Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- bullas
- Turbo Thinking
- Posty: 247
- Rejestracja: ndz wrz 06, 2009 15:15
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
witam
zastanawia mnie schemat podłączenia wskażnika temperatury oleju AUTO GAUGE z serii SMOKE,
(poniżej schemat)
a mianowicie to wychodzi z niego 6 kabli...
...dwa czarne ( black i a )
...dwa czerwone ( red i c )
...zielony ( b )
...pomarańczowy ( orange )
Czarne to dwie masy ,pomarańczowy to podświetlenie, zielony do czujnika...
Zostają dwa czerwone ( red i c ) i ze schematu wygląda że oba podłączyć do plusa po stacyjce,
Teraz pytanie ... czy można je połączyć razem pod jeden plus po stacyjce ?
A może jeden to stały plus ?
Jeśli jest tak jak pisze to poco zrobili te dwa plusy po stacyjce i te dwie masy na osobnych kablach ?
Jak ktoś wie jak to podłączyć to proszę o info...
pozdrawiam
zastanawia mnie schemat podłączenia wskażnika temperatury oleju AUTO GAUGE z serii SMOKE,
(poniżej schemat)
a mianowicie to wychodzi z niego 6 kabli...
...dwa czarne ( black i a )
...dwa czerwone ( red i c )
...zielony ( b )
...pomarańczowy ( orange )
Czarne to dwie masy ,pomarańczowy to podświetlenie, zielony do czujnika...
Zostają dwa czerwone ( red i c ) i ze schematu wygląda że oba podłączyć do plusa po stacyjce,
Teraz pytanie ... czy można je połączyć razem pod jeden plus po stacyjce ?
A może jeden to stały plus ?
Jeśli jest tak jak pisze to poco zrobili te dwa plusy po stacyjce i te dwie masy na osobnych kablach ?
Jak ktoś wie jak to podłączyć to proszę o info...
pozdrawiam
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
czesc
na schematach nie znam się kompletnie nic ale z tego co pamietam to chodzi o to ze :
Bardzo dawno temu to podlaczalem wiec średnio pamiętam.
Tu masz temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... +wskazniki" onclick="window.open(this.href);return false;
jest duzo zdjec i opisow (osttnie strony tematu). Jak nie dasz rady to zaczep : Włochaty, On podlanczal to w mk3 właśnie, lub kazik2920 podlanczal w mk4 ale jest elektrykiem
pozdro
na schematach nie znam się kompletnie nic ale z tego co pamietam to chodzi o to ze :
bullas pisze:Czarne to dwie masy
sa cienkie i grube... te grube sa od "dzialania" wskaznika tzn. odpalasz auto i wskaznik juz dziala. Cienkie sa od podswietlenia.bullas pisze:Zostają dwa czerwone
Bardzo dawno temu to podlaczalem wiec średnio pamiętam.
Tu masz temat :
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f= ... +wskazniki" onclick="window.open(this.href);return false;
jest duzo zdjec i opisow (osttnie strony tematu). Jak nie dasz rady to zaczep : Włochaty, On podlanczal to w mk3 właśnie, lub kazik2920 podlanczal w mk4 ale jest elektrykiem
pozdro
ex: MK4 245 km/460nm
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
odkopuje
mam takie zegary- używki. kwestia samego podłączenia zasilania:
-czarny (masa)
-czerwony (stały plus)
-biały ( plus po stacyjce ale wtedy mamy kolor podświetlania biały)
-pomarańczowy ( drugi plus po stacyjce ale razem z białym daje kolor podświetlania czerwony)
więcej kabli do zasilania nie mam, czytałem też że jest możliwość ich przyciemnienia po włączeniu świateł- tylko konkretne modele to mają? bo u mnie więcej kabli już nie ma, no oprócz tych dwóch do czujnika jeszcze...
mam takie zegary- używki. kwestia samego podłączenia zasilania:
-czarny (masa)
-czerwony (stały plus)
-biały ( plus po stacyjce ale wtedy mamy kolor podświetlania biały)
-pomarańczowy ( drugi plus po stacyjce ale razem z białym daje kolor podświetlania czerwony)
więcej kabli do zasilania nie mam, czytałem też że jest możliwość ich przyciemnienia po włączeniu świateł- tylko konkretne modele to mają? bo u mnie więcej kabli już nie ma, no oprócz tych dwóch do czujnika jeszcze...
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
matisim, chyba każde można przyciemnić, musisz się wpiąć w kostkę przy włączaniu świateł (pierwszy od brzegu chyba niebiesko-szary kabel z tego co pamiętam) i normalnie potencjometrem z kabiny przyciemniasz.
Teraz zobaczyłem, ze masz mk3 ale tam chyba tez jest potencjometr do dechy ?
Teraz zobaczyłem, ze masz mk3 ale tam chyba tez jest potencjometr do dechy ?
ex: MK4 245 km/460nm
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
xander_88 pisze:Teraz zobaczyłem, ze masz mk3 ale tam chyba tez jest potencjometr do dechy ?
niby mk3 ale mk4 myślałem że oprócz potencjometru mają jakaś tam funkcję przyciemniania same w sobie... czerwony kolor i tak po oczach nie daje więc chyba na dzień zostawię białe podświetlanie a na noc czerwone
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
hehe właśnie przejrzałem temat , ładnie namąciłeś nie wiem jak w tych "tłustszych" modelech, Ty masz chyba z pickiem i są pewnie na tych steperach czy coś ale w moich można zamontować jedynie dodatkowy potencjometr po kablu lub wpiąć się własnie w ori potencjometr.matisim pisze:niby mk3 ale mk4
Był bardzo obszerny temat o dodatkowych wskaźnikach ale jakiś "super" mod skasował
ex: MK4 245 km/460nm
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zegar ciśnienia oleju Auto Gauge , podłączenie
xander_88 pisze:Ty masz chyba z pickiem i są pewnie na tych steperach
no dokładnie tak, ale może jak kupie jeden do ciśnienia oleju nowy to na instrukcji coś będzie napisane o tym na racing forum też jest coś napisane ale nic konkretnego. To co napisali to już wiem
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości