Otwieranie drzwi z pilota
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
Czesciowo znalazlem odpowiedz na swoj problem - sterowanie silniczkiem to piny 4 i 7, ale nie wiem, ktory pin jest od krancowki.
Czy przy zlozonym lusterku na przewodzie krancowki ma pojawic sie sygnal, czy zaniknac?
Czy przy zlozonym lusterku na przewodzie krancowki ma pojawic sie sygnal, czy zaniknac?
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Otwieranie drzwi z pilota
co do tego od krańcówki to jest on chyba fioletowo siwy, co do pojawiania się na nim masy to nie pamiętam w której pozycji (nie sprawdze bo jestem poza domem) ale naprawdę krańcówka nie jest do niczego potrzebna uwierz nie ma ona wpływu na koniec zamykania się lusterka. Tak mam CAN ale mam tylko praktycznie w liczniku (comford mam 1J0 ) auto z listopada 99
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
U mnie takie są kolory we wtyczce od lusterka:
1 brązowo fioletowy
2 brązowy
2 jasno brązowy (grzanie)
3 biały (grzanie)
4 brązowo czerwony (składanie)
5 fioletowy (regulacja)
6 szary (regulacja)
7 szaro fioletowy (regulacja)
7 czerwono czarny (składanie).
Na brązowo fioletowym mam cały czas +12V.
Potrzebuję sygnał z krancówki, bo sterowanie chcę zrobić na przekaźnikach dwupozycyjnych.
Próbowałem dziś ściągnąć obudowę lusterka, ale nie udało mi się odkręcić dwóch wkrętów od spodu. Jest na nie jakiś sposób?
1 brązowo fioletowy
2 brązowy
2 jasno brązowy (grzanie)
3 biały (grzanie)
4 brązowo czerwony (składanie)
5 fioletowy (regulacja)
6 szary (regulacja)
7 szaro fioletowy (regulacja)
7 czerwono czarny (składanie).
Na brązowo fioletowym mam cały czas +12V.
Potrzebuję sygnał z krancówki, bo sterowanie chcę zrobić na przekaźnikach dwupozycyjnych.
Próbowałem dziś ściągnąć obudowę lusterka, ale nie udało mi się odkręcić dwóch wkrętów od spodu. Jest na nie jakiś sposób?
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Otwieranie drzwi z pilota
tych wkrętów nie trzeba wykręcić aby zdąć obudowo wystarczy przez otwór od dołu (pomiędzy śrubkami) podważyć taką blaszkę i wysunąć obudowę do góry
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
Dziś zdemontowałem lusterko i znalazłem krancówkę. Masa podawana jest przez krancówkę z pina 2 wtyczki (brązowy) na pin 1 wtyczki (brązowo filetowy) do momentu uzyskania pozycji otwarcia przez lusterko - wtedy sygnał zostaje przerwany.
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Re: Otwieranie drzwi z pilota
wojtek06061989 pisze:Witam może nie do końca jest to odpowiedni temat ale lepszego nie znalazłem
jeśli mamy elektrycznie składane lusterka z pilota poprzez przekaźnik a chcemy mieć możliwość pozostawienia otwartych lusterek po zamknięciu auta np gdy jest duży mróz (ja właśnie z tą myślą to zrobiłem oczywiście przy pomocy greg'a ) to dajemy na przewód idący od wtyczki silniczka elektrycznych szyb z pinu 28 (czy wtyczki zamka pin 3) diodę w kierunku takim aby przewodziła sygnał do przekaźnika, oraz pod ten kabel za diodą dolutowujemy przewód który prowadzimy do pinu 9 przełącznika lusterek na tym kablu też dajemy diodę w taki sposób aby przewodziła od przełącznika do przekaźnika nastepnie na pin 7 dajemy masę. dzięki temu gdy ustawimy przełącznik w pozycji z ikona podgrzewania to lusterka będą ciągle otwarte a w każdej innej pozycji działają normalnie na pilot
dodaje schemat
Czy na pin 7 dokładałeś masę, ćzy tam jest masa oryginalnie?
W toledo masa w joysticku do sterowania lusterkami jest na pinie 8 i idzie przez oporniki na pin 4.
Jak ustawię joystick na składanie to rezystancja wynosi 470 Ohm a gdy obrócę o 180* to wynosi około 700 Ohm - w golfie też tak jest?
Mój przełącznik lusterek to 1M19595650
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Otwieranie drzwi z pilota
masę podałem bo nie było u mnie, co do rezystancji to nie mierzyłem jak to jest przy obracaniu ale mam też taki joystick. widzę że chcesz zrobić trochę inaczej niż ja tzn zeby składały sie tylko w pozycji składanie na joysticku tak?? bo u mnie w każdej pozycji się składa oprócz pozycji środkowej (pomiędzy L i P)
czyli wykorzystałem pozycję która w passacie jest używana jako podgrzewanie
czyli wykorzystałem pozycję która w passacie jest używana jako podgrzewanie
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
W moim przełączniku nie ma opcji podgrzewania lusterek - u mnie jest to pozycja neutalna. Chcę zrobić identycznie jak u Ciebie, tylko że u mnie w przełączniku, czy joy jest ustawiony na pozycję zamykania lusterek, czy na pozycję środkową (pomiędzy L i P) to przejscie jest tylko pomiędzy pinami 4 i 8, różnica jest tylko w rezystancji: złożone - 470 Ohm , środkowa - 690 Ohm. W żadnej pozycji nie mam przejścia pomiędzy pinami 7 i 9.
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
No i mam problem...
Na pinie 28 silniczka szyby mam praktycznie cały czas masę. Traci się tylko na chwilę przy rozbrajaniu centralnego. Myślałem, ze coś nie tak z kasetą, ale po drugiej stronie, w drzwiach pasażera ta sama sytuacja.
Można gdzieś indziej znaleźć sygnał masy po zazbrojeniu centralnego? (we wtyczce silniczka 29pin nie ma takiego sygnału).
Na pinie 28 silniczka szyby mam praktycznie cały czas masę. Traci się tylko na chwilę przy rozbrajaniu centralnego. Myślałem, ze coś nie tak z kasetą, ale po drugiej stronie, w drzwiach pasażera ta sama sytuacja.
Można gdzieś indziej znaleźć sygnał masy po zazbrojeniu centralnego? (we wtyczce silniczka 29pin nie ma takiego sygnału).
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Otwieranie drzwi z pilota
_carlos- pisze:Na pinie 28 silniczka szyby mam praktycznie cały czas masę
_carlos- pisze:we wtyczce silniczka 29pin nie ma takiego sygnału)
kolego to który pin sprawdzałeś bo się gubię? a poza tym to już nie pamiętam czy właśnie sama zmiana sygnału nie jest wystarczająca aby wysterować przekaźnik najlepiej po prostu sprawdź
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
Na pinie 28 jest praktycznie cały czas masa. Podłączyłem Ten sygnał pod sterowanie przekaźnikiem 361 i lusterko od razu składa się. Tylko przy rozbrajaniu centralnego na chwilę się rozkłada, po czym znowu się składa.
We wtyczce 29pinowej przy silniczku szyby nie ma sygnału masy, który pojawiałby się przy zazbrojeniu centralnego i tracił po rozbrojeniu.
We wtyczce 29pinowej przy silniczku szyby nie ma sygnału masy, który pojawiałby się przy zazbrojeniu centralnego i tracił po rozbrojeniu.
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Otwieranie drzwi z pilota
hmmm dziwna sprawa czyżby w toledo było inaczej. a sprawdź wtyczkę zamka centralnego pin nr 3
- _carlos-
- Nowicjusz
- Posty: 31
- Rejestracja: pn sie 22, 2011 16:44
- Lokalizacja: Hindenburg
- Auto: Seat Leon 2009
- Silnik: BMN
Otwieranie drzwi z pilota
Kabel z wtyczki zamka idzie właśnie do wtyczki silniczka, więc jest to samo.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 15 gości