1.6GTD jaki alternator-słabe ładowanie, a może to kable
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Alternator, regulator - ogólnie coś jest nie tak.
W alternatorze Fiata 126p BIS (maleńki alternatorek przecież), spadek napięcia po włączeniu wszystkich odbiorników "na pokładzie" nie może przekroczyć 0,2V!
W alternatorze Fiata 126p BIS (maleńki alternatorek przecież), spadek napięcia po włączeniu wszystkich odbiorników "na pokładzie" nie może przekroczyć 0,2V!
- 25baton25
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 13:07
- Lokalizacja: Bierawa (Kędzierzyn-Koźle)
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
no właśnie-o ten spadek napięcia chodzi. regulator już jest trzeci i na każdym bez obciążenia jest ok, a z nawet niewielkim ociążeniam jak np same światła postojówki napięcie spada o ok 0,5V potem światła drogowe i następne 0,5V w dół dochodzi np radio czy nadmuch na szybę na pierwszym biegu i ładowanie spada z 14,2 do ok 12,6....
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Wracamy do punktu wyjścia...
Wszystko (poza alternatorem) posprawdzane a poprawy nie ma. To kosztowna rada ale pozostaje chyba alternator do wymiany, jesli to nie ten pasek - o czym pisałem. Może jest szansa by od kogoś pożyczyć na godzinę alternator, dla próby; w Golfach 2 podmiana trwa chwilę.
Wszystko (poza alternatorem) posprawdzane a poprawy nie ma. To kosztowna rada ale pozostaje chyba alternator do wymiany, jesli to nie ten pasek - o czym pisałem. Może jest szansa by od kogoś pożyczyć na godzinę alternator, dla próby; w Golfach 2 podmiana trwa chwilę.
- 25baton25
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 13:07
- Lokalizacja: Bierawa (Kędzierzyn-Koźle)
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
kurcze nad tym muszę pomyśleć bo chyba żaden znajomy już takimi autkami nie jeździ zostaliśmy my-fanatycy chyba raczej popatrzę na regenerowanym, ale jakby nie patrzeć 195 plus przesyłka....
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Tylko nie przesyłka! Bierze się dotychczasowy i idzie na auto-złom. W przesyłce kto wie co przyjdzie, czy do benzyny czy diesla, w jakim stanie itd, a ponowna przesyłka to wyjdzie Kolegę prawie jak już nowy. Dają chociaż jaką gwarancję? Takie sprawy lepiej tylko "na żywo"!
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
I będziesz miał gwarancję rozruchową /jak się dogadasz/ ,na miejscu można tylko sprawdzić stan łożysk.Zico63b pisze:Bierze się dotychczasowy i idzie na auto-złom.
W takiej cenie elektryk zregeneruje go w ciągu dnia , prostownik około 80 zł. plus robocizna i wiesz co masz .Moim zdaniem prawdopodobnie uszkodzony jest prostownik albo część stojanu . Dla siebie wybrałem opcję ze złomem,90A bez styku W /nie mam obrotka więc ... / Alternator 90A nie pasuje bez przeróbek napinacza do silnika 1,6 JP, tak więc weź to pod uwagę .25baton25 pisze: jakby nie patrzeć 195 plus przesyłka....
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Tomasz Bis mógłbyś napisać o co chodzi z tą przeróbką? Bo mam alternator 45A, a chcę wpakować 90A. Wprawdzie mam JR ale to prawie to samo co JP.
- 25baton25
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 13:07
- Lokalizacja: Bierawa (Kędzierzyn-Koźle)
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
myślałem o takim - http://allegro.pl/alternator-vw-golf-ii ... 90578.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale póki co blokuje mnie cena...
ale gdyby kolega Tomasz Bis pokusiłby się o jakiś opis przeróbki, fotkę i rodzaj alternatora 90A(z jakiego auta będzie najmniej przeróbek)
pomysł świetny( w kosztach może wyjść podobnie jak ten po regeneracji, a byłby 90A)
pozdro
ale gdyby kolega Tomasz Bis pokusiłby się o jakiś opis przeróbki, fotkę i rodzaj alternatora 90A(z jakiego auta będzie najmniej przeróbek)
pomysł świetny( w kosztach może wyjść podobnie jak ten po regeneracji, a byłby 90A)
pozdro
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Alt. Bosch 90A jest większy gabarytowo , więc zmniejsza się zakres regulacji . Oryginalną listwą napinacza bezpośrednio nie da rady napiąć . Śruba mocująca w 45A jest M10 a w 90A była M8 . Tak więc głównym problemem jest napinacz , jestem ślusarzem i nie stanowiło to dla mnie problemu . Tutaj jest fota ale nie widać całego napinacza i jest obrócona , lepsza może jutro .
Uploaded with ImageShack.us
Uploaded with ImageShack.us
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- 25baton25
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 13:07
- Lokalizacja: Bierawa (Kędzierzyn-Koźle)
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
a z jakiego autka masz kolego ten alternator?? bo chyba w mk2 nie było 90A??? no i do przerobienia jest mocowanie-tak?bo górna śruba jest w moim SB i Twoim JR taka sama-tak przypuszczam, więc zostaje do przerobienia ewentualnie ten napinacz??
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Z jakiejś mk2 benzyny jak widać brak konektora do obrotka / W / . Pozostaje do przerobienia napinacz i wlutowanie styku W jak potrzebny . Jest jeszcze kwestia paska , ja mam 950mm długości i 12mm szerokości / 11,9 czy jakoś tam / ,ciężko go założyć z powodu małego ruchu napinającego . Dodatkowy element napinacza jest przykręcony dwoma śrubami M8 w miejscu oryginalnym dla niego i obok otwór mocowania pompy wspomagania . foty mam ale muszę obrobić i przesłać to trochę zajmie
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
- 25baton25
- Mały gagatek
- Posty: 73
- Rejestracja: śr wrz 01, 2010 13:07
- Lokalizacja: Bierawa (Kędzierzyn-Koźle)
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
OK - to jak kolega będzie miał te fotki,to proszę o wstawkę.
- Tomasz Bis
- Gadatliwa bestia
- Posty: 592
- Rejestracja: sob cze 06, 2009 06:30
- Lokalizacja: lubelskie Bychawa
- Kontakt:
1.6GTD jaki alternator ( z ON czy PB ) -słabe ładowanie
Jak się mylę proszę poprawić , nie obrażać .
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.youtube.com/watch?v=iatezFC1aFk&NR=1" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości