Aaa, no, a już się bałem, że coś mam nie tak
Ale człowiek głupi jest
Mam jeszcze kilka pytań...
-Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski? Bo chyba mi prowadnice wyleciały i nie zamykają się kratki, tylko ręcznie można je zamknąć
-Da się bez wyciągnięcia kierownicy rozebrać manetkę z tempomatem? Bo mi przycisk jeden ciężko chodzi, chciałem coś zobaczyć co jest, ale tam poducha i wiadomo...
-We wszystkich wersjach jest tak, że osobna kontrolka dla ręcznego jest i osobna na czujnik poziomu płynu hamulcowego? Po zaciągnięciu ręcznego zapala się (P) ale wiem, że jest jeszcze (!)
-Jest jakiś ciekawy myk na zabudowę subwofera i wzmacniacza w Borze, poza kołęm zapasowym? Np. w boczku? Widziałem takie dedykowane do golfa, ale do bory takie nie podejdzie... Chciałem sobie założyć jakiś tam niewielki basik, żeby nie zajmowało objętości bagażnika i było sprytnie schowane...
Za wszystkie odp. z góry wielkie dzięki
MFA wyświetlanie
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
MFA wyświetlanie
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=212667" onclick="window.open(this.href);return false;seebst pisze:Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski?
nieseebst pisze:Da się bez wyciągnięcia kierownicy rozebrać manetkę z tempomatem
Raczej jest tylko jedna...bynajmniej ja mam jedną i jest ona odpowiedzialna za ręczny i poziom płynu...kontrolka to (!)seebst pisze:We wszystkich wersjach jest tak, że osobna kontrolka dla ręcznego jest i osobna na czujnik poziomu płynu hamulcowego? Po zaciągnięciu ręcznego zapala się (P) ale wiem, że jest jeszcze (!)
To co jest dedykowane będę w tym miesiącu sam klepał z MDFu...do Bory też można samemu coś zmajstrowaćseebst pisze:Jest jakiś ciekawy myk na zabudowę subwofera i wzmacniacza w Borze, poza kołęm zapasowym? Np. w boczku? Widziałem takie dedykowane do golfa, ale do bory takie nie podejdzie... Chciałem sobie założyć jakiś tam niewielki basik, żeby nie zajmowało objętości bagażnika i było sprytnie schowane...
PS. Sporo masz tych pytań
MFA wyświetlanie
Próbowałem tą prawą wyciągać i niestety nie daje rady. Prawa część tej kratki wychodzi ładnie, lewa natomiast trzyma jak diabeł sołtysa. Nie chcę nic połamać, ale no nie idzie... Czy jak odkrecę schowek to będzie lepsze dojście? Środkowe kratk to bym ładnie urwał, nawet nie wiedziałem, że tam są jakieś śruby...Qto pisze: seebst napisał(a):Jak zdemontować boczną kratkę nawiewu po stronie pasażera oraz tą środkową gdzie są przyciski?
viewtopic.php?t=212667
U mnie dodatkowo jest (P) z resztą zrobiłem fotkę jak to wygląda. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/cf0 ... af44d.html" onclick="window.open(this.href);return false; z aktywnych to jest jeszcze od otwarcia klapy. Z nieaktywnych to od przyczepy, ESP, pasów, check engine, spryskiwaczy, okładzin. ale nic z tych nieaktywnych kontrolek nie posiadam żadnego ich odpowiednikaQto pisze:Raczej jest tylko jedna...bynajmniej ja mam jedną i jest ona odpowiedzialna za ręczny i poziom płynu...kontrolka to (!)
A może jesc toś ciekawego, niewielkich rozmiarów, co może fajnie grać, a mało miejsca zajmować w bagażniku, na allegro np.?Qto pisze:do Bory też można samemu coś zmajstrować
Pytam, jeśli można oczywiście i nikt nie ma nic przeciwkoQto pisze:PS. Sporo masz tych pytań
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
MFA wyświetlanie
mały śrubokręcik wciśnij między obudowę kratki a deskę i musi wyjść.seebst pisze:Próbowałem tą prawą wyciągać i niestety nie daje rady. Prawa część tej kratki wychodzi ładnie, lewa natomiast trzyma jak diabeł sołtysa. Nie chcę nic połamać, ale no nie idzie...
u mnie nad półfisem jest kontrolka od okładzin...u Ciebie jest ona chyba połączona z brakiem płynu.seebst pisze:U mnie dodatkowo jest (P) z resztą zrobiłem fotkę jak to wygląda.
