alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Mały gagatek
- Posty: 147
- Rejestracja: wt lut 15, 2005 21:06
- Lokalizacja: Warszawa
- Auto: VW GOLF III GTI TDI 20 JAHRE
- Silnik: AFN
- Kontakt:
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
jak to podłaczyc dodam ze alarm sterowany jest minusami , brak napiecia na przewodach wychodzacych z alarmu ?? jak sie podłaczyc tym alarmem pod zamek pneumatyczny ,pod który kabel sie podpinac itp pomoccyyyyyyyy bo zielony dodam ze to golf 3 1.9 TDI GTI 20 JAHRE. prosze o pilna pomoc.pozdroo
VW GOLF III GTI 20 JAHRE
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
[color=#0000BF]POLEROWANIE FELG ALUMINIOWYCH[/color]
- yank
- Gadatliwa bestia
- Posty: 613
- Rejestracja: śr lut 15, 2006 09:25
- Lokalizacja: Zebrzydów/Świdnica
- Kontakt:
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
kolego zacznij od opcji w szukajce duuużo i konkretnie na temat napisane
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
Na pewno sterowanie jest minusami w inferno? Miałem okazję to montować i był tam plus chyba że to jakiś inny model.
Jak coś priv, a nawet pomoc osobista bo widze ze jestes z warszawy =) Pozdrawiam
Jak coś priv, a nawet pomoc osobista bo widze ze jestes z warszawy =) Pozdrawiam
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
kraszi, daj schemat (kompletny). Ale i tak wszystko byś znalazł gybys poszukał na forym. Naprowadzimy - jesteśmy kochani - tylko ten schemat.
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
Podłączałem taki alarmik.
Z alarmu dostajesz masę, oryginalna centralka jest sterowana +, więc musisz podać plus z aku za pomocą przekaźników do kabla szarego - zamykanie i zielonego otwieranie ( albo odwrotnie ;P ), przy drzwiach kierowcy pod deską. Jeśli potrzebujesz schemat to mogę podesłać choć w instrukcji tego alarmu jest on dość czytelny.
Z alarmu dostajesz masę, oryginalna centralka jest sterowana +, więc musisz podać plus z aku za pomocą przekaźników do kabla szarego - zamykanie i zielonego otwieranie ( albo odwrotnie ;P ), przy drzwiach kierowcy pod deską. Jeśli potrzebujesz schemat to mogę podesłać choć w instrukcji tego alarmu jest on dość czytelny.
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
alarm inferno kontra centralny zamek pneumat golf 3 1.9 TDI
Centralny w aucie jest sterowany plusem na wyjściu alarmu jest minus i tutaj trzeba w magiczny sposób zamienić minus z alarmu na plus tym oto schematem.
Nie wiem jak jesteś zaawansowany w elektronice jak znasz działanie przekaźnika to nie będzie problemów.
Pierwszy przekaźnik 2 -- przwód brązowy (zamykanie) z alarmu, 5 -- + podciągnięty z aku lub skrzynki bezpieczników. 3-- + z aku lub skrzynki bezpieczników, 1 -- do szarego przewodu w kostce drzwi kierowcy. W momencie kiedy alarm poda masę na przewód 2 przekaźnik zamknie obwód między 3 a 1 i wtedy zostanie podany + na zamykanie.
Analogicznie w przypadku drugiego przekaźnika ( otwieranie )
3 -- + z aku lub szkrzynki, 4 -- do przewodu zielonego w kostce drzwi kierowcy, 7 -- przewód biały z alarmu, 6 -- + z aku lub skrzynki.
I będzie działać =)
Nie wiem jak jesteś zaawansowany w elektronice jak znasz działanie przekaźnika to nie będzie problemów.
Pierwszy przekaźnik 2 -- przwód brązowy (zamykanie) z alarmu, 5 -- + podciągnięty z aku lub skrzynki bezpieczników. 3-- + z aku lub skrzynki bezpieczników, 1 -- do szarego przewodu w kostce drzwi kierowcy. W momencie kiedy alarm poda masę na przewód 2 przekaźnik zamknie obwód między 3 a 1 i wtedy zostanie podany + na zamykanie.
Analogicznie w przypadku drugiego przekaźnika ( otwieranie )
3 -- + z aku lub szkrzynki, 4 -- do przewodu zielonego w kostce drzwi kierowcy, 7 -- przewód biały z alarmu, 6 -- + z aku lub skrzynki.
I będzie działać =)
3 Victorie, lewa, prawa jedna na górze, jeżdżę Volkswagen-em, to leży w mojej naturze =)
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Golf 3 Red Devil By Me ;D
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 17 gości