16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
16V PL , KR , 9A z digifantem
Komp z G ma podstawkę. Nie spotkałem się jeszcze z wlutowanym na stałe. Siedzi w nim pamięć 27C256. Gniazda mogą zostać tylko oringi większe
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
czy wtryski z 1.8T AGU spasują do plastikowych gniazd?
foto:
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3260831743" onclick="window.open(this.href);return false;
foto:
http://img16.allegroimg.pl/photos/orygi ... 3260831743" onclick="window.open(this.href);return false;
16V PL , KR , 9A z digifantem
tak
ELEKTRONIKA SAMOCHODOWA ECUDIAG www.ecudiag.pl
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
Hamownia klucze immo naprawa sterowników radio code
Wrocław 793-195-950
Regeneracja wtryskiwaczy CR wszystkich marek
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie, wiem że piszę tu kolejny raz ale już zostało mi nie dużo do dokończenia i liczę na waszą pomoc...
viewtopic.php?f=73&t=508138" onclick="window.open(this.href);return false; Może ktoś z was wie coś w tym temacie Jestem na końcówce i tylko to mnie powstrzymuje przed skończeniem...
viewtopic.php?f=73&t=508138" onclick="window.open(this.href);return false; Może ktoś z was wie coś w tym temacie Jestem na końcówce i tylko to mnie powstrzymuje przed skończeniem...
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
Panowie swapujemy do mk2 (nowa skrzynka bezpieczników) 9a i zakłądamy digifant 1.
Wtyczki G1, G2 i F podpięte, czerwone wtyczki w gniazdach 30 i Z1 też podpięte, masa na kablach z ECU tez podłączona do silnika.
Za boga nie chce nam po przekręceniu kluczyka ruszyć pompa paliwa na te krótkie 2 sekundy. Jak podaje minus na krótko do 3 pinu na ecu to pompa rusza.
Brakuje również iskry i paliwo nie sika przez wtryski.
Dodam że podczas kręcenia rozrusznikiem pompa działa.
Nie mamy przekaźnika na 3 pozycji (od digi 30 lub 32) ale podłączaliśmy 109 z mojego ABA i nadal zero reakcji.
Nie wiem gdzie podpiąć czerwono biały kabelek wychodzący z przekaźnika dodatkowego który jest we wiązce z digi 1.
A we wtyczce do ECU niemam wciśniętego konektora na pin 23 gdzie powinien być + po załponie. To miejsce jest wolne.
co robić?
Wtyczki G1, G2 i F podpięte, czerwone wtyczki w gniazdach 30 i Z1 też podpięte, masa na kablach z ECU tez podłączona do silnika.
Za boga nie chce nam po przekręceniu kluczyka ruszyć pompa paliwa na te krótkie 2 sekundy. Jak podaje minus na krótko do 3 pinu na ecu to pompa rusza.
Brakuje również iskry i paliwo nie sika przez wtryski.
Dodam że podczas kręcenia rozrusznikiem pompa działa.
Nie mamy przekaźnika na 3 pozycji (od digi 30 lub 32) ale podłączaliśmy 109 z mojego ABA i nadal zero reakcji.
Nie wiem gdzie podpiąć czerwono biały kabelek wychodzący z przekaźnika dodatkowego który jest we wiązce z digi 1.
A we wtyczce do ECU niemam wciśniętego konektora na pin 23 gdzie powinien być + po załponie. To miejsce jest wolne.
co robić?
16V PL , KR , 9A z digifantem
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -52132.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -48232.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Cała wiązka z g60 opisana, z tym, że po niemiecku, jakbyś potrzebował to mogę przetłumaczyć
Ja u mnie podłączałem tak jak według tych zdjęć, włożyłem przekaźnik 30 i chodzi.
Czerwono białego kabla nie podłączałem, jest opisany jako jakiś kabel sterujący wentylatorem ?komputera? po wyłączeniu zapłonu. Nie wiem czy komp z G posiada takie coś, ale tak dosłownie to można tłumaczyć.
http://data.motor-talk.de/data/gallerie ... -48232.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
Cała wiązka z g60 opisana, z tym, że po niemiecku, jakbyś potrzebował to mogę przetłumaczyć
Ja u mnie podłączałem tak jak według tych zdjęć, włożyłem przekaźnik 30 i chodzi.
Czerwono białego kabla nie podłączałem, jest opisany jako jakiś kabel sterujący wentylatorem ?komputera? po wyłączeniu zapłonu. Nie wiem czy komp z G posiada takie coś, ale tak dosłownie to można tłumaczyć.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
djleo2201, jeśli masz jak to przetłumacz.
Tylko problem jest taki że ja mam to wszystko w jednej wiązce. I wtyczkę do ECU i wtyczki do skrzynki bezpieczników. Tak jak by była to jedna całość
gdzie jest gniazdo 13 do którego idzie brązowo biały kabelek?
na cewce mam tylko czarny kabel na pin 15 i zielony na pin 1
czerwonego niema
niema również tych dwóch wtyczek (trzy i cztero pinowych) przy wtyczce do ecu.
Tylko problem jest taki że ja mam to wszystko w jednej wiązce. I wtyczkę do ECU i wtyczki do skrzynki bezpieczników. Tak jak by była to jedna całość
gdzie jest gniazdo 13 do którego idzie brązowo biały kabelek?
na cewce mam tylko czarny kabel na pin 15 i zielony na pin 1
czerwonego niema
niema również tych dwóch wtyczek (trzy i cztero pinowych) przy wtyczce do ecu.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem
moja wiązka wygląda tak samo jak ta na pierwszym zdjęciu.Gulff pisze:witam jestem w trakcie zakładania digi 1 do mojego golfa 2 16v ale nie do konca wiem gdzie podpiąć niektóre wtyczki (auto jest z 90 roku wiec nowa skrzynka) załaczam zdjecia:
zdjecie całej wiazki :
ma na zdjeciu zaznaczone gdzie znajduja sie te wtyczki a tu z bliska :
i teraz wyczytałem na forum ze ta brazowa wtyczka jest niepotrzebna jest to jakis wybieg pompy wiec zostaje tylko ta czarna 3pinowa i kolejne wtyczki :
te wchodza do wnetrza samochodu do skrzynki bezp ale wydaje mi sie ze wiem gdzie podłaczyc wtyczke nr 5(złacze Z1 w skrzynce) i nr 4 (złacze Y ) a reszty nie wiem załaczam zdjecie skrzynki :
z gory dziekuje za odp .
i właśnie po podłączeniu nie daje znaków życia pompa. plus na zielonym kablu na cewce jest.
pompa tylko sie odzywa jak podam jej minus na krótko albo jak kręcę rozrusznikiem
16V PL , KR , 9A z digifantem
Wiązka jest ta sama, ja dokładnie taką mam u mnie o jakiej piszesz, ale to jest prawie to samo, czerwony jest od obrotomierza, więc od razu wciągnij sobie kabel jeden tam, bo u mnie obrotomierz nie ruszał i musiałem dokładać,
te 2 wtyczki oznaczone jako t4e i t3c to są wtyczki które separują wiązkę sterującą i wiązkę do skrzynki, osobiście jeszcze sam nie widziałem na oczy takiej, ale wszystko inne jest prawie to samo.
Brązowa to jest czujnik ciśnienia paliwa w układzie, jeśli masz te 3,5 bara to teoretycznie powinna chyba rozłączyć pompę paliwa właśnie, u mnie mam to zainstalowane i podpięte, ale jak jest niepodłączone to też działa, w sumie można to pominąć.
Czarna wtyczka to nie jest niebieski, brązowo biały i biało niebieski kabel? Jeśli tak, to CoPot
Z ostatniego zdjęcia:
kabel numer 1- do złącza 13 ? Musi ktoś pomóc, bo nie pamiętam gdzie jest u mnie, dopiero w czwartek będę mógł coś więcej powiedzieć i zdjęcia zrobić, bo nie pamiętam jak mam to podłączone
nr2 zielono czarny to czujnik temperatury oleju MFA musi być, czyli do odpalenia nie jest jakoś specjalnie potrzebny
nr 3 niebiesko biały - nie używany do niczego, wolny kabel, u mnie wisi sobie po prostu
nr 4 złącze Z1 w skrzynce bezpieczników
nr 5 złącze Y3
nr 6 nie podłączamy, jest to właśnie ten kabel od tego wiatraka, który defacto chyba nie istnieje
Postaram się opisać później całą wiązkę jedną i drugą krok po kroku co gdzie i jak podłączać, takie DIY dla obydwu rodzajów wiązek i zrobię fotki jak to mam u mnie wszystko podłączone, ale to dopiero po czwartku dam radę zrobić, tzn przetłumaczyć może ogarnę dzisiaj i opisać wiązki, a później dokleję zdjęcia jak to u mnie chodzi.
Co do tego co pisałeś wcześniej o tym zasilaniu we wtyczce od ECU, sprubuj podpiąć zasilanie po zapłonie i zobacz co wtedy się będzie działo może?
Kable 1 i 6 powinny być połączone ze sobą, tak wynika z opisu z tych dwóch zdjęć, sterują one pracą wentylatora po wyłączeniu zapłonu, czego chyba nie trzeba podłączać na moje, bo wentylator powinien działać i tak po wyłączeniu zapłonu jeśli temperatura jest za wysoka.
Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi zanim ktoś uszkodzi sobie instalację, bo kolory mi się nie podobają zbytnio żeby je łączyć ze sobą...
edit:
Edytuj posty a nie jeden pod drugim, Stalu
Wyczytałem, że były 3 rodzaje wiązek dla g60, jedna zespolona, i dwie które można było separować, jedna opisana powyżej i do tego jeszcze w mk2 g60 dzieliło się wiązkę jedną 6cio pinową wtyczką. Wiązki te można ze sobą łączyć biorąc komponenty z wszystkich 3 wiązek, tylko trzeba wiedzieć które kable łączyć. Jak będę miał czas, a ktoś będzie potrzebował kiedyś, to postaram się ogarnąć dokładnie które kable jak łączyć jeśli będzie ktoś posiadał wiązkę samego silnika i będzie potrzebował ją spiąć ze starą wiązką, bądź z wiązką pod starą elektrykę....
Sorki za jakość i słabą czytelność tłumaczenia na powyższych zdjęciach, ale da się ogarnąć chyba.
te 2 wtyczki oznaczone jako t4e i t3c to są wtyczki które separują wiązkę sterującą i wiązkę do skrzynki, osobiście jeszcze sam nie widziałem na oczy takiej, ale wszystko inne jest prawie to samo.
Brązowa to jest czujnik ciśnienia paliwa w układzie, jeśli masz te 3,5 bara to teoretycznie powinna chyba rozłączyć pompę paliwa właśnie, u mnie mam to zainstalowane i podpięte, ale jak jest niepodłączone to też działa, w sumie można to pominąć.
Czarna wtyczka to nie jest niebieski, brązowo biały i biało niebieski kabel? Jeśli tak, to CoPot
Z ostatniego zdjęcia:
kabel numer 1- do złącza 13 ? Musi ktoś pomóc, bo nie pamiętam gdzie jest u mnie, dopiero w czwartek będę mógł coś więcej powiedzieć i zdjęcia zrobić, bo nie pamiętam jak mam to podłączone
nr2 zielono czarny to czujnik temperatury oleju MFA musi być, czyli do odpalenia nie jest jakoś specjalnie potrzebny
nr 3 niebiesko biały - nie używany do niczego, wolny kabel, u mnie wisi sobie po prostu
nr 4 złącze Z1 w skrzynce bezpieczników
nr 5 złącze Y3
nr 6 nie podłączamy, jest to właśnie ten kabel od tego wiatraka, który defacto chyba nie istnieje
Postaram się opisać później całą wiązkę jedną i drugą krok po kroku co gdzie i jak podłączać, takie DIY dla obydwu rodzajów wiązek i zrobię fotki jak to mam u mnie wszystko podłączone, ale to dopiero po czwartku dam radę zrobić, tzn przetłumaczyć może ogarnę dzisiaj i opisać wiązki, a później dokleję zdjęcia jak to u mnie chodzi.