Są małe skrzynki ale moim zdaniem lepiej się trochę zagłębić w temat i zorientować się czego się oczekuje...wtedy szukać głośnika i kręcić skrzynkę...samemu zrobi się to lepiej (bo tak jak się chce) i pewnie będzie grało lepiej za takie samo siano wydane na allegro.seebst pisze:A może jesc toś ciekawego, niewielkich rozmiarów, co może fajnie grać, a mało miejsca zajmować w bagażniku, na allegro np.?
Chodzi o to że temat powinien się mniej więcej zgadzać z tym co jest w nim zawarte...a tu znacznie odbiegamy od tematuseebst pisze:Pytam, jeśli można oczywiście i nikt nie ma nic przeciwko
Jeżeli posiadasz autko od niedawna polecam przeczytanie nawet "głupiej" instrukcji - wbrew pozorom na prawdę można się tam czegoś dowiedzieć - oraz książki typu sam naprawiam.
- Hubert MK4
- Mały gagatek
- Posty: 69
- Rejestracja: ndz cze 06, 2010 21:54
- Lokalizacja: Braniewo
Re: MFA wyświetlanie
Witam. Koledzy od jakiegoś czasu mam problem ze spalaniem mojego 1,9 TDI silnik ALH. Do tej pory palił mi w trasie przy moim deptaniu max 5,6 litra. Teraz nawet przy spokojnej jeździe pali 7.
Bardzo dziwne są wskazania spalania na MFA. Delikatne wciśnięcie gazu powoduje skok spalania do 9-15 litrów i nie chce spadać. Wcześniej przy mocnym przyspieszaniu wskakiwało do 8-9 i szybko wracało do "normy" po popuszczeniu gazu o kilka litrów a obecnie spada najczęściej po 0,1 litra.
Jechałem dziś 120 i najpierw oczywiście spalanie kosmiczne, po jakimś czasie 6,2 a następnie po 0,1 spadało do 4,7 i rosło znowu do ponad 6.
Dodam że taka sytuacja zaczęła się po wymianie hamulców z tyłu i zapowietrzeniu układu. Płyn hamulcowy został wymieniony maszyną, układ (chyba) odpowietrzony i dalej takie cuda.
Kiedyś patrzeć na MFA to była przyjemność a teraz
Poradźcie co robić. Komputer wykazał błąd przepływki ale został skasowany i nie wrócił. Na nowej przepływce to samo bo pożyczałem ze sklepu.
Mechanik zasugerował jakiś czujnik temperatury który może pierniczyć dawkę paliwa ale nie wiem gdzie on jest. Proszę o porady i pozdrawiam
Bardzo dziwne są wskazania spalania na MFA. Delikatne wciśnięcie gazu powoduje skok spalania do 9-15 litrów i nie chce spadać. Wcześniej przy mocnym przyspieszaniu wskakiwało do 8-9 i szybko wracało do "normy" po popuszczeniu gazu o kilka litrów a obecnie spada najczęściej po 0,1 litra.
Jechałem dziś 120 i najpierw oczywiście spalanie kosmiczne, po jakimś czasie 6,2 a następnie po 0,1 spadało do 4,7 i rosło znowu do ponad 6.
Dodam że taka sytuacja zaczęła się po wymianie hamulców z tyłu i zapowietrzeniu układu. Płyn hamulcowy został wymieniony maszyną, układ (chyba) odpowietrzony i dalej takie cuda.
Kiedyś patrzeć na MFA to była przyjemność a teraz
Poradźcie co robić. Komputer wykazał błąd przepływki ale został skasowany i nie wrócił. Na nowej przepływce to samo bo pożyczałem ze sklepu.
Mechanik zasugerował jakiś czujnik temperatury który może pierniczyć dawkę paliwa ale nie wiem gdzie on jest. Proszę o porady i pozdrawiam
Kupię 17" Santa Monica - Sprzedam Felgi ori 16" !!!
viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM
viewtopic.php?f=89&t=340898" onclick="window.open(this.href);return false; - ZAPRASZAM
MFA wyświetlanie
Mam takie pytanie, czy da radę wyłączyć w MFA żeby mi po odpaleniu auta nie wyświetlała się temperatura? Bo przyznam, że stało się to już strasznie upierdliwe, ciągle przyciskiem muszę przełączyć, żeby była godzina widoczna, albo inne opcje w mfa. Oczywiście temperatura nadal ma być, nadal ma pokazywać, ale dopiero jak sam przełączę, a nie za każdym razem gdy odpalę samochód i mruga do tego jeszcze ta ikonka śnieżynki... (oczywiście dzieje się to, gdy temp. spada). Jest na to jakaś rada?
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 22 gości