jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
przewody od obrotomierza idą we wiązce od silnika chyba
bo zmieniłem silnik i zmieniłem tez wiązkę silnika, zmiana była 1,8 RP na 2,0 8V ADY, zmieniłem instalacje przepinając trzy kostki w skrzynce (F G1 G2) i w wiązce od mk2 była podpięta jeszcze taka mała kostka z kablem chyba czarno żółtym a w wiązkę od silnika 2.0 tego nie zauważyłem... i ogólnie chodzi o to ze po przepięciu wiązki silnika przestał całkowicie działać obrotomierz...
wiem ze w mk2 obrotek działa z cewki a w mk3 po czujniku hella tam przy zapłonie....
pytanie brzmi jak to podłączyć by obrotomierz zaczął działać
bo zmieniłem silnik i zmieniłem tez wiązkę silnika, zmiana była 1,8 RP na 2,0 8V ADY, zmieniłem instalacje przepinając trzy kostki w skrzynce (F G1 G2) i w wiązce od mk2 była podpięta jeszcze taka mała kostka z kablem chyba czarno żółtym a w wiązkę od silnika 2.0 tego nie zauważyłem... i ogólnie chodzi o to ze po przepięciu wiązki silnika przestał całkowicie działać obrotomierz...
wiem ze w mk2 obrotek działa z cewki a w mk3 po czujniku hella tam przy zapłonie....
pytanie brzmi jak to podłączyć by obrotomierz zaczął działać
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
Coś mi się wydaje ,że trzeba bezpośrednio od cewki pociągnąc kabelek.Dawno dawno temu coś podobnego robiłem i też nie działał obrotomierz bo jest inny sygnał,jak wpiołem licznik mk3 to działał mk2 nie.(Ale teraz pewności nie mam)
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
sygnał do obrotka idzie w ADY z sterownika silnika ale czy to zagada z licznikiem golfa II
jak robisz już coś złego,to rób to dobrze
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
************************************************
LAUNCH X431,VCDS 11.11.5,VAG-TACHO 2.5,VAGDashCAN 5.29,AUTO-COM,OP-COM
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
to i co podłączyć by to zażyło
domyślam sie w takim razie ze do któregoś kabelka z cewki (tylko do którego) muszę dopiąc kabelek i następnie podałczyc to w skrzynke.. (tylko gdzie )
domyślam sie w takim razie ze do któregoś kabelka z cewki (tylko do którego) muszę dopiąc kabelek i następnie podałczyc to w skrzynke.. (tylko gdzie )
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
masz cewko-moduł? to podnieś ten czarny dekielek tam masz dwa pola ,na jednym cały czas plus po zapłonie ,na drugim sygnał.
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
tak cewkomoduł.. ogólnie idzie do niego kostka z 3 przewodami...
i jak odnajdę kabelek odpowiadający za sygnał do obrotomierza to gdzie go podpiąć
i jak odnajdę kabelek odpowiadający za sygnał do obrotomierza to gdzie go podpiąć
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
Nie ,nie tam gdzie kostka .Na sanej cewce masz prostokątny dekielek i ten trzeba podnieś i zobaczysz dwa bieguny cewki przykręcane na śrubki ,nakretka na klucz 7 lub 8.to tam sie podłącza.
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
a ktos wie gdzie go wpiąć w skrzynkę bezpieczników bo bym wolał tam go popdpiać by było jak najbardziej ori
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
Stara skrzynka? To tam jest opis:
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
http://translate.google.pl/translate?hl ... pl%26lr%3D" onclick="window.open(this.href);return false;
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
mam nową http://www.a2resource.com/electrical/CE2.html" onclick="window.open(this.href);return false;
ale i tak nie moge dojść który pin odpowiada za obrotomierz.. domyślam sie ze coś z kostek f g1 g2 bo po wypięciu tych własnie przestał obrotek działać...
ale i tak nie moge dojść który pin odpowiada za obrotomierz.. domyślam sie ze coś z kostek f g1 g2 bo po wypięciu tych własnie przestał obrotek działać...
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
jak podłączyć obrotomierz z silnika mk3
U1 pin 6 to wyjście na licznik (na pin 10-ty licznika dokładnie biorąc). G1 pin 12 to wejście sygnału obrotomierza do skrzynki z ECU (wówczas kolor przewodu jest zielono-czarny) lub cewki/modułu zapłonu (to kolor jest czerwono-czarny) i po tym możemy poznać, gdzie przewód ten "zaczyna się" w komorze silnika, od czego dochodzi.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości