Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
Mój aku mimo 3 lat Five Star 74Ah 640A słabo kreci, dopuki jest ciepło ok, temp.spada poniżej 5st to napiecie spada do 12,3vi ampery na 380 i silnik łapie słabo. Pobór prądu 0,07A więc ok. Doładuje aku 2 dni trzyma w miarę ok i znów mimo ze codziennie robie trochę km , altek 120A, ładowanie 14,23V na światłach. Pojechałem kupic aku do swojego, kolega sprzedaje varte, centre i jakies ukraińskie. Varta silver dynamic 77ah 780A dla mnie u niego 390zł, Centra futura te same parametry 380zł. Ale mimo, że aku sa z wrzesnia polecił mi Ukraińskie. Aku ukraińskie wapniowe 77ah, prąd 720A wg producenta, cena dla mnie 280zł. Zrobił mi test i powiedzia ze poleca i sami taksówkarze u niego je kupuja . Pokazał mi wage aku Ukraiński ciezszy od varty o 5kg a od Centry 5,5kg mimo takich samych wymiarów ( bardzo ciężki jak na aku ). Powiedział, że taki aku wytrzyma jak stary dobre 5-6 lat bo tam nik nie oszczędza na olowiu. Sprawdził prad rozruchowy, Varta mimo ze miała miec 780A miała 740A Centra miała 725A. A Ukraiński każdy z półki zamiast 720A miał 830A az mi sie nie chciało wierzyć. Powiedział ze taksowkarze kupuja aku najpierw sparwdzajac jak jest ciężki. Nie miał ani jednej reklamacji. na opakowaniu po ukraińsku i angielku napis ze gwarancja rozruchu diesla do -35st- ciekawe? ja u nich takie mrozy to moze aku warte zakupu. Co sądzicie. Obudowa wygląda profesjonalnie. Pokazał mi artykół ze w Azjii, Rosji, Ukrainie wybrany najleprzym aku na arktyczne mrozy. Jak myslicie dopłacic do varty czu kupic ten Ukraiński? Cena wg mnie rewelacyjna, ale ta waga czy na prawdę więcej ołowiu to lepiej?
Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
nie ilosc olowiu sie liczy tylko powierzchnia czynna na celach. Z rdugiej strony to podobno centry plus tez maja nieco mniejszy prad bo grubsze masywniejsze plyty maja ale za to dluzej wytrzymuje. Najwiecej reklamacji jest na centry futury ktore maja wyżyłowane parametry i plyty sa za delikatne ale prad wiekszy. Futura ponoc dlugo nie wytrzymuje i nie jest odporna na wstrzasy.
Druga sprawa to twoj "pobor pradu" - uplywnosc ni ejest wcale w normie. Przyjmuje sie ze norma to 30-35 mA i nie wiecej a u ciebie jest 70 mA. Moga juz byc problemy jak robisz krótkie dystanse ale nagorsze jest to ze wykancza to akumulator gdyz jest rozladowywany a altek go doladowuje coprawda ale sporo czasu jest czesciowo naladowany co wplywa niekozystnie na trwalosc aku. Zerknij na akumulatory w takich autach ja toyota itp. Czemu tam aku wytrzymuje niejednokrotnie 8 lat ano dlatego ze uplywnosc zazwyczaj wynosi 17 mA !!!
Druga sprawa to twoj "pobor pradu" - uplywnosc ni ejest wcale w normie. Przyjmuje sie ze norma to 30-35 mA i nie wiecej a u ciebie jest 70 mA. Moga juz byc problemy jak robisz krótkie dystanse ale nagorsze jest to ze wykancza to akumulator gdyz jest rozladowywany a altek go doladowuje coprawda ale sporo czasu jest czesciowo naladowany co wplywa niekozystnie na trwalosc aku. Zerknij na akumulatory w takich autach ja toyota itp. Czemu tam aku wytrzymuje niejednokrotnie 8 lat ano dlatego ze uplywnosc zazwyczaj wynosi 17 mA !!!
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
U mnie bedzie 0,07 bo mam rozbudowany alarm z modułem GPS, fabrycznie Mk IV be alarmu ma do 0,04A wiec mam w Normie, jeźdze codziennie i po jednym dniu (24h ) strace 1,68A wiec to nie strata i nie ma wpływu. W nowym BMW norma do 0,14A to jest upłwy prądu.Tylko nie wiem jak ma byc te 17ma, jak instalacja może zabrac 0,01 do 0,02a , radio mam podane 0,01ma, alarm normalny 0,02a juz sie robi 0,04a, gps 0,03a. Czytałem ze w Mk I bez kompa pobór był do 0,02a. Teraz zegar,immo, alarm z czujnikami ruchu daje swoje.
Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
A ten akumulator z UA to nie czasem" fire ball" się nazywa czy jakoś tak?
Re: Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
Włąsnie zakupiłem ten akumulator m-ko Quand Calcium 77Ah, dałem za niego 300zł , podane 720Ah, po nocy na dworze 3st napięcie na klemach 12,79V, amperarz przy tej temp. aż 795A pali od strzała a rozrusznik działa jak szlifierka, mój 2 letni Five Star 72ah, 640A, po nocy napiecie 12,65V ale amperarz 450A, przy 15st miał 530A i słabo palił.jbs-78 pisze:A ten akumulator z UA to nie czasem" fire ball" się nazywa czy jakoś tak?
Ukraiński akumulator do TDI z astronomicznum amperarzem
Stracisz ale w Ah nie w amperach. Owszem nie wyglada to duzo ale mozesz mi wierzyc ze to wlasnie wykancza akumulatory. Troszke sie znam na aku i tego typu rzeczach elektrycznych/elektronicznych. To wlasnie uplywnosc wykancza nam aumulatory a zwlaszcza jak ktos robi male przebiegi. Akumulatory zelowe tak zachwalane sa wlasnie berdzo wrazliwe na stan niedoladowania. One sie nadaja do centralek alarmowych UPSów i tego typu urządzeń. Maja byc caly czas naladowane w 100% a tylko w razie potrzeby urzyte. Aku kwasowe nie lubia glebokiego rozladowania co np w zasadowych nie jest szkodliwe natomiast litowe ogniwa nie lubia byc przeladowane. W komórkach baterie litowe sa ladowane na 90% pojemnosci bo przeladowanie w okolicach 100-120% je zabija co w kwasowych nie szkodzi.PinkFloyd pisze:po jednym dniu (24h ) strace 1,68A wiec to nie strata i nie ma wpływu
Touran bls+ oraz dwa razy Touran cayc+ to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości