MK3 problem z elektrycznymi szybami
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
MK3 problem z elektrycznymi szybami
no dobrze, chyba nie napisałeś tego wcześniej że próbowałeś albo niedowidze. Czyli domkniesz ja tylko naciskając ponownie przycisk dobrze rozumiem? Ile razy musisz nacisnąć jeden raz czy kilka razy i za każdym razem domyka sie po 5 cm?
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
MK3 problem z elektrycznymi szybami
Kolego jest tak:
naciskam raz szyba zjezdza na sam dol idealnie szybiutko nigdzie nic nie lapie. Trzymam przycisk zeby podniesc do gory i tak jak mowilem 10 cm przed koncem szyba sie zatrzymuje i opuszcza pare cm, gdyb popuszcze przycisk i nacisne jeszcze raz trzymajac go to podniesie sie pare cm a nie raz i wogole sie nie podniesie tylko zjezdza w dol jeszcze bardziej. Zeby zasunac szybe to musze klikac tym przyciskiem dziesiatki razy wtedy sie powolutku przesuwa do gory i nie cofa.
naciskam raz szyba zjezdza na sam dol idealnie szybiutko nigdzie nic nie lapie. Trzymam przycisk zeby podniesc do gory i tak jak mowilem 10 cm przed koncem szyba sie zatrzymuje i opuszcza pare cm, gdyb popuszcze przycisk i nacisne jeszcze raz trzymajac go to podniesie sie pare cm a nie raz i wogole sie nie podniesie tylko zjezdza w dol jeszcze bardziej. Zeby zasunac szybe to musze klikac tym przyciskiem dziesiatki razy wtedy sie powolutku przesuwa do gory i nie cofa.
Był Volkswagen Golf MK3 TDI 1z + 216 :(
Jest Seat Leon ASZ 160,9 KM / 386,1 Nm by DYNOSOFT :)
Jest Seat Leon ASZ 160,9 KM / 386,1 Nm by DYNOSOFT :)
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
MK3 problem z elektrycznymi szybami
zsunąl Ci sie magnesik z silniczka w module... wiem ze temat był an forum... musisz rozebrac moduł i podsunąć magnesowy pierscien na oscie silnika w jego dawne miejsce. Tam jest czujnik ktory odbiera informacje że silnik sie krecie a jak ten magnesik sie osunął to nie ma info do modułu i musisz kilka razy klikac włącznik zmaykania szyby... wpisz w wyszukiwarke problem z elektrycznymi szybami napewno znajdziesz post ze zdjęciami a i szukaj w archiwum...
Macbu
- macbu
- Użytkownik
- Posty: 444
- Rejestracja: pt lis 03, 2006 22:43
- Lokalizacja: Oleśnica/Wrocław
- Kontakt:
MK3 problem z elektrycznymi szybami
tu masz tego posta... w starszych modelach było skokowe zamykanie i otwieranie szyby a w nowszych przy zamykaniu szyba jechała tylko troche do góry a później zjeżdzała w dół czyli Two przypadek...
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53280" onclick="window.open(this.href);return false;
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=53280" onclick="window.open(this.href);return false;
Macbu
Re: MK3 problem z elektrycznymi szybami
Noi koledzy problem rozwiązany, ale po kolei.
Serdecznie wam dziękuję za wszystkie podpowiedzi niestety przykro mi to stwierdzić ale wasze podpowiedzi okazały się nietrafione, gdyż moduł w moich silniczkach jest z jednym przekaznikiem a nie tak jak wy pokazaliscie na zdjeciach z dwoma i to cos co zczytuje z tego magnesu nie jest umieszczone na tym plasticzku tylko juz na obudowie wiec nie bylo mozliwosci podgiecia go. Na szczescie udalo mi sie kupic caly silnik z modulem po przelozeniu silniczka szyba smiga jak szalona ustawienie jej trwalo 2 min. Kolega stwierdzil ze to ewidentnie ten modul jest uwalony, a silniczek jest prawdopodobnie dobry.
Serdecznie wam dziękuję za wszystkie podpowiedzi niestety przykro mi to stwierdzić ale wasze podpowiedzi okazały się nietrafione, gdyż moduł w moich silniczkach jest z jednym przekaznikiem a nie tak jak wy pokazaliscie na zdjeciach z dwoma i to cos co zczytuje z tego magnesu nie jest umieszczone na tym plasticzku tylko juz na obudowie wiec nie bylo mozliwosci podgiecia go. Na szczescie udalo mi sie kupic caly silnik z modulem po przelozeniu silniczka szyba smiga jak szalona ustawienie jej trwalo 2 min. Kolega stwierdzil ze to ewidentnie ten modul jest uwalony, a silniczek jest prawdopodobnie dobry.
Był Volkswagen Golf MK3 TDI 1z + 216 :(
Jest Seat Leon ASZ 160,9 KM / 386,1 Nm by DYNOSOFT :)
Jest Seat Leon ASZ 160,9 KM / 386,1 Nm by DYNOSOFT :)
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 35 gości