Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- 
				przemek9197
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: sob lis 30, 2013 10:40
 - Auto: Seat Toledo 2
 - Silnik: ARY
 
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Witam. Potrzebuje schematu 
Biorca 2001 1.9 arl wtyczka obok aku 10 pin
Dawca 2.3 aqn wtyczka 14 pin 2002
Podszybie kolor kostek ten sam Przemek9197@op.pl
			
									
									Biorca 2001 1.9 arl wtyczka obok aku 10 pin
Dawca 2.3 aqn wtyczka 14 pin 2002
Podszybie kolor kostek ten sam Przemek9197@op.pl
- czolgista1990
 - Mały gagatek

 - Posty: 80
 - Rejestracja: pt paź 30, 2015 10:15
 - Auto: Golf mkIV 2.3
 - Silnik: AQN
 
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
mój Czołg: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=602432
strona FB: https://www.facebook.com/VWgolf4Czolg/
strona FB na temat liczników i nie tylko: https://www.facebook.com/licznikiVAGBydgoszcz
						strona FB: https://www.facebook.com/VWgolf4Czolg/
strona FB na temat liczników i nie tylko: https://www.facebook.com/licznikiVAGBydgoszcz
- 
				adrian_adik
 - Nowicjusz

 - Posty: 5
 - Rejestracja: sob sty 07, 2017 02:21
 
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Witam serdecznie 
Po swapie z 2.0 na 2.3 v5 minęło już trochę czasu niby wszystko ok auto jeździ tylko mam problem z uruchomieniem climatronica. Czynnik nabity wszystko szczelne przed swapem wszystko działało a teraz nic się nie dzieję a na krótko sprężarka działa. Dodam że instalacja od klimy została stara tak jak i kompresor. Panowie proszę o pomoc może coś trzeba podzialać w kostkach w podszybiu? Dziekuje za pomoc
			
									
									Po swapie z 2.0 na 2.3 v5 minęło już trochę czasu niby wszystko ok auto jeździ tylko mam problem z uruchomieniem climatronica. Czynnik nabity wszystko szczelne przed swapem wszystko działało a teraz nic się nie dzieję a na krótko sprężarka działa. Dodam że instalacja od klimy została stara tak jak i kompresor. Panowie proszę o pomoc może coś trzeba podzialać w kostkach w podszybiu? Dziekuje za pomoc
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Witam.
Jestem po swapie z 1.4 16v AKQ 98r na 1.8 Turbo AUM 2002 z Audi. No i oczywiście dopiero po kilku godzinach doszedłem do tych zamienionych przewodów zasilania przekażnika pompy paliwa w kostkach na podszybiu. fioletowo biały i czarno zielony zamienione miejscami. Auto odpalało i gasło, potem nie chciał odpalić, po chwili odpalał ale gasł.Po zamianie kabli samochód odpala i chodzi, jednak po zgaszeniu trzyma przekaznik w komorze silnika odpowiedzialny za zasilenia ECM i cewek zapłonowych. Rozładowuje aku. Po wyjęciu bezpiecznika F10 przekażnik puszcza i dopóki nie włączę zapłonu jest ok. potem znowu ta sama sytuacja. Błędy w sterowniku jakie były przed zamianą to. zwarcie na wtryskach 1,2,3,4 i na czujnikach turbo a także zwarcie do plusa na przekażniku pompy paliwa . Moje pytanie ,czy mogłem uwalić sterownik silnika tym odpalaniem bez zmiany tych kabli na podszybiu, W komorze są dwa przekażniki od pompy powietrza wtórnego i zasilanie sterownika. proszę o poradę.
			
									
									Jestem po swapie z 1.4 16v AKQ 98r na 1.8 Turbo AUM 2002 z Audi. No i oczywiście dopiero po kilku godzinach doszedłem do tych zamienionych przewodów zasilania przekażnika pompy paliwa w kostkach na podszybiu. fioletowo biały i czarno zielony zamienione miejscami. Auto odpalało i gasło, potem nie chciał odpalić, po chwili odpalał ale gasł.Po zamianie kabli samochód odpala i chodzi, jednak po zgaszeniu trzyma przekaznik w komorze silnika odpowiedzialny za zasilenia ECM i cewek zapłonowych. Rozładowuje aku. Po wyjęciu bezpiecznika F10 przekażnik puszcza i dopóki nie włączę zapłonu jest ok. potem znowu ta sama sytuacja. Błędy w sterowniku jakie były przed zamianą to. zwarcie na wtryskach 1,2,3,4 i na czujnikach turbo a także zwarcie do plusa na przekażniku pompy paliwa . Moje pytanie ,czy mogłem uwalić sterownik silnika tym odpalaniem bez zmiany tych kabli na podszybiu, W komorze są dwa przekażniki od pompy powietrza wtórnego i zasilanie sterownika. proszę o poradę.
- 
				bambola86
 - Nowicjusz

 - Posty: 1
 - Rejestracja: pt lis 01, 2019 22:09
 - Lokalizacja: RYBNIK
 - Auto: vw bora
 - Silnik: 2.3
 
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Witam szłoby  dostać  na  poczte  schemat  2.3  v5  agz vw  botra  1999r dziekuje. abarth86@wp.pl
			
									
									Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Biorca golf 3 1.6aft 1997
Dawca golf 4 2.3 agz 1999
Cześć robię swap i potrzebował bym schematów poratuje ktoś? Będę wkładał agz i co z tą kostka 10pin ? Muszę poszukać odpowiedników i przelutowuje ja do tych 3 w golfie?
			
									
									Dawca golf 4 2.3 agz 1999
Cześć robię swap i potrzebował bym schematów poratuje ktoś? Będę wkładał agz i co z tą kostka 10pin ? Muszę poszukać odpowiedników i przelutowuje ja do tych 3 w golfie?
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Witam, jeżeli jest możliwość poprosił bym też o dokumentacje elektryczna wraz z opisem wyjsc sterownika Bosch Motronik na maila jak.waw@wp.pl  Dziękuję z góry za pomoc i Pozdrawiam 
			
									
									- 
				Damian123456789
 - Nowicjusz

 - Posty: 1
 - Rejestracja: śr sty 06, 2021 11:03
 
Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
Potrzebuje schematu silnika z 1.6sr na 2.3 całej wiązki elektryki rospisanej
			
									
									Re: Schemat elektryczny silnika 2.3 v5 AGZ
a który rok 1,6, a który rok 2,3 i kod silnika 2,3 bo 1,6 to pewnie AKL
			
									
									Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5; Audi S3 cabrio
						regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości
