Witam
Mam golfa 2 1.6 benzyna 1988.
Mam pytanie co do rezystancji na module zapłonowym, mianowicie jaka powinna być prawidłowa? pierwotna? i wtórna?
Słyszałem, że mierzy się to w omach.
Z góry dziękuje za pomoc pozdrawiam.
Rezystancja modułu zapłonowego
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Rezystancja modułu zapłonowego
Raczej chodzi ci o cewkę która ma pierwotne i wtórne uzwojenie 0,6 oma i 3 komy +/- 20 procent. Aparat zapłonowy ma 7 styków nie wiem po co ci opory nie tak się go testuje
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Rezystancja modułu zapłonowego
To znaczy mi to potrzebne bo mi padł moduł zapłonowy i mój mechanik chciał jest bardzo dobry ale starszy i nie wie jak wyciągnąć takie info z neta, ale ogólnie już jest inny plan aby założyć tą prostszą konstrukcje z pierwszych mk2 z przerywaczem... takie rozwiązanie było też chyba w fiatach 125, 126. Jest proste jak konstrukcja cepa a dzięki temu niezawodne.
W każdym razie dziękuje za pomoc.
W każdym razie dziękuje za pomoc.
- Paweł Marek
- V.I.P.
- Posty: 26259
- Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
- Lokalizacja: Biertowice, Małopolska
Rezystancja modułu zapłonowego
Kubol91, bzdura, owszem to działa ale kto to robi z powodu awarii modułu, jest ich pełno na szrotach i w necie. I nie jest bezawaryjne bo tam są styki które sie wypalają i przerwa na nich (tzw platynki) oraz zapłon powinny być regulowane co 30 tysięcy km, i bedziesz musiał dodatkowy inny kabel od aparatu zapłonowego do cewki oraz zmienić inna cewkę no i cały aparat zapłonowy- niema najmniejszego sensu.
Moduł nie sprawdza się mierząc mu opory, procedura jest opisana w każdej serwisówce do mk2 ale nie wgłębiaj się w to, podmień sobie sam ten moduł albo poszukaj młodszego mechanika czy elektryka samochodowego. Moduł pada bardzo rzadko, znacznie czesciej czujnik halla (opis sprawdzania na forum) lub cewka (nie sprawdzisz - podmiana na sprawna wyjaśnia sprawę)
Moduł nie sprawdza się mierząc mu opory, procedura jest opisana w każdej serwisówce do mk2 ale nie wgłębiaj się w to, podmień sobie sam ten moduł albo poszukaj młodszego mechanika czy elektryka samochodowego. Moduł pada bardzo rzadko, znacznie czesciej czujnik halla (opis sprawdzania na forum) lub cewka (nie sprawdzisz - podmiana na sprawna wyjaśnia sprawę)
Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 32 gości