[mk3] Xenon - jaki zestaw polecacie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
kwaczy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 26, 2008 23:56
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: kwaczy » wt sie 19, 2008 02:34

Panowie ja mam jetta front w MK 2 co mam zrobic z lampami zeby zalozyc Bi-Xenon w taki sposob zeby mi i innym jezdzilo sie wygodnie ?? :helm:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » wt sie 19, 2008 08:12

in.pro soczewkowe lub samemu wstawiac soczewke od czegos


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » czw sie 21, 2008 22:52

Soczewka ma duzo mniejsza powierzchnie niz klasyczna lampa, wiec tak nie oslepie.
Najgorsze co mozna zrobic to wpakowac xenon w klasyczne _nie_ gladkoszybowe lampy, wtedy takie lampy nie raza zle ustawionym strumieniem swiatla, ale swoja jasna wielka chropowata powierzchnia.

Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sie 22, 2008 08:40

Goofi pisze:Dlatego jak wspomnial Mapet, 99% xenonow montuje sie w soczewce, niektore marki (np. Volvo) pakuja xenony bez soczewek, ale klosz tych lamp jest gladki (tzw. clear).
Niektore marki montowaly ksenon bez soczewek i bez gladkich szkiel np. Mercedes W210, znajomy ma takiego z 96 roku i ma seryjny ksenon. Wiec sa wyjatki :bajer:



Awatar użytkownika
MAPET
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 8598
Rejestracja: czw lis 25, 2004 01:36
Lokalizacja: Częstochowa
Kontakt:

Post autor: MAPET » pt sie 22, 2008 10:39

sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla


http://www.mapet-TUNING.com
Najlepszy w sieci SKLEP TUNINGOWY !

Zawieszenia - największy wybór !!! również Air-Ride !

Obrazek

Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pt sie 22, 2008 11:06

MAPET pisze:sa wyjatki ale maja one zazwyczja twedy inny kształt odblysnika i szkla
tak to wiadomo ale w poscie na ktory odpisalem byla mowa ze szklo jest przy ksenonie gladkie. I jeszcze jedno przy ksenonie bez soczewki montuje sie inny zarnik przy soczewie jest d2s a bez soczewy jest d1s, roznia sie tym ze zarnik d1s jest tak skonstruowany aby juz sam w sobie skupial odpowiednio swiatlo, w lampach z soczewka wlasnie ona sie tym zajmuje.



Awatar użytkownika
kwaczy
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 49
Rejestracja: pn maja 26, 2008 23:56
Lokalizacja: Krosno
Kontakt:

Post autor: kwaczy » sob sie 23, 2008 14:29

Czyli jak bym wygładził przednie szkło w lampie to wychodzi na to że też będzie oślepiało :bajer: wiec zostaje tylko soczewa



Marioo
Forum Master
Forum Master
Posty: 1163
Rejestracja: czw sty 26, 2006 13:23
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Marioo » pn sie 25, 2008 08:03

kwaczy pisze:wiec zostaje tylko soczewa
Ale tylko dobra soczewa bo kiepska soczewa bedzie tak samo oslepiac jak zwykla lampa.



mally
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 97
Rejestracja: pn lut 12, 2007 23:22
Lokalizacja: radom
Kontakt:

Post autor: mally » pn sie 25, 2008 23:12

jaki zestaw do mk3 polecacie ..mam lampy in pro


Panowie nie mam zielonego pojęcia wiec może by ktoś mnie naprowadził jaki zestaw zakupić?... :pub:
Ostatnio zmieniony ndz sie 31, 2008 15:14 przez mally, łącznie zmieniany 1 raz.


www.VAGRADOM.PL
[url=http://img111.imageshack.us/i/blackfabia.jpg/][img]http://img111.imageshack.us/img111/1507/blackfabia.jpg[/img][/url]

Awatar użytkownika
b00ster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 20:18
Lokalizacja: WWA

Post autor: b00ster » sob wrz 13, 2008 21:06

witam, mam pytanie czy jak wstawie do golfa IV w seryjne reflektory żarnik d2r (z zachowaniem ogniskowej) to czy wiązka światła będzie taka sama jak w zwykłych żarówkach? pzdr



Awatar użytkownika
Goofi
VW Baron
VW Baron
Posty: 3209
Rejestracja: ndz lip 03, 2005 19:10
Lokalizacja: WarszaVWa
Kontakt:

Post autor: Goofi » sob wrz 13, 2008 21:49

b00ster pisze:witam, mam pytanie czy jak wstawie do golfa IV w seryjne reflektory żarnik d2r (z zachowaniem ogniskowej) to czy wiązka światła będzie taka sama jak w zwykłych żarówkach? pzdr
A masz lampy z gniazdem pod D2R?



Awatar użytkownika
b00ster
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: pt kwie 11, 2008 20:18
Lokalizacja: WWA

Post autor: b00ster » ndz wrz 14, 2008 13:12

chodzi mi o zestaw HID z żarnikami D2R



Condi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: czw lis 09, 2006 19:24
Lokalizacja: sosnowiec

Post autor: Condi » czw paź 02, 2008 20:28

Kupował już moze ktos zestaw u MAPET, bo wlasnie sie zastanawiam nad zakupem(jakosc, itp.)..dokladniej chodzi mi o zestaw o barwie 4300K.Pozdrawiam



Awatar użytkownika
blachy
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 398
Rejestracja: pn sty 02, 2006 10:37
Lokalizacja: Zamość
Kontakt:

Post autor: blachy » czw paź 16, 2008 09:52

Pościk pisałem już w temacie style, ale myślę że przyda się i w FAQ

Dla wszystkich zastanawiających się nad różnicą, porównanie niżej. Po prawej 4300, po lewej 6000k. Lampki in.pro oczywiście.

Obrazek Obrazek Obrazek Obrazek

A tutaj różnica w oświetlaniu drogi po założeniu 2x4300k w porównaniu do Audi A3 na oryginalnych reflektorach soczewkowych i zwykłych żarówka.

Obrazek Obrazek

Zdjęcia słabej jakości gdyż wykonywane słabym aparatem, ale mam nadzieję że komuś ułatwią wybór xenonów.

Pochwalcie się, gdzie umieściliście przetwornice. U siebie o ile z prawą nie miałem kłopotów i schowałem ją za zbiornikiem z płynem do spryskiwacza montując do blachy, tak z lewą mam problem, gdyż filtr powietrza zajmuje tyle miejsca że nie mogę znaleźć tam fajnego miejsce i tymczasowo przetwornicę przyczepiłem do przepływomierza na opaski zaciskowe. Profi to na pewno nie wygląda.

Pozdro



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości