Centralny zamek, kilka pytań.
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Centralny zamek, kilka pytań.
Jeszcze wszystko rozbiorę bo bardzo że poprzedni właściciel odwalił jakąś manianę, radio też tak było na odwal światła i wszystko( muszę poprawiać po nim) jak zakładałem car audio to widziałem sterownik od tego chyba był na skrzyneczką z bezpiecznikami...to ten?(nawet nie przykręcony z tego co widziałem był tylko latał w plątaninie kabli)
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Centralny zamek, kilka pytań.
W tym rejonie jest mocowany fabryczny alarm i, z uwagi na łatwość "zdobycia" prądu bo skrzynka bezpieczników w pobliżu, bardzo często jest też montowany dokładany sterownik jak i inne wyposażenie elektryczne. Tak więc tak, może to być on.
Centralny zamek, kilka pytań.
tak najprościej mógłbym się dostać do tej skrzynki? wyciągając tą z bezpiecznikami i przekaźnikami?
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Centralny zamek, kilka pytań.
Tak, można ją wyhaczyć z mocowań i opuścić w dół; bardzo pomaga demontaż listwy maskującej o osłony, obie przed lewym kolanem kierowcy, lub też wyjęcie zegarów.
Elementy 3 i 4
Elementy 3 i 4
- Zico63b
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4241
- Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
- Lokalizacja: Bielsko-Biała
Centralny zamek, kilka pytań.
Zaczynamy od wyjęcia zaślepki obok włącznika swiateł:
Następnie wygiętym kluczykiem imbusowym czy innym podobnym narzędziem naciskamy oznaczony na fotce języczek zabezpieczający i wyjmujemy włącznik:
Po bokach licznika, pod włącznikiem i pod zaślepką z prawej są wkręty mocujące osłonę licznika:
Po odkręceniu wkrętów wysuwamy osłonę z zaczepów na górnej krawędzi osłony.
Bardzo w tej operacji przydaje się opuszczenie kierownicy w dół, jeśli tylko jest w samochodzie regulacja położenia.
Teraz mamy już licznik dostępny.
Być może jednak, że cała operacja będzie zbędna, że wystarczy dostęp od strony skrzynki bezpieczników.
Następnie wygiętym kluczykiem imbusowym czy innym podobnym narzędziem naciskamy oznaczony na fotce języczek zabezpieczający i wyjmujemy włącznik:
Po bokach licznika, pod włącznikiem i pod zaślepką z prawej są wkręty mocujące osłonę licznika:
Po odkręceniu wkrętów wysuwamy osłonę z zaczepów na górnej krawędzi osłony.
Bardzo w tej operacji przydaje się opuszczenie kierownicy w dół, jeśli tylko jest w samochodzie regulacja położenia.
Teraz mamy już licznik dostępny.
Być może jednak, że cała operacja będzie zbędna, że wystarczy dostęp od strony skrzynki bezpieczników.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości