparat zapłonowy na inny ze szrotu i odpalił od ręki koszt 80zł,
bez problemu odpala bez podłączenia podciśnienia ale zapewne lepiej jest jak jest podłączone co niniejszym zrobiłem.
Na starym aparacie próbowałem rozebrać i wyjąć czujnik halla i nie jest to takie proste trzeba mieć "zwinne" palce, sama wtyczka trzymana jest przez spinkę którą trzeba wyciągnąć. dalej nie dotarłem ale już na tym etapie wydaje mi się to dość trudne szczególnie, że w tym elemencie to wszystko musi być dokladnie ustawione.
Ogólnie wszystko chodzi jest OK



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 10 gości