Instalacja Climatronika w MK3

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: karolp85 » pt sty 07, 2011 15:28

witam, od razu mówię że szukałem takiego tematu ale nie znalazłem.

Pytanie moje brzmi, a właściwie prośba, czy ktoś może napisac CAŁĄ LISTĘ co jest potrzebne do założenia climatronika w MK3, i czy jest z tym mega dużo roboty ?

z góry dziękuję ;)


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Re: Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: matiz_1990 » pt sty 07, 2011 17:22

Stricte takiego tematu nie było, ale czytając właśnie te tematy o montażu climatronika sam byś był w stanie zrobić sobie taką listę :bajer: Najlepiej mieć samochód dawce i z niego przekładać wszystkie potrzebne Ci rzeczy bo szukanie ich pojedynczo może zająć wiele czasu, i nie wiadomo też czy np. czegoś Ci nie braknie w trakcie montażu i co wtedy? i wtedy :ass: A tak w sumie to robisz plug&play i cieszysz się miłym chłodkiem w lecie :chytry:


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

Awatar użytkownika
karolp85
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 299
Rejestracja: sob maja 24, 2008 19:55
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: karolp85 » pt sty 07, 2011 17:31

matiz_1990,

tak tak, tylko kupowanie dawcy za np 3 czy 4 tysie po dzwonie tez nie daje gwarancji że wszystko będzie ok...po drugie, mieszkam na blokowisku i rozbieranie auta przed blokiem i takie operacje to średnio fajna zabawa...w sumie mam juz upatrzone auto z Climatronikiem itd i chciałem własnie mniej wiecej liste rzeczy które trzeba by wyciągnąć...ale to już raczej nie aktualne bo mam kogoś kto sprowadza auta na części i może będzie komplet na montaż :)


wszystko wraca do normy...czyli do serii ;D koniec modzenia, zaczyna się czas jezdzenia :)

Awatar użytkownika
matiz_1990
Ma gadane
Ma gadane
Posty: 249
Rejestracja: śr cze 03, 2009 17:18
Lokalizacja: Rzeszów

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: matiz_1990 » sob sty 08, 2011 00:32

Wiem, że czasami nie ma możliwości ale wiesz tak by było najlepiej :chytry: No to powodzenia w montażu :bigok:


Golf III 1.9 TDI 1Z :D Mroczny Parchu;)

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: skaktus » sob sty 08, 2011 14:02

Pamiętaj też że trzeba ciąć ścianę oddzielającą komorę silnika z kabiną o ile się nie mylę po stronie pasażera. Jest z tym sporo roboty. Z tego co pamiętam jeśli masz silnik 1,8 to dobrze aby dawcą był golf z klimą i z takim samym silnikiem.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19269
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: Qto » sob sty 08, 2011 14:16

skaktus pisze:dobrze aby dawcą był golf z klimą i z takim samym silnikiem
silnik jest istotny...może się okazać że są wszystkie potrzebne graty i trza będzie rozłożyć ręce bo nie będzie odpowiednich schematów żeby wiązki przerobić. Ogólnie taka zabawa bez dawcy może okazać się porażką.
skaktus pisze:trzeba ciąć ścianę oddzielającą komorę silnika z kabiną
a co tam za niespodzianka w mk3 czeka że trza ciąć? W mk4 z tego co pamiętam nie było takich przygód...



Awatar użytkownika
shibbyOP
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 546
Rejestracja: pn cze 16, 2008 00:00
Lokalizacja: Opole // Niemodlin
Kontakt:

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: shibbyOP » sob sty 08, 2011 16:49

Qto pisze:Ogólnie taka zabawa bez dawcy może okazać się porażką.
Ja zbierałem części do swojego ponad pół roku i w czasie zakładanie wyszło że i tak czegoś brakuje :)
Qto pisze:a co tam za niespodzianka w mk3 czeka że trza ciąć?
Jak się nie miało klimatyzacji to trzeba wyciąć w ścianie miejsce na wyprowadzenie przewodów od klimy.

karolp85, ogólnie najlepsza rada, to mieć dawce z takim samym silnikiem.

Ja zbierałem części i później z 2 znajomych cały weekend siedzieliśmy od rana do nocy zakładając to wszystko i robiąc połowę wiązek od podstaw ze schematów które w rzeczywistości i tak sie zbytnio nie pokrywały z tym co wychodziło.


[b] Moje wozidło [/b]
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=183470][img]http://img10.imageshack.us/img10/4733/img3633l.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Re: Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: skaktus » sob sty 08, 2011 17:25

Qto pisze:
skaktus pisze:dobrze aby dawcą był golf z klimą i z takim samym silnikiem
silnik jest istotny...może się okazać że są wszystkie potrzebne graty i trza będzie rozłożyć ręce bo nie będzie odpowiednich schematów żeby wiązki przerobić. Ogólnie taka zabawa bez dawcy może okazać się porażką.
skaktus pisze:trzeba ciąć ścianę oddzielającą komorę silnika z kabiną
a co tam za niespodzianka w mk3 czeka że trza ciąć? W mk4 z tego co pamiętam nie było takich przygód...
Jak widać MK3 to nie to samo co MK4... :ass: Na forum już ktoś w jakimś temacie gdzie składał golfa od podstaw pokazywał konieczność wycinania dziury w komorze na wspomniane przewody. Może jakieś wersje budy miały już otwory, ale większość bez klimy chyba nie ma.



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19269
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: Qto » sob sty 08, 2011 17:31

skaktus pisze:Jak widać MK3 to nie to samo co MK4
Taaa sprawdzałem, są inne ściany grodziowe dla aut z klimą i bez...w MK4 jest tylko różnica czy z linką gazu czy bez...



Awatar użytkownika
skaktus
Mirafioli
Mirafioli
Posty: 3125
Rejestracja: pt lis 30, 2007 21:38
Lokalizacja: Nysa

Instalacja Climatronika w MK3

Post autor: skaktus » sob sty 08, 2011 18:38

MK4 to już inna historia. Mam wrażenie że to auto jest jakoś bardziej poddatne na przeróbki mechaniczne niż mk3 - tam w mk4 klepią chyba jedną budę bez zmian i tylko wyposażenie zmieniają. W MK3 jak widać były inne budy i to był już problem.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 9 gości