[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Tutaj piszemy o problemach związanych tylko z elektryką

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: lwlw » sob wrz 11, 2010 00:27

Witam!
W czasie jazdy nagle po prostu zgasł i koniec. Nie jestem pewien, bo głośno miałem radio, ale chyba coś strzeliło i poczułem zapach spalenizny.
Sprawdziłem, że nie ma iskry. Gdy kręcę rozrusznikiem podnosi się nieco wskazówka obrotomierza - czyli Hall sprawny, tak?
Co dalej można sprawdzić? Pewnie cewka padła... Gorzej jak komp... Nawet nie widziałem jeszcze kopułki, bo musiałem auto zostawić i pędzić do pracy.
Czy ma ktoś rozpiskę pinów przy cewce?
Jakiś przekaźnik może odpowiadać za brak iskry (np. zasilanie cewki?)?



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: Y@RO » sob wrz 11, 2010 00:40

na 90% cewka :) wez przełoz z jakiegos innego golfa/passata itp co ma podobna cewke i wtedy odpal. Cewka jest pierwsza rzecza ktora trzeba sprawdzic. Sciagnij tez kopulke i sprawdz w jakim stanie masz palec i sama kopolke. Jesli cewka jest ok, kable, swiece, palec to juz tylko hall został. Mialem taki przyklad w ABD 1,4 ze podczas jazdy strzelilo cos i zgaslo i okazalo sie ze to Hall a w obecnym AAM rowniez podczas jazdy zgasł i to byla cewka. Pierwsze sprawdz cewke ...


eSsssssssssss :))))

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

Re: [MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: lwlw » sob wrz 11, 2010 01:53

Ok, sprawdzę. W ogóle to przydałby mi się jakiś schemacik albo chociaż wiedza co jest gdzie podłączone, ogólnie jak to ma być. Gdzieś kiedyś widziałem parę ciekawych rzeczy tego typu, ale teraz nie umiem znaleźć :otepienie:
Impulsy z Halla idą do kompa (który pin), a komp steruje cewkę, tak? Co powinno być na poszczególnych pinach cewki?
Komp jest zasilany przez przekaźnik? Który?



Awatar użytkownika
Y@RO
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 416
Rejestracja: pt mar 23, 2007 18:15
Lokalizacja: Libiąż
Kontakt:

[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: Y@RO » sob wrz 11, 2010 12:02

tego Ci nie powiem jak sie sprawdzalo Halla bo nie pamietam, wiem ze sa tam trzy piny w kostce, [ +, (sygnał), - ]. a czy nie prosciej jest przepiac ta cewke do innego auta ?


eSsssssssssss :))))

lwlw
Forum Master
Forum Master
Posty: 1171
Rejestracja: ndz lis 25, 2007 13:08
Lokalizacja: ERW/WPI

[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: lwlw » pn wrz 13, 2010 14:18

Padła cewka, po zamontowaniu nowej wszystko śmiga i radio tak nie trzeszczy. Zastanawiam się czy przewody zapłonowe nie uszkodziły tej cewki, bo kiedyś już mi świeciły w ciemnościach...



ZbyszekGolf
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 522
Rejestracja: ndz sty 04, 2009 19:24
Lokalizacja: Danków
Kontakt:

[MK3] AAM zgasł w czasie jazdy, brak iskry

Post autor: ZbyszekGolf » wt wrz 14, 2010 21:37

Witam wymien przewody zapłonowe na nowe jak przewody będą miały przebicie to w deszczowe dni zle będzie zapalał



ODPOWIEDZ

Wróć do „Elektryka”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 6 gości