Co do tego co pisałeś wcześniej o tym zasilaniu we wtyczce od ECU, sprubuj podpiąć zasilanie po zapłonie i zobacz co wtedy się będzie działo może?
Kable 1 i 6 powinny być połączone ze sobą, tak wynika z opisu z tych dwóch zdjęć, sterują one pracą wentylatora po wyłączeniu zapłonu, czego chyba nie trzeba podłączać na moje, bo wentylator powinien działać i tak po wyłączeniu zapłonu jeśli temperatura jest za wysoka.
Jeśli się mylę, to niech mnie ktoś poprawi zanim ktoś uszkodzi sobie instalację, bo kolory mi się nie podobają zbytnio żeby je łączyć ze sobą...
edit:
Edytuj posty a nie jeden pod drugim, Stalu
Wyczytałem, że były 3 rodzaje wiązek dla g60, jedna zespolona, i dwie które można było separować, jedna opisana powyżej i do tego jeszcze w mk2 g60 dzieliło się wiązkę jedną 6cio pinową wtyczką. Wiązki te można ze sobą łączyć biorąc komponenty z wszystkich 3 wiązek, tylko trzeba wiedzieć które kable łączyć. Jak będę miał czas, a ktoś będzie potrzebował kiedyś, to postaram się ogarnąć dokładnie które kable jak łączyć jeśli będzie ktoś posiadał wiązkę samego silnika i będzie potrzebował ją spiąć ze starą wiązką, bądź z wiązką pod starą elektrykę....
Sorki za jakość i słabą czytelność tłumaczenia na powyższych zdjęciach, ale da się ogarnąć chyba.
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
djleo2201, jesteś wielki
Jak znajdziesz chwile tak jak pisałeś to porób fotki
Jak znajdziesz chwile tak jak pisałeś to porób fotki
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
brakowało plusa po zapłonie na pinie 14.
i jeszcze pytanko panowie:
mam luźno leżące ECU o oznaczeniach:
DF1
037 906 022 ED
i w nim była kość z napisem na białej nalepce DIGI II 16v sterowane do wtrysków z 1.8 20v (tak mówił sprzedający)
a w aucie mam Digi 1 z G60
o numerach
DF1
037 906 022 DP
i seryjnym sofcie od G60
i czy ta kostka będzie do niego pasowała?
jest rzekomo wystrojona do wtrysków z 1.8 20v które mam obecnie założone i słabo pali na nich
silnik 2.0 16v 9a
mogę ją założyć?
i jeszcze pytanko panowie:
mam luźno leżące ECU o oznaczeniach:
DF1
037 906 022 ED
i w nim była kość z napisem na białej nalepce DIGI II 16v sterowane do wtrysków z 1.8 20v (tak mówił sprzedający)
a w aucie mam Digi 1 z G60
o numerach
DF1
037 906 022 DP
i seryjnym sofcie od G60
i czy ta kostka będzie do niego pasowała?
jest rzekomo wystrojona do wtrysków z 1.8 20v które mam obecnie założone i słabo pali na nich
silnik 2.0 16v 9a
mogę ją założyć?
16V PL , KR , 9A z digifantem
Sterownik ED jest z silnika 2E, czyli digifant 2... A tu masz digifant 1, więc nie...
- KoguT
- I am the Stig
- Posty: 2051
- Rejestracja: wt lis 14, 2006 21:07
- Lokalizacja: Dębica
- Auto: VW Golf MK4 Cabrio
- Silnik: ABF
- Kontakt:
16V PL , KR , 9A z digifantem
ok dzisiaj 9a na digi 1 odpalił tylko pracował bardzo niestabilnie i krótko. Mamy założone wtryski od 1.8 20v które mają wydajność 156cm3/min, a jadą już do nas wtryski od AGU które mają 289cm3/min przy 3barach (najbardziej zbliżone do tych z g60 - 280 cm3/min przy 3bar )
czy może to być wina wtrysków że tak pracował i gasł?
czy może to być wina wtrysków że tak pracował i gasł?
16V PL , KR , 9A z digifantem
Na biegu jałowym powinien raczej stabilnie pracować, szukałbym dalej jeszcze..
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 8 gości