16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

spiderekkk
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 391
Rejestracja: śr lip 16, 2008 23:36
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: spiderekkk » sob sty 11, 2014 02:32

KoguT, chodzi mi o to ze slyszalem ze jak sie pospawa to od drgan moze pekac ( chodzi mi o przedludzki) a wywiercenie. A wywiercenie mimosrodowo to jest problem na takiej odleglosci ( a chodzi zeby scianka przy gwincie byly grobe zeby niepolamalo.

I chodzi mi o to ze wiekszosc robi tak jak Ty piszesz. i dla tego chce opini zasiegnac


--==:spider:==--
viewtopic.php?f=87&t=498102" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
remekmk2
Forum Master
Forum Master
Posty: 1796
Rejestracja: śr mar 21, 2007 18:34
Lokalizacja: VWyszkóVW

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: remekmk2 » sob sty 11, 2014 12:29

Ja kupiłem listwę od 1,8t do tego przedłużki wszystko na nowych oringach i zapinkach, zapinki podgięte a oringi włożone na oleju.
Listwa porządnie przykręcona do ssącego.
Wszystko tak pracuje 2 lata używając auta na codzień żadnuch wycieków itp tylko pompa z 1P.


zdecydowanie kupię:
-panele drzwiowe do mk2 3d pod głośniki 16cm
-kanapę dzieloną do 3d skóra(ew do 5d z podłokietnikiem)

ADiK69
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 26
Rejestracja: wt wrz 16, 2008 10:11
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: ADiK69 » ndz sty 12, 2014 14:27

Dodam też coś od siebie, wykopałem dwa filmiki mojego 9A na Digi II (PF).

Silnik po kpl remoncie. Wszystko zostało jak w oryginale 9A oczywiście tylko instalacja Digifant II z PF'a.
Filmy były nagrywane całkiem przypadkowo ale idealnie oddają jazdę:

Pierwszy z wtryskami od PF'a i regulatorem 4bar

http://www.youtube.com/watch?v=q8BSvLFYbDk

Drugi z wtryskami od G60 (zielone) i regulatorem 3bar

http://www.youtube.com/watch?v=Ci08QWere-w



Gacy251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 01, 2013 15:49
Lokalizacja: Częstochowa

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Gacy251 » ndz sty 19, 2014 21:07

Siema :-)
Mógłby mi ktoś napisać gdzie podpiać te 6 kabli do skrzynki bezpieczników (gigi 1)
4 - Z1
5 - Y3
2 MFA ale gdzie go podłączyć ?
1- ?
3 zbędny ?
6 - zbędny?
Obrazek

Obrazek



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » ndz sty 19, 2014 23:00

4 i 5 wpinasz w duże pojedyncze piny po bokach. Oznaczenia Y i Z ale dokładnie w które to nie pamiętam. W każdym bądź razie nie da się ich pomylić bo mają zgrubienia i wpinają się tylko w odpowiednie miejsce.

Reszty nie pamiętam ale nie wpinasz w skrzynkę tylko w wiszące kable.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: homer21 » pt sty 24, 2014 23:41

6 zbędna 2 do mfa ,czujnik temp oleju jak masz licznik z mfa to na forum schematy byly wpinasz bezpośrednio w kośc licznika, 1 ale z tego co widzę jest to + tylko od czego ? i3 wepnij wszystko jak ma byc spróbuj odpalić możliwe ze to jest jakiś +


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Gacy251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 01, 2013 15:49
Lokalizacja: Częstochowa

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Gacy251 » sob lut 01, 2014 12:24

złącze Y3 które jest zajęte to + od licznika
i gdzie podłączyć przewód nr 1?? z poprzedniego postu.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: homer21 » ndz lut 02, 2014 18:01

napisz jakie kolory kabli to coś więcej będzie wiadomo 1 to brązowo biały ?


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Gacy251
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 4
Rejestracja: ndz gru 01, 2013 15:49
Lokalizacja: Częstochowa

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Gacy251 » pn lut 03, 2014 17:56

przewód czerwono biały z białą wtyczką nr 1 . http://images35.fotosik.pl/1251/7e1d4f082451d5c0med.jpg
przekaźnik 30 jest a i tak pompa nie chce ruszyć na te 2 sek :-(



Awatar użytkownika
KoguT
I am the Stig
I am the Stig
Posty: 2051
Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
Lokalizacja: Dębica
Auto: VW Golf MK4 Cabrio
Silnik: ABF
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: KoguT » wt lut 04, 2014 07:59

U Młodego nie wpinałem go wcale (kabla)



Awatar użytkownika
Dzikibambosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz lip 29, 2012 01:41

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Dzikibambosh » wt lut 04, 2014 13:25

To teraz ja mam pytanie. Czy ma ktoś numer gniazd plastikowych do głowicy z 16v pod digi I :) ? Czy po prostu wystarczy dać grubszy o-ring na wtrysku, jeśli tak to o ile grubszy ?



Awatar użytkownika
spirit77
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 358
Rejestracja: pt sie 04, 2006 04:35
Lokalizacja: WOR

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: spirit77 » wt lut 04, 2014 16:47

Możesz dać oring z wtryskiwacza od K Jeta, ale wtedy wtrysk jest głęboko schowany w gnieździe. Numer gniazda wtryskiwacza pod digi 037 133 555 A.

Obrazek


Było: Scirocco GT II 91 RIP
Jest: Scirocco GT II 90
Jest: Scirocco 82

ObrazekObrazekObrazek

Awatar użytkownika
Dzikibambosh
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 54
Rejestracja: ndz lip 29, 2012 01:41

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Dzikibambosh » śr lut 05, 2014 11:23

Jakieś niepożądane skutki mogą być jak wtrysk będzie tak schowany ?
Ps. dzięki za numer.



Awatar użytkownika
derman
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: wt gru 17, 2013 20:23
Lokalizacja: Zgorzelec

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: derman » pt lut 14, 2014 14:47

Zdobyłem dwa kompy digi II pierwszy to KEN 037 906 022 BB (silnik PF) a drugi to TAN 037 906 022 AM, mam pytanko z czego jest AM bo nie moge nigdzie znależć ponoć automat i jeszcze jedno który lepszy pod 16v TAN, KEN, BOSCH, bo SIEMENS to chyba lipa i czy wogóle ma to jakieś znaczenie



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości