Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- slonik98
- Gadatliwa bestia
- Posty: 548
- Rejestracja: czw wrz 27, 2007 19:54
- Lokalizacja: Rogoźnik
- Kontakt:
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Witam, ja od pewnego czasu meczę się z wskaźnikiem paliwa, a widzę, że chyba tutaj dostane najprędzej odpowiedź na moje pytania. Oto treść ostatnio zamieszczonego tematu:
Witam. Po zrobieniu swapa na 1.9 PD wskaźnik przez około 2 miesiące pokazywał poziom paliwa, aż do momentu gdy wsiadłem do auta po pracy i już nie działał . Jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu postanowiłem się tym zająć. Więc tak: output test zegarów OK. Zmostkowanie dwóch przewodów, tych cienkich we wtyczce na środku przy pompie nie powoduje podniesienia się wskazówki na MAX (a chyba powinien?). Jeden z tych cienkich przewodów to MASA i miernik "dzwoni" po zmostkowaniu do karoserii, drugi przewód to chyba plus i dochodzi on do głównej skrzynki bezpieczników. Bląd na Vagu (już nie pamietam jaki dokładnie) ogólnie open or short, nie pamiętam czy zwarty do plusa czy minusa. Na najbliższe dni zostały mi dwie opcja. Pierwsza to nie jestem pewien, ale we wtyczce niebieskiej przy liczniku na 5 pinie powinien dochodzić sygnał plusowy. Ogólnie wiązkę do licznika już miałem przerobioną to terazmuszę się nad nią pogłowić co i gdzie. Aha miernik pokazuje oprór na zapłonie 300 coś 400ohm i tak sobie skacze. Macie jakieś sugestie ?
Edytuje, ponieważ komuś to się może przydać. Po kilku podchodach do tego wskaźnika, w końcu natknąłem się na wykres oporu do wychylenia wskazówki, i okazało się, że może w ori zegarach z mk3 zmostkowanie sprawi wychylenie się wskazówki na maxa, jednak na zegarach z mk4 jest to nie możliwe. Tak więc, żeby sprawdzić połączenie zegary/pompa paliwa można zmostkować te dwa cieńkie przewody, ale opornikiem o oporze od 30 do chyba 300ohm. Ja dałem jakiś pierwszy co miałem pod ręką i wskazówka się ruszyła, czyli winny pływak. Pompa wyciągnięta, przeczyściłem papierem te dwa ślizgi po których lata pływak i wskaźnik pokazuje poziom paliwa. człowiek całe życie się uczy
Witam. Po zrobieniu swapa na 1.9 PD wskaźnik przez około 2 miesiące pokazywał poziom paliwa, aż do momentu gdy wsiadłem do auta po pracy i już nie działał . Jeździłem tak trochę czasu, aż w końcu postanowiłem się tym zająć. Więc tak: output test zegarów OK. Zmostkowanie dwóch przewodów, tych cienkich we wtyczce na środku przy pompie nie powoduje podniesienia się wskazówki na MAX (a chyba powinien?). Jeden z tych cienkich przewodów to MASA i miernik "dzwoni" po zmostkowaniu do karoserii, drugi przewód to chyba plus i dochodzi on do głównej skrzynki bezpieczników. Bląd na Vagu (już nie pamietam jaki dokładnie) ogólnie open or short, nie pamiętam czy zwarty do plusa czy minusa. Na najbliższe dni zostały mi dwie opcja. Pierwsza to nie jestem pewien, ale we wtyczce niebieskiej przy liczniku na 5 pinie powinien dochodzić sygnał plusowy. Ogólnie wiązkę do licznika już miałem przerobioną to terazmuszę się nad nią pogłowić co i gdzie. Aha miernik pokazuje oprór na zapłonie 300 coś 400ohm i tak sobie skacze. Macie jakieś sugestie ?
Edytuje, ponieważ komuś to się może przydać. Po kilku podchodach do tego wskaźnika, w końcu natknąłem się na wykres oporu do wychylenia wskazówki, i okazało się, że może w ori zegarach z mk3 zmostkowanie sprawi wychylenie się wskazówki na maxa, jednak na zegarach z mk4 jest to nie możliwe. Tak więc, żeby sprawdzić połączenie zegary/pompa paliwa można zmostkować te dwa cieńkie przewody, ale opornikiem o oporze od 30 do chyba 300ohm. Ja dałem jakiś pierwszy co miałem pod ręką i wskazówka się ruszyła, czyli winny pływak. Pompa wyciągnięta, przeczyściłem papierem te dwa ślizgi po których lata pływak i wskaźnik pokazuje poziom paliwa. człowiek całe życie się uczy
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
frezerGT, mam takie na sprzedaż z 1.8T od angola, z mfa,
slonik98, licznik od mk4 ma inne opory dla warotści pokazywanej przez licznik, dokładnie to w mk3 a mk4 pusto a nawet za rezerwą;)
mateuszek278, popytaj speców ale łatwiej jest wsadzić pływak od mk4 przynajmniej pokazuje ładnie.
slonik98, licznik od mk4 ma inne opory dla warotści pokazywanej przez licznik, dokładnie to w mk3 a mk4 pusto a nawet za rezerwą;)
mateuszek278, popytaj speców ale łatwiej jest wsadzić pływak od mk4 przynajmniej pokazuje ładnie.
- basior1997
- Mały gagatek
- Posty: 85
- Rejestracja: sob sie 15, 2009 20:37
- Lokalizacja: Leszno//Góra
- Kontakt:
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
frezerGT, zgłos sie do mnie jak chcesz
Sadzić Palić Zalegalizować!!!!!!
Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
- matisim
- VWGolf.pl Killer
- Posty: 2651
- Rejestracja: pt lip 10, 2009 00:53
- Lokalizacja: Usa
- Auto: bmw
- Kontakt:
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
mam golfa 3 1.9tdi. zastanawiam sie nad licznikiem od mk4/t4 tylko zastanawiam sie jaki brać najlepiej? taki z mfa czy bez mfa ale z fis'em? duży fis też wyświetla to co mfa?
- wojtek06061989
- Mały gagatek
- Posty: 123
- Rejestracja: śr lut 10, 2010 23:36
- Lokalizacja: Kotuń
- Kontakt:
Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Witam serdecznie, kolego TheBiSHoP mam pytanie jaki przewód podłączyłeś pod ta kontrolkę? chciałbym tak zrobić w mk4 możesz mi poradzić jak to zrobić??TheBiSHoP pisze:Zeby kontrolka od ESP nie pozostała niewykożystana podłączyłem ją pod pompę systemu ABS/EDS. Zapala się w momencie uruchomienia pompy czyli wtedy gdy następnuje utrata przyczepności
[youtube][/youtube]
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
WItam. Nie orietuje sie za bardzo w takie przerabianie licznikow ale tez mi sie to podoba i mam takie pytanie. zeby go przerobic do golfa III to trzeba gable z tej jednej wtyczki przedzielic na 2?? a i czy to wystarczy zeby on prawidlowo dzialal czy trzeba jeszcze robic jakies przerubki??
Pan Bóg stworzył VW, bo wiedział co to prawdziwe piękno ! ! !
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
pewnie że da, ja nic nie wiedziałem o elektryce i dałem rade to i wy dacie;)witek271 pisze:Poczytaj posty w tym dziale ja właśnie poczytałem i chyba się wezmę za robotę tu jest wszystko opisane jak ktoś umie czytać to zrobi te zegary
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
sprzedałem jej mam gdzieś foto jak znajdę to wrzuce;)witek271 pisze:A efekt Twojej pracy? jakaś fotka?
Re: Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Witam wszystkich,
mam pytanie, czy można do golfa III 1.8 włożyć zegary z golfa IV 1.4
dzięki za odpowiedź
mam pytanie, czy można do golfa III 1.8 włożyć zegary z golfa IV 1.4
dzięki za odpowiedź
- mateuszek278
- Mały gagatek
- Posty: 126
- Rejestracja: śr lip 23, 2008 18:50
- Lokalizacja: Stargard Szczecinski
- Kontakt:
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
jak chcecie mam od mk4 tdi do 3 tdi z mfa itp chce za nie 150 zl + org zegary od 3 tdi z mfa
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
witam chcialem zadac kilka pytan odnosnie montazu zegarów z mk4 do mk3 czy przycinał pan maskownice na dole aby bardziej dolegała do zegarów i zeby pasowała na swoje mijsce? i czy trzeba przyciac kokpit od srodka w strone kierwonicy do tego metalowego wspornika aby nizej lezały? prosilbym o odpowiedz
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google [Bot] i 7 gości