sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
witam.
przestala dzialac mi wycieraczka tylna.
plyn normalnie dochodzi i pryska, slychac co chwila przekaznik, wiec pewnie silnik padl.
no i mam pytanie jak sprawdzic go?
napewno na kostce (jak tam dojsc wiem) chodzi tylko o to w ktore piny podlaczyc miernik zeby sprawdzic czy napiecie dochodzi.
a jesli bedzie wszysko ladnie przewodzic to w jakie piny podlaczyc na krotko z aku = i - bezposrednio do kostki silnika?
dzieki z gory
przestala dzialac mi wycieraczka tylna.
plyn normalnie dochodzi i pryska, slychac co chwila przekaznik, wiec pewnie silnik padl.
no i mam pytanie jak sprawdzic go?
napewno na kostce (jak tam dojsc wiem) chodzi tylko o to w ktore piny podlaczyc miernik zeby sprawdzic czy napiecie dochodzi.
a jesli bedzie wszysko ladnie przewodzic to w jakie piny podlaczyc na krotko z aku = i - bezposrednio do kostki silnika?
dzieki z gory
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
brynol, najpierw sprawdź kable w przelotce między budą a klapą
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
michalqqr,
hmmm miedzy buda a klapa? tzn miernikiem czy przewodzi tylko prad? na laczeniu jest klapy z budy wszystko ok wyglada
objawy byly takie ze przez ok 2 tygodnie po wlaczeniu wycieraczki raz dzialalo a raz nie i tak w kolko, az przestalo dzialac
hmmm miedzy buda a klapa? tzn miernikiem czy przewodzi tylko prad? na laczeniu jest klapy z budy wszystko ok wyglada
objawy byly takie ze przez ok 2 tygodnie po wlaczeniu wycieraczki raz dzialalo a raz nie i tak w kolko, az przestalo dzialac
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
kolego wczoraj robiłem taki silniczek z mk4 skończyły się szczotki , też miał takie objawy jak twój , rozbierz i sprawdź
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
martinezz123, czyli mowisz ze budowa reczej prosta?
bo myslalem zeby nowego na zlomie szukac.
no dzieki, jutro sie pobawie z tym.
a powiedzcie mi jak z tymi pinami w wtyczce?
bo myslalem zeby nowego na zlomie szukac.
no dzieki, jutro sie pobawie z tym.
a powiedzcie mi jak z tymi pinami w wtyczce?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
tak kolego po prostu wyciąg go na stół i i ściągnij obudowę wirnika zobacz w jakiej kondycji są szczotki, jak będziesz miał to rozebrane to dodatkowo pokręć wirnikiem jak się da i zobacz czy nie zaciera ci się mechanizm
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
wiec sprawdzilem i chyba brakuje kabelka przy szczotkach, wrzuce fotki to moze cos pomozecie
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Re: sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
martinezz123 Jak to robiłeś taki silniczek. Tzn, wiem, że naprawiałeś ale co takiego. To plastikowe koło zębate? Jeśli tak to skąd takie skombinowałeś?
U mnie wycieraczka obraca się tylko raz i nie wraca już. Trzeba ją popchnąć bo zęby są już zdarte na tym plastikowym kole.
Te zdjęcia wyżej nie ukazują akurat silnika w moim MK4, wiem ale tak tylko wtrącam do tematu.
U mnie wycieraczka obraca się tylko raz i nie wraca już. Trzeba ją popchnąć bo zęby są już zdarte na tym plastikowym kole.
Te zdjęcia wyżej nie ukazują akurat silnika w moim MK4, wiem ale tak tylko wtrącam do tematu.
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
brynol musisz włożyć wirnik spowrotem i zobaczyć jak szczotki dolegają ( zdjęcie tego nie oddaje ) i czy w ogóle dolegają tak na peirwszy rzut oka szczotki jeszcze są mało zostało ale jeszcze są i są w niezłej kondycji ( nie wypalone końcówki )
Binek88 przyczyną wytartych zębów jest zatarcie się mechanizmu wewnątrz plastikowego trzpienia . tam przez środek przechodzi spryskiwacz on z czasem się zaciera i ukręca się rurka doprowadzająca płyn do dyszy jak się tak stanie to najczęściej płyn zamiast przez dyszę wraca się do silniczka z powrotem powodując zatarcie tegoż elementu . jest na golfie cały temat poświęcony temu link daje ci niżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314" onclick="window.open(this.href);return false;
Binek88 przyczyną wytartych zębów jest zatarcie się mechanizmu wewnątrz plastikowego trzpienia . tam przez środek przechodzi spryskiwacz on z czasem się zaciera i ukręca się rurka doprowadzająca płyn do dyszy jak się tak stanie to najczęściej płyn zamiast przez dyszę wraca się do silniczka z powrotem powodując zatarcie tegoż elementu . jest na golfie cały temat poświęcony temu link daje ci niżej
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=124314" onclick="window.open(this.href);return false;
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
-
- Gadatliwa bestia
- Posty: 949
- Rejestracja: ndz cze 29, 2008 22:45
- Lokalizacja: Orzesze
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
martinezz123,
a widzisz po lewej stronie (od strony ALTa na klawiaturze ) jest jakby koncowka wtyczki, cos jakby w niej brakowalo,
wiesz o co chodzi?
a widzisz po lewej stronie (od strony ALTa na klawiaturze ) jest jakby koncowka wtyczki, cos jakby w niej brakowalo,
wiesz o co chodzi?
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/313741.html][img]http://images.spritmonitor.de/313741.png[/img][/url]
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
Mój Mk3 :P
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=246130
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
no nie , nie widzę nic co by wzbudzało jakieś podejrzenia braków
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
sprawdzenie silnika wycieraczki tylnej
Witam. Na moje to zacząłeś diagnostykę od dupy strony. Z tego co czytam to nic nie wynika, że sprawdziłeś czy masz napięcia/masy w kostce od wycieraczki. A to podstawa!!! Wizualna ocena nie zawszze jest skuteczna.
Sprawdź miernikiem lub kontrolką z żarówką czy jest w kostce:
masa - styk nr 2 (przewód brązowy)
stałe napięcie - styk nr 1 (przewód czarno - zółty)
pojawiające się napięcie wraz z cyknięciem przekaźnika przy włączonej tylnej wycieraczce - styk nr 3 (przewód zielono - czarny)
Powinieneś sprawdzić najpierw tą kostkę. Dopiero jak tam byłoby wszystko w porządku powinieneś przejść do samej wycieraczki. Tak czy siak sprawdź tą kostkę teraz.
Sprawdź miernikiem lub kontrolką z żarówką czy jest w kostce:
masa - styk nr 2 (przewód brązowy)
stałe napięcie - styk nr 1 (przewód czarno - zółty)
pojawiające się napięcie wraz z cyknięciem przekaźnika przy włączonej tylnej wycieraczce - styk nr 3 (przewód zielono - czarny)
Powinieneś sprawdzić najpierw tą kostkę. Dopiero jak tam byłoby wszystko w porządku powinieneś przejść do samej wycieraczki. Tak czy siak sprawdź tą kostkę teraz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości