Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Panowie pod jakie piny podpiąć MFA z tym tylko mam problem (prawdopodobnie zmasowałem jakis pin od mfa ale nie wiem który to) proszę o pomoc.
ABS mam wyłaczone i kontrolka nie mruga i nie piszcza zegary
Ciśnienie oleju też poradziłem
tylko z mfa mam problem
ABS mam wyłaczone i kontrolka nie mruga i nie piszcza zegary
Ciśnienie oleju też poradziłem
tylko z mfa mam problem
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
no to juz zauwazylem godzine temu a teraz maskownice przycinac czy zmieniac pleksie w zegarach bo straszna szpara jest i nie wiem co teraz z tym zrobic
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Witam kupiłem jakis czas temu licznik z mk4 z przerobioną juz wtyczką do mk3
i mam pewnien problem w aucie mam silnik z passata TDI PD , alternator z mk3 i nie działa mi obrotomierz ;/
patrzac na schematy wtyczek za obrotomierz odpowiada pin 11 z niebieskiej wtyczki u mnie jest ok podłaczony do wtyczki z mk3 do pinu 9 czyli " wyłacznik cisnienia oleju 0,3 bara " ;/ tak powinno byc?
i mam pewnien problem w aucie mam silnik z passata TDI PD , alternator z mk3 i nie działa mi obrotomierz ;/
patrzac na schematy wtyczek za obrotomierz odpowiada pin 11 z niebieskiej wtyczki u mnie jest ok podłaczony do wtyczki z mk3 do pinu 9 czyli " wyłacznik cisnienia oleju 0,3 bara " ;/ tak powinno byc?
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
W tym silniku obroty ida do licznika juz chyba po CAN tak jak spalanie i kontrolka swiecy,jezeli masz licznik z poczatkiem numeru 919 to obroty nie beda dzialac.
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
tomolowski, jakaś rada?
nawt gdy mam altka od mk3 nie przekaże on sygnału do licznika ?
nawt gdy mam altka od mk3 nie przekaże on sygnału do licznika ?
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
altek w tym przypadku nie ma nic wspólnego z obrotami. Tak naprawde bóg jeden wie jak masz tam wszystko podłączone. Licznik od mk4 można zrobić u Ciebie na pare sposobów. Zakładam, że skoro kupiłeś licznik z wiązką pod mk3 to jest to licznik 919 i należałoby sprawdzić przejściówke dokładnie wg rozpisek tu zawartych. Jeśli ktoś podłączył Ci kiedyś to PD i wszystko chodziło na zegarach od TDI z mk3 to teoretycznie powinno wszystko śmigać, ale tak naprawde nie wiadomo jak to było zrobione i ciężko coś powiedzieć bez oględzin. Mogło to być np zrobione na zegarach z TD i sygnale z alternatora, a to taki układ z licznikiem z mk4 działać tak poprostu nie będzie. Można jeszcze podłączyć zegary z serii 920 bo w zasadzie każde PD obsługuje CAN, ale z względu na inne rzeczy łatwiej i prościej jest to zrobić ma zegarach 919 i sygnałach analogowych.Mk2Wro pisze:nawt gdy mam altka od mk3 nie przekaże on sygnału do licznika ?
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
TheBiSHoP, Hmm powiem tak auto dopiero sie składa wiec nie były podłaczone jeszcze zadne zegary
dzis podpiołem na krótko przewód z altka do licznika i obrotomierz wyskoczył na max ;/ i w sumie to niewiem co dalej bo miałem nadzieje ze to pomoże ;/
dzis podpiołem na krótko przewód z altka do licznika i obrotomierz wyskoczył na max ;/ i w sumie to niewiem co dalej bo miałem nadzieje ze to pomoże ;/
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Najlepij jakbys mial licznik 920 to wtedy nie bylo by problemow z obrotami.
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
tomolowski, a jak reszta wskazników kontrolek itp ?
- tomolowski
- Mały gagatek
- Posty: 60
- Rejestracja: pt kwie 04, 2008 22:49
- Lokalizacja: Slask
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Mialem kiedys licznik z t4 z i po CAN szly obroty i kontrolka swiec i to chyba wszystko reszta wskaznikow dzialala normalnie.
Jesli silnik PD to ladowalbym licznik z 1/2 FIS.
Jesli silnik PD to ladowalbym licznik z 1/2 FIS.
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
tomolowski, ok w takim razie bede szukal takiego licznika
I ten stary mam na sprzedaz jesli jest ktos zainteresowany
I ten stary mam na sprzedaz jesli jest ktos zainteresowany
- pietro8403
- Mały gagatek
- Posty: 148
- Rejestracja: sob kwie 24, 2010 23:11
- Lokalizacja: Klisino
- Auto: Mk3 XXJahre
- Silnik: brak
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Witam panowie jestem pod wrażeniem efektu jak wyglądają zegary z mk4 w desce z mk3. Mam Mk3, 1.9TDI AFN, VP, 110KM . Zakupiłem licznik z 1/2 fis z mk4 http://moto.allegro.pl/okazja-vw-golf-i ... 23404.html" onclick="window.open(this.href);return false; ale obawiam sie, że zrobiłem błąd. Czy komuś udało się zainstalować licznik z serii 920 do VP AFN tak by działał obrotomierz? Wiem, że potrzebuje Emulatora linii can. Czy ktoś z forum się tym zajmuje lub może coś takiego zrobić? Z góry dzięki za pomoc. Ewentualnie mogę odsprzedać licznik z kostkami w tej samej cenie. (licznik został przeprogramowany i pokazuje odległość w kilometrach)
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
pietro8403, Mam podobny problem tylko ja potrzebuje Twojego licznika a Ty mojego moge Ci wyslać swój a Ty wyślesz swój do mnie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości