Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: Marek 81l » ndz gru 12, 2010 23:44

Witam szanownych Kolegów
Sprawa jest następująca.
Vr-ka zamontowana jest co prawda w vento ale to raczej nic nie zmienia.
Wszystko podłączone i autko odpala ale niestety tylko na ok 5 do 10 sek. Silnik jest z roku 92 ,sterownik to Bosch 0261 200 495 tez z tego rocznika wiec immo raczej nie ma. Silnik przed kupnem był przy mnie odpalany i chodzil normalnie.
Teraz dzieje sie cos takiego. Jak przekręcam kluczyk na zaplon to załancza sie przekaznik od digi o nr 30 i trzyma normalnie,natomiast przekaznik z pompy paliwa(był w wiązce od VR-a)o nr 53 czyli uniwersalny przez sekunde brzęczy i iskrzy i styka normalnie co owocuje tym ze pompa pompuje paliwo. Silnik zapala i przekaznik juz nie zwiera ponownie tylko dopiero znów załancza pompe jak przestaje palic.
Podczas załączania zapłonu obrotomierz tez robi wyskok na ok 4 tys obrotow i spada(Dokladnie wtedy gdy brzeczy przek. 53)pozatym jak odpali to wskazuje normalnie.Wkladalem inne przekazniki o tym samym symbolu i na kazdym jest to samo.
Sterownik główną mase i plusa ma oraz 1 plusa stałego.
Jak by ktos mógł pomóc to bede wdzięczny.
Acha jak by ktos wiedzial lub miał pinout ECU do AAA to bardzo prosze o podrzucenie.


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
TomiMK2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: ndz gru 19, 2010 12:01
Lokalizacja: RSL

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: TomiMK2 » ndz gru 19, 2010 12:43

Zamien Vr-a na siekiera ;)
naswietl temat z tracącą sie iskrą,moze ktos zna motyw...


1.8 RP SWAP 2.0 2E
Sprzedam silnik RP sprawny.

Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: Marek 81l » pn gru 20, 2010 23:26

Dokładnie po blizszemu przyjrzeniu sie elektronice okazało sie ze iskra raz jest a raz jej nie ma.
Wymienilismy czujnik halla ale nic to w sumie nie zmieniło,a dalismy z 1,8 i jest on teraz po przeciwnej stronie ale działa.
Jak zmostkuje pin od czyjnika halla z pinem od cewki zaplonowej to iskra jest zawsze ale bardzo duze przerwy ma pomiedzy jedną a drugą.
Jutro zaworze sterownik do sprawdzenia bo wygląda jakby to on paskudzil poniewaz powinien wysylac wzmocniony 6 krotny impuls na cewke , a na srodkowym pinie cewki miernik do czujników swieci cały czas.
Miał ktos moze podobny przypadek??


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

Awatar użytkownika
czarna małpa
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 585
Rejestracja: czw lip 13, 2006 13:12
Lokalizacja: Ruda Śląska
Kontakt:

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: czarna małpa » sob sty 21, 2012 21:12

jo mioł


Jestem Oazą spokoju
pier.......m, qrwa zarąbiscie wyluzowanym
kwiatem na tafli jeziora .......

VW012
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 24, 2012 11:45

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: VW012 » wt sty 24, 2012 19:09

Troche zgłupiałem po tym co opisałeś w drugim poscie. Pierwsze wziąłbym schemat i przejrzał wszystkie piny wychodzące z przekaźnika pompy paliwa bo z tego co pamiętam to chyba pin 6 z ecu (żółty kabel napewno) załącza pompe poprzez podanie masy na przekaźnik. Na przekaźniku prąd jest stały. Ale warunkiem podania masy jest wiele innych czynników musiałbyś przejrzeć schemat. w swoim Passacie b3 przerabiałem instalacje pod oryginalny przekaźnik pompy paliwa 67 w skrzynce bezp.



Awatar użytkownika
Marek 81l
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 276
Rejestracja: wt lis 30, 2004 20:38
Lokalizacja: Ruda Śl
Kontakt:

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: Marek 81l » śr sty 25, 2012 09:38

Kolego post ma juz prawie rok,auto dawno już śmiga. Sąd orzekł wyrok-winny :-) Walnięty byl sterownik. Pozdro


Był Mk2 :)
był Mk3 :)
było Vento ABF
bylo Vento AAA
TERAZ: JETTA III i Mk3 Cabrio
1Z ,ABS

VW012
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 5
Rejestracja: wt sty 24, 2012 11:45

Problem z praca silnika po swapie AAM->AAA

Post autor: VW012 » śr sty 25, 2012 14:31

Fakt nie popatrzyłem na date. ktoś tam coś napisał i to mnie zmyliło.Oby śmigał dalej:)
Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 31 gości