
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Od niedawna mam taki problem,że jak chcę swojego Golfa odpalić,przekręcam kluczyk i........CISZA!!!!!!.Nawet nie ruszy rozrusznikiem.Dopiero jak parę razy pokręcę kluczykiem to zaskoczy.W czym problem?Silnik 1,6D(nie wiem czy ma to jakieś znaczenie,ale piszę jakby się kto pytał) 

- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Re: Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Podłącz rozrusznik na krótko, jak zaskoczy za każdym razem to masz problem z kostką w stacyjce, jesli kostka nie wzbudza żadnych podejżeń, to masz wywaloną stacyjke. Możliwe że stacyjka nie dokręca do styku rozruchowego.. wtedy wyciągasz stacyjke, ze stacyjki wyciąkasz wkładke i masz taki czpień który porusza wkładką.. spróbuj delikatnie wygiąć kombinerkami go w lewe czyli w kierunku w którym odpalasz auto.. Pozdrawiam
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
co to znaczy,że kostka nie wzbudza żadnych podejżeń.Sorry za może głupie pytanie ale nie znam się na elektryceJohnatan pisze:jesli kostka nie wzbudza żadnych podejżeń
- Johnatan
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2555
- Rejestracja: sob sty 02, 2010 20:55
- Lokalizacja: Wielkopolska, Gostyń PGS
- Kontakt:
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Tzn.. że ktostka która podpina konektory w stacyjke ma być w idealnym stanie.. ponieważ zdażało sie że sie wytapiały konektroy
http://adven-vksh.ru/14f20" onclick="window.open(this.href);return false;
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
A to ja już tą kostkę kiedyś wywaliłem i mam podpięte same konektory,oczywiście zaizolowane.
- lukasfenix
- Gadatliwa bestia
- Posty: 648
- Rejestracja: sob sie 04, 2007 19:14
- Lokalizacja: Poznań
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Mylisz pojęcia Kolego. Mogłeś usunąć plastikową wtyczkę do niej. Kostka stacyjki wygląda tak:ck pisze:ja już tą kostkę kiedyś wywaliłem i mam podpięte same konektory,oczywiście zaizolowane.

I ja bym na nią stawiał przy tych objawach.
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
U mnie po 400tyś km się trochę wyrobiła wkładka i jak na max przekręcę to nie załapuje ale wystarczy minimalnie przed końcem zatrzymać kluczyk. Też tak może być.
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
No tak wtyczka to była,bo myślałem,że o nią chodzi.Czyli jednak może to być ta kostka.A jak z wymianą,trzeba się namęczyć?Czy lepiej do elektryka zawieźć?lukasfenix pisze:Mylisz pojęcia Kolego. Mogłeś usunąć plastikową wtyczkę do niej. Kostka stacyjki wygląda tak:
- martinezz123
- DZIADZIA
- Posty: 938
- Rejestracja: ndz paź 15, 2006 20:59
- Lokalizacja: kamienna góra
- Kontakt:
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
zawsze lepiej zrobić samemu ale trochę roboty jest . myślę że podołasz bez problemu .
vw golf IV 1.9 tdi MARTINEZZ
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
www.vwjgora.pl
diagnoza VAG COM / TACHO
-
- Nowicjusz
- Posty: 36
- Rejestracja: śr wrz 23, 2009 23:45
- Lokalizacja: Łódź
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Do wymiany kostki trzeba zdjąć stacyjkę (bynajmniej ja inaczej nie umiem).
Wymiana wygląda tak:
-zdejmujesz zaślepkę w kierwonicy
-odkręcasz nakrętkę kierownicy
-białym markerem zaznaczasz położenie kierownicy na wałku (aby zabezpieczyć się przed krzywą kierownicą)
-odkręcasz dolny plastik (osłonę kolumny kierownicy), jest na 2 (a może 3, u mnie 2) śrubki na krzyżak od dołu
-zdejmujesz ten plastik, ma jeszcze zatrzaski od góry więc po prostu ciągniesz w dół
-odpinasz kostki manetek po 2 z każdej strony i 1 zawieszona pod stacyjką jak masz mfa oraz wtyk od stacyjki
-zdejmujesz tulejkę kierownicy przy pomocy ściągacza, jeśli masz starą kierownicę to nie masz tulejki i omijasz ten punkt
-odkręcasz śrubę trzymającą stacyjkę (hex 6), po lewej stronie
-ściągasz z kolumny stacyjkę razem z manetkami
-jak od tyłu spojrzysz na stacyjkę to zobaczysz kostkę, trzeba ją podważyć płaskim z zatrzasków
-składasz analogicznie
Wymiana wygląda tak:
-zdejmujesz zaślepkę w kierwonicy
-odkręcasz nakrętkę kierownicy
-białym markerem zaznaczasz położenie kierownicy na wałku (aby zabezpieczyć się przed krzywą kierownicą)
-odkręcasz dolny plastik (osłonę kolumny kierownicy), jest na 2 (a może 3, u mnie 2) śrubki na krzyżak od dołu
-zdejmujesz ten plastik, ma jeszcze zatrzaski od góry więc po prostu ciągniesz w dół
-odpinasz kostki manetek po 2 z każdej strony i 1 zawieszona pod stacyjką jak masz mfa oraz wtyk od stacyjki
-zdejmujesz tulejkę kierownicy przy pomocy ściągacza, jeśli masz starą kierownicę to nie masz tulejki i omijasz ten punkt
-odkręcasz śrubę trzymającą stacyjkę (hex 6), po lewej stronie
-ściągasz z kolumny stacyjkę razem z manetkami
-jak od tyłu spojrzysz na stacyjkę to zobaczysz kostkę, trzeba ją podważyć płaskim z zatrzasków
-składasz analogicznie
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
[Mk 3] 1,6 benzyna. Trzy dni temu wymieniłem cewkę zapłonową, przed wymianą rozrusznik kręcił, ale nie odpalał. Po wymianie wszystko OK. Wczoraj bez problemu dojechałem do pracy i dzisiaj z niej wróciłem. Zostawiłem auto na parkingu ok. 5-10 min. po czym miałem zawieźć żonę na zajęcia i klapa nie "zagadał", nic cisza, nawet nie słychać automatu rozrusznika. Z tego co wiem nie ma żadnego bezpiecznika ani przekaźnika. Myślicie, że to ten sam problem?? A może jakiś inny pomysł? Proszę o pomoc.
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
Ostatnio przeczyściłem sam wtyk przy rozruszniku i jak na razie wszystko trybi
Czasami nawet rozrusznikiem nie pokręci
zobacz czy nie wyrobiła się wsuwka na elektromagnesie, często się tak dzieje. Zaopatrz się w jakiś spray dla elektroników np kontakt i potraktuj nim tą złączką. Preparat Ci się przyda jeszcze nie raz niestety golfiny to auta już wiekowe i styki też odmawiają czasami współpracy. 

Golf "Drugi" by finch
Mój Turbo Kopciuch

Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą
LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę
diesel4ever







Vw jest bogiem, Prędkość nałogiem, Turbo zabawą a Diesel podstawą

LPG? Nawet porządne zapalniczki są na benzynę

diesel4ever
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości