MFA wyświetlanie

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

MFA wyświetlanie

Post autor: seebst » ndz wrz 12, 2010 20:20

Aaa, no, a już się bałem, że coś mam nie tak :D
Ale człowiek głupi jest ;)

Mam jeszcze kilka pytań...
-Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski? Bo chyba mi prowadnice wyleciały i nie zamykają się kratki, tylko ręcznie można je zamknąć
-Da się bez wyciągnięcia kierownicy rozebrać manetkę z tempomatem? Bo mi przycisk jeden ciężko chodzi, chciałem coś zobaczyć co jest, ale tam poducha i wiadomo...
-We wszystkich wersjach jest tak, że osobna kontrolka dla ręcznego jest i osobna na czujnik poziomu płynu hamulcowego? Po zaciągnięciu ręcznego zapala się (P) ale wiem, że jest jeszcze (!)
-Jest jakiś ciekawy myk na zabudowę subwofera i wzmacniacza w Borze, poza kołęm zapasowym? Np. w boczku? Widziałem takie dedykowane do golfa, ale do bory takie nie podejdzie... Chciałem sobie założyć jakiś tam niewielki basik, żeby nie zajmowało objętości bagażnika i było sprytnie schowane...

Za wszystkie odp. z góry wielkie dzięki :)



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

MFA wyświetlanie

Post autor: Qto » ndz wrz 12, 2010 20:26

seebst pisze:Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski?
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212667" onclick="window.open(this.href);return false;
seebst pisze:Da się bez wyciągnięcia kierownicy rozebrać manetkę z tempomatem
nie
seebst pisze:We wszystkich wersjach jest tak, że osobna kontrolka dla ręcznego jest i osobna na czujnik poziomu płynu hamulcowego? Po zaciągnięciu ręcznego zapala się (P) ale wiem, że jest jeszcze (!)
Raczej jest tylko jedna...bynajmniej ja mam jedną i jest ona odpowiedzialna za ręczny i poziom płynu...kontrolka to (!)
seebst pisze:Jest jakiś ciekawy myk na zabudowę subwofera i wzmacniacza w Borze, poza kołęm zapasowym? Np. w boczku? Widziałem takie dedykowane do golfa, ale do bory takie nie podejdzie... Chciałem sobie założyć jakiś tam niewielki basik, żeby nie zajmowało objętości bagażnika i było sprytnie schowane...
To co jest dedykowane będę w tym miesiącu sam klepał z MDFu...do Bory też można samemu coś zmajstrować :bigok:

PS. Sporo masz tych pytań ;)



seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

MFA wyświetlanie

Post autor: seebst » ndz wrz 12, 2010 20:47

Qto pisze: seebst napisał(a):Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski?


viewtopic.php?t=212667
Próbowałem tą prawą wyciągać i niestety nie daje rady. Prawa część tej kratki wychodzi ładnie, lewa natomiast trzyma jak diabeł sołtysa. Nie chcę nic połamać, ale no nie idzie... Czy jak odkrecę schowek to będzie lepsze dojście? Środkowe kratk to bym ładnie urwał, nawet nie wiedziałem, że tam są jakieś śruby...
Qto pisze:Raczej jest tylko jedna...bynajmniej ja mam jedną i jest ona odpowiedzialna za ręczny i poziom płynu...kontrolka to (!)
U mnie dodatkowo jest (P) z resztą zrobiłem fotkę jak to wygląda. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf0 ... af44d.html" onclick="window.open(this.href);return false; z aktywnych to jest jeszcze od otwarcia klapy. Z nieaktywnych to od przyczepy, ESP, pasów, check engine, spryskiwaczy, okładzin. ale nic z tych nieaktywnych kontrolek nie posiadam żadnego ich odpowiednika
Qto pisze:do Bory też można samemu coś zmajstrować
A może jesc toś ciekawego, niewielkich rozmiarów, co może fajnie grać, a mało miejsca zajmować w bagażniku, na allegro np.?
Qto pisze:PS. Sporo masz tych pytań
Pytam, jeśli można oczywiście i nikt nie ma nic przeciwko



Awatar użytkownika
Qto
_
_
Posty: 19379
Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
Lokalizacja: Guadalajara
Auto: MK 4
Silnik: ASZ
Kontakt:

MFA wyświetlanie

Post autor: Qto » ndz wrz 12, 2010 20:57

seebst pisze:Próbowałem tą prawą wyciągać i niestety nie daje rady. Prawa część tej kratki wychodzi ładnie, lewa natomiast trzyma jak diabeł sołtysa. Nie chcę nic połamać, ale no nie idzie...
mały śrubokręcik wciśnij między obudowę kratki a deskę i musi wyjść.
seebst pisze:U mnie dodatkowo jest (P) z resztą zrobiłem fotkę jak to wygląda.
u mnie nad półfisem jest kontrolka od okładzin...u Ciebie jest ona chyba połączona z brakiem płynu.
seebst pisze:A może jesc toś ciekawego, niewielkich rozmiarów, co może fajnie grać, a mało miejsca zajmować w bagażniku, na allegro np.?
Są małe skrzynki ale moim zdaniem lepiej się trochę zagłębić w temat i zorientować się czego się oczekuje...wtedy szukać głośnika i kręcić skrzynkę...samemu zrobi się to lepiej (bo tak jak się chce) i pewnie będzie grało lepiej za takie samo siano wydane na allegro.
seebst pisze:Pytam, jeśli można oczywiście i nikt nie ma nic przeciwko
Chodzi o to że temat powinien się mniej więcej zgadzać z tym co jest w nim zawarte...a tu znacznie odbiegamy od tematu ;)
Jeżeli posiadasz autko od niedawna polecam przeczytanie nawet "głupiej" instrukcji - wbrew pozorom na prawdę można się tam czegoś dowiedzieć - oraz książki typu sam naprawiam.



Awatar użytkownika
Hubert MK4
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 69
Rejestracja: ndz cze 06, 2010 21:54
Lokalizacja: Braniewo

Re: MFA wyświetlanie

Post autor: Hubert MK4 » czw paź 07, 2010 16:28

Witam. Koledzy od jakiegoś czasu mam problem ze spalaniem mojego 1,9 TDI silnik ALH. Do tej pory palił mi w trasie przy moim deptaniu max 5,6 litra. Teraz nawet przy spokojnej jeździe pali 7.

Bardzo dziwne są wskazania spalania na MFA. Delikatne wciśnięcie gazu powoduje skok spalania do 9-15 litrów i nie chce spadać. Wcześniej przy mocnym przyspieszaniu wskakiwało do 8-9 i szybko wracało do "normy" po popuszczeniu gazu o kilka litrów a obecnie spada najczęściej po 0,1 litra.

Jechałem dziś 120 i najpierw oczywiście spalanie kosmiczne, po jakimś czasie 6,2 a następnie po 0,1 spadało do 4,7 i rosło znowu do ponad 6.

Dodam że taka sytuacja zaczęła się po wymianie hamulców z tyłu i zapowietrzeniu układu. Płyn hamulcowy został wymieniony maszyną, układ (chyba) odpowietrzony i dalej takie cuda.

Kiedyś patrzeć na MFA to była przyjemność a teraz :goof:

Poradźcie co robić. Komputer wykazał błąd przepływki ale został skasowany i nie wrócił. Na nowej przepływce to samo bo pożyczałem ze sklepu.

Mechanik zasugerował jakiś czujnik temperatury który może pierniczyć dawkę paliwa ale nie wiem gdzie on jest. Proszę o porady i pozdrawiam


Kupię 17" Santa Monica - Sprzedam Felgi ori 16" !!!

viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM

seebst
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 424
Rejestracja: ndz lut 08, 2009 19:43
Lokalizacja: Żary

MFA wyświetlanie

Post autor: seebst » wt lis 30, 2010 20:23

Mam takie pytanie, czy da radę wyłączyć w MFA żeby mi po odpaleniu auta nie wyświetlała się temperatura? Bo przyznam, że stało się to już strasznie upierdliwe, ciągle przyciskiem muszę przełączyć, żeby była godzina widoczna, albo inne opcje w mfa. Oczywiście temperatura nadal ma być, nadal ma pokazywać, ale dopiero jak sam przełączę, a nie za każdym razem gdy odpalę samochód i mruga do tego jeszcze ta ikonka śnieżynki... (oczywiście dzieje się to, gdy temp. spada). Jest na to jakaś rada?



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości