Centralny zamek, kilka pytań.

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: _Bolec_ » ndz paź 17, 2010 20:43

Jeszcze wszystko rozbiorę bo bardzo że poprzedni właściciel odwalił jakąś manianę, radio też tak było na odwal światła i wszystko( muszę poprawiać po nim) jak zakładałem car audio to widziałem sterownik od tego chyba był na skrzyneczką z bezpiecznikami...to ten?(nawet nie przykręcony z tego co widziałem był tylko latał w plątaninie kabli) :panna:



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: Zico63b » ndz paź 17, 2010 20:49

W tym rejonie jest mocowany fabryczny alarm i, z uwagi na łatwość "zdobycia" prądu bo skrzynka bezpieczników w pobliżu, bardzo często jest też montowany dokładany sterownik jak i inne wyposażenie elektryczne. Tak więc tak, może to być on.



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: _Bolec_ » ndz paź 17, 2010 20:59

tak najprościej mógłbym się dostać do tej skrzynki? wyciągając tą z bezpiecznikami i przekaźnikami?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: Zico63b » ndz paź 17, 2010 21:06

Tak, można ją wyhaczyć z mocowań i opuścić w dół; bardzo pomaga demontaż listwy maskującej o osłony, obie przed lewym kolanem kierowcy, lub też wyjęcie zegarów.
Elementy 3 i 4
Obrazek



Awatar użytkownika
_Bolec_
TDI <3
TDI <3
Posty: 920
Rejestracja: czw lip 15, 2010 19:21
Lokalizacja: Łowicz- okolice

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: _Bolec_ » ndz paź 17, 2010 21:32

Zico63b, dzięki a w jaki sposób mogę wymontować zegary?



Awatar użytkownika
Zico63b
Mistrz KieroVWnicy
Mistrz KieroVWnicy
Posty: 4241
Rejestracja: pt cze 06, 2008 21:45
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Centralny zamek, kilka pytań.

Post autor: Zico63b » ndz paź 17, 2010 23:09

Zaczynamy od wyjęcia zaślepki obok włącznika swiateł:
Obrazek
Następnie wygiętym kluczykiem imbusowym czy innym podobnym narzędziem naciskamy oznaczony na fotce języczek zabezpieczający i wyjmujemy włącznik:
Obrazek
Po bokach licznika, pod włącznikiem i pod zaślepką z prawej są wkręty mocujące osłonę licznika:
Obrazek Obrazek
Po odkręceniu wkrętów wysuwamy osłonę z zaczepów na górnej krawędzi osłony.
Bardzo w tej operacji przydaje się opuszczenie kierownicy w dół, jeśli tylko jest w samochodzie regulacja położenia.
Teraz mamy już licznik dostępny.
Być może jednak, że cała operacja będzie zbędna, że wystarczy dostęp od strony skrzynki bezpieczników.



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 28 gości