POzdrawiamKompletny tempomat do B3 lub B4 w benzynie lub dieslu do utrzymania prędkości potrzebny tylko sygnał gala z impulsatora lub zegarów. Sprawny i działający, włączniki przy pedałach nie trzymały ciśnienia więc je zaślepiłem nie przeszkadzało to w normalnej exploatacji.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Tempomat z B3/B4 do MKII
Witam czy ten tempomat z Passata b3/b4 podejdzie do MKII GTD 1.6 TDic SB 80KM? Ponieważ ten dostaje sygnał z zegarów a chyba mkII nie ma możliwosci dostarczenia go. Dlatego pytanie do was:D
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tempomat z B3/B4 do MKII
Sygnał GALA był normalnie przewidziany w mk2 - niektóre go miały, inne nie, ale jest jakby przygotowane miejsce pod niego. Moim zdaniem powinno zadziałać.
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Tempomat z B3/B4 do MKII
coś małego czarnego za licznikiem musisz mieć .. niektóre GTD dostawały to do automatycznego przyciszania i pogłasniania radia... (tylko oryginalne radia miały to) w zależności od prędkości jazdy
Jeśli czujnik GALA masz za licznikiem to sygnal dla tempomatu wychodzi z W1 ( jeśli masz nowa instalacje )
tutaj masz schemat tempomatu
pozdrawiam
Jeśli czujnik GALA masz za licznikiem to sygnal dla tempomatu wychodzi z W1 ( jeśli masz nowa instalacje )
tutaj masz schemat tempomatu
pozdrawiam
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
- abrams
- VR6 Driver
- Posty: 1198
- Rejestracja: śr gru 27, 2006 13:46
- Lokalizacja: Trzebinia/Płoki
- Kontakt:
Tempomat z B3/B4 do MKII
przewód ze skrzynki bezpieczników W1 u mnie znajduje się on koło miejsca na radio
zółto-biały
ufff doszukałem się też jak wygląda ów czujnik GALA za licznikiem u mnie to wygląda tak
zółto-biały
ufff doszukałem się też jak wygląda ów czujnik GALA za licznikiem u mnie to wygląda tak
Spawanie plastików PP/ABS/PP-EPDM
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Spawanie metodą TIG ALU itp....
Naprawa i montaż dogrzewaczy/pełnych ogrzewań postojowych (webasto,ebersprecher)
Re: Tempomat z B3/B4 do MKII
Zakładaliście tempomat kiedyś do MK2 i wiecie jak to wygląda w praktyce? Jak tak to moze jakis mały poradnik albo instruktaż bo prawie wcale jest tematów w necie na temat tempomatu do gulffa
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Tempomat z B3/B4 do MKII
No to sygnał prędkości podłączasz do żółto-bialego kabelka przy radiu - to jest właśnie sygnał GALA - a jak masz czujnik w liczniku, to wszytko powinno działać.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Odgrzebię temat, w tamtym roku udało mi się kupić kompletny tempomat z Corrado. Jest on identyczny z tempomatem Passata B3/ B4 ale przejdę do kwestii mnie nurtującej. Na schemacie jest widoczny przewód czerwono czarny idący z pinu 3 sterownika, połączony jest on z czujnikami na pedałach sprzęgła i hamulca. A z nich idzie według tego schematu do pinu W4 w skrzynce przekaźników, znalazłem też w sieci schemat tempomatu corrado i ten sam kabel według tego schematu jest połączony z pinem E3 w skrzynce przekaźników. Może ktoś mi wyjaśni do czego służy ten przewód i czy jest jakaś różnica zależnie gdzie go podłączę.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Nie ma różnicy, możesz podłączyć również pod K4 i wyjdzie na to samo. Te trzy piny ( K4, W4, E3) są ze sobą połączone w skrzynce bezpieczników.spirit77 pisze:czy jest jakaś różnica zależnie gdzie go podłączę.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Tylko że to będzie wsadzone do Scirocco MK II które ma stary typ skrzynki przekaźników, zapomniałem to napisać w moim poprzednim poście.
Tempomat z B3/B4 do MKII
W starszych typach instalacji było to trochę inaczej podłączone, ten kabel w ogóle nie był wpinany do skrzynki bezpieczników. Podaj numer sterownika tempomatu.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Sterownik ma oznaczenia 5GA 004 397-09 i numer części 535 907 305. Przewód idący ze sterownika do pinu W1 w nowej skrzynce który podaje sygnał z licznika na sterownik tempomatu rozkminiłem, podłączę go do przewodu podającego sygnał GALA z licznika na radio. Plus po stacyjce też mam opanowany który w nowej instalacji idzie do pinu D11, tylko zastanawiam się nad tym przewodem od hamulców w nowej instalacji pin E3 lub W4.
Tempomat z B3/B4 do MKII
Sam już zgłupiałem Na początek podłącz ten kabel najzwyklej do masy, powinno działać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 21 gości