Ciężko pali i robi zwarcie.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mihał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:19
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: mihał » pn gru 20, 2010 00:43

Mam problem z moim Mk3 1.6. Mianowicie jak autko postoi trochę dłużej np. 2 dni to mam problem z odpaleniem na tych mrozach. A robi się tak że przekręcam kluczyk rozrusznik złapie bez problemu i po chwili robi się tak jakby jakieś zwarcie w okolicy stacyjki i od razu rozrusznik przestaje kręcić tylko słychać to zwarcie w okolicy stacyjki puki nie puszcze rozruchu. Zapłon dalej jest kontrolki mrugają i zwarcia już nie ma. Kasuje się licznik dzienny i zegarek na zero. Za drugim razem łapie bez problemu i odpala. Co może być tego przyczyną??



Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: martinezz123 » pn gru 20, 2010 00:51

tak mi do głowy przychodzi kończąca się kostka stacyjki , ale to by za drugim razem było tak samo , stawiam na rozrusznik szczotkotrzymacz albo na tulejkach juz luzy , ale to tylko insynuacje


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

mihał
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 50
Rejestracja: ndz paź 12, 2008 11:19
Lokalizacja: Wieruszów
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: mihał » pn gru 20, 2010 03:12

kiedyś padła mi cewka, dokładnie w wakacje. Trochę rozrusznik dostał wtedy w du.. Może trzeba go zmienić. Trzeba cały wymienić czy tylko szczotki?



Awatar użytkownika
weed1982
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 34
Rejestracja: sob sty 13, 2007 19:22
Lokalizacja: Wrocław

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: weed1982 » pn gru 20, 2010 11:38

za szczotkotrzymacze placilem ok 40zl


sprzedam liczniki od seata bez szyny CAN
diagnoza vag

Awatar użytkownika
martinezz123
DZIADZIA
DZIADZIA
Posty: 938
Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
Lokalizacja: kamienna góra
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: martinezz123 » pn gru 20, 2010 12:16

żeby stwierdzić czy cały czy tylko tulejki i szczotkotrzymacz to trzeba go wyciągnąć i rozebrać nie ma inaczej


vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO

Awatar użytkownika
WRHZ
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 496
Rejestracja: czw gru 09, 2004 01:10
Lokalizacja: WLKP
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: WRHZ » pn gru 20, 2010 14:47

Na 90% masz zjechane szczotki i juz komutator jest zawalony.. Jak kolega martinez123 napisał wyciągnąc rozrusznik, rozebrac i zrobic mu przegladzik..



Awatar użytkownika
juro
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 257
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 15:32
Lokalizacja: Żębocin, KrakóVW
Kontakt:

Ciężko pali i robi zwarcie.

Post autor: juro » pn gru 20, 2010 18:04

pierwsze to sprawdził bym jednak kostkę przy stacyjce a dopiero potem rozrusznik, jak chcesz się bawić z rozrusznikiem to poczytaj to http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=149224" onclick="window.open(this.href);return false;



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości