16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Re: 16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: VWmatiMK3 » pt sty 15, 2010 19:41

witam chce zabrać się za wstawienie digi II tylko mam problem z samą instalacją możecie mi napisać mniej więcej co mam zostawić a co mam wyjąć z instalacji od KR-a mam wszystko wyjąć to co jest podpięte do silnika czy coś musze zostawić ??
Ostatnio zmieniony pn sty 18, 2010 19:26 przez VWmatiMK3, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Freeq
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 329
Rejestracja: czw mar 12, 2009 11:56
Lokalizacja: NGO --> NO
Kontakt:

Post autor: Freeq » pt sty 15, 2010 21:41

Witam, mam pytanko, czy do MK3 z silnikiem o oznaczeniu ABS da rade wsadzić digifant'a?
Jeśli tak to co będę potrzebował? Auto jest z 1993 roku.

Przeczytałem wszystko od początku ale niestety nie znalazłem żadnych informacji odnośne mojego silnika. Czy ktoś mógłby udzielić mi potrzebnych informacji na ten temat?

Z góry dziękuję za pomoc i pozdrawiam.

[ Dodano: Sob 16 Sty, 2010 ]
Tak trochę posiedziałem, poczytałem i mam kilka pytań:

Dajmy na przykład, że chcę wsadzić do siebie digifanta z G60 (silnik 1h lub PG).
Potrzebował będę komputer, digifant, listwę wtryskową, przepływomierz i pompkę paliwa tak?
Dobrze myślę, czy źle?
Ostatnio zmieniony sob sty 16, 2010 01:05 przez Freeq, łącznie zmieniany 1 raz.



janek89
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 15
Rejestracja: pt lis 16, 2007 13:33
Lokalizacja: poznań
Kontakt:

Post autor: janek89 » pt lut 05, 2010 00:19

Witam, mam jedno pytanko dotyczace wtryskiwaczy od g60 do 16v kr. Z montazem wszystko jasne, z tym,ze na jednym zdjeciu, ktore udostepniles bylo pokazane,ze wtryskiwacz tak jakby jest przeluzony o dodatkowa koncowke , ktora wchodzi juz w glowice. Czy to jest mozliwe, potrzebne?Jesli mozesz mi pomoc to moj e-mail polomaniak@gmail.com Z gory dziekuje.



el-demonesko
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: śr lut 25, 2009 22:35
Lokalizacja: Kościerzyna
Kontakt:

Post autor: el-demonesko » pn kwie 26, 2010 18:39

Witam. Poszukuje majstra ktory by założył do mojego KR-a digi najlepiej z okolic pomorza ostatecznie moze tez byc z dalszych stron. Prosze o kontakt.



lili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: lili » śr kwie 28, 2010 20:10

panowie pomocy padł mi digi w passacie g60 syncro 91r kombi silnik PG miałem zamontowany vw nr037 906 022 DQ BOSCH nr 0 261 200 552 w serwisie dowiedziałem się że takich nie montowali tylko vw nr. 037 906 022 ele EG a nie DQ I nr. BOSCH 0 261 200 346 a nie 552 i zgłupiałem prosze o pomoc niewiem co kupić i gdzie ?? dziękuje za wszystkie podpowiedzi sugestje i rady


lili

Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » śr kwie 28, 2010 23:02

co znaczy padł?? Może da się go uratować??



lili
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: ndz kwie 18, 2010 17:27
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:

Post autor: lili » czw kwie 29, 2010 19:14

kolego dokładnie padł jakiś moduł zapłonowy, który on ma wbudowany w środku i nieda się tego naprawić ,bo sie to po prostu spaliło i muszę kupić digifanta ,ale nie wiem jake numery mam mieć , bo u mnie już wcześniej może był wymieniany i został założony inny niż powinien być .


lili

VWmatiMK3
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 24
Rejestracja: wt lip 15, 2008 14:42
Lokalizacja: BOLSZEWO
Kontakt:

Post autor: VWmatiMK3 » wt maja 04, 2010 14:47

witam, czy mógłby mi ktoś pokazać na zdjęciu lub opisać w którym miejscu powinien być zamontowany czujnik spalania stukowego zakładam digi II do KR z góry dziękuje czy w digi II nie jest on potrzebny ??
Ostatnio zmieniony pt maja 07, 2010 10:35 przez VWmatiMK3, łącznie zmieniany 1 raz.



M a D a F a K a
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: pt mar 17, 2006 12:14
Lokalizacja: dolnośląskie

Post autor: M a D a F a K a » śr maja 19, 2010 22:25

Obecnie zaliczyć się mogę do grona użytkowników po udanej konwersji w 9A na digifanta I, po ostatecznych testach mój zestaw to:
- wtryski g60
- listwa 1,8t + przedłużki
- dwie seryjne pompy paliwowe
- czujnik temp. blue
- króciec pod czujnik ABF z klimą
- chłodnica 525mm - optymalny wybór
- wsad od GTO - limiter na 7200 :satan:
- dolot home made
- wydech kwas 60mm, na trzech tłumikach, home made

Efekt - hard core, środkowy zakres obrotów demoluje konkurencję
Z głową pogrzebane na 160KM E30 IS nie daje mu rady.



bukszpan
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 42
Rejestracja: śr mar 22, 2006 22:56
Lokalizacja: Grodzisk Mazowiecki

Post autor: bukszpan » pt maja 21, 2010 00:14

Szybkie pytanko, trzeba podmienić całą wiązkę tam aż po skrzynkę bezpieczników ? czy można tylko tą co do ecu idzie (chodzi o digi1 w przypadku motorowni 9a)
Pozdro
Ostatnio zmieniony pt maja 21, 2010 00:16 przez bukszpan, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
djleo2201
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 141
Rejestracja: ndz wrz 27, 2009 19:31
Lokalizacja: Świecie
Kontakt:

Post autor: djleo2201 » ndz cze 13, 2010 23:23

Aaaaa, pytanko, mój K-Jet rozpoczął erę denerwowania mnie, mam EG, czyli 1,6 110 km, golf mk1...

Rozpoczynam myślenie nad montażem Digifanta, no i czytając forum doszedłem do wniosku, że dobrym rozwiązaniem będzie listwa wtryskowa kompletna od G60, dodam, że przy obecnej konfiguracji i tak pali mi już 17 na sto, ale nie jest to auto do jazdy na codzień, więc, listwa, komputer, wiązka, co jeszcze, jakiś spis wszystkich potrzebnych do tego zabiegu elementów z góry na dół?

Montaż do kupy to nie problem, chodzi o to, żebym nie kombinował z częściami, tylko jak już skompletuję wszystko to żebym mógł to po prostu zrobic.

Co wszystko będę musiał kupic innymi słowy?



Awatar użytkownika
sebas1
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 922
Rejestracja: czw kwie 29, 2010 12:58
Lokalizacja: Vag Formacja

Post autor: sebas1 » śr lip 07, 2010 11:31

Witam. W moim aucie siedzi popularny RPk... mam możliwość kupna DIGIFANTA II w którego skład wchodzi :

- wiązka elektryczna,

- obudowa filtra powietrza

- przepływomierz,

- wąż dolotu,

- silniczek krokowy + wężyki,

- czujnik spalania stukowego,

- aparat zapłonowy,

- moduł zapłonowy,

- sterownik silnika ECU,

- sonda lambda,

- wtryski,

- listwa paliwowa,

- regulator ciśnienia paliwa


a) Czy da rade wogóle zrobić rpka na digi II ?
b) Czy będzie z tego jakiś korzystny rezultat?
c) Czy będzie z tym dużo dłubania i czego jeszcze będę potrzebował do pełnego swapa na DF II?
d) Na jesieni planuje swap na 16v i wtedy cały wtrysk przeszedłby do tego silnika...

Liczę na wyrozumiałość w odpowiedzi na moje pytania:)

pozdrawiam


ex: MK2 GTI 16v BBS RM

obecne: MK1 - http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=86&t=460183

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

Post autor: Marszall » pt lip 09, 2010 20:26

Jak chcesz Digi II do PR to musisz zmieniać głowice bo w PR nie ma miejsc na wtryski.
Do pełni szcześcia brakuje jeszcze kolektora ssacego i przepustnicy z switchami.

Jak co to mógłbym oddac w małych pieniądzach głowice z kolektorem i przepustnicą ale zastanów sie czy warto.

Jepiej odłuż kase wyrzeźbij dobrą listwę wtryskową i pakuj 16v then Digi II


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

Awatar użytkownika
Marszall
Forum Master
Forum Master
Posty: 1937
Rejestracja: ndz lut 26, 2006 16:47
Lokalizacja: Łuków
Kontakt:

16V PL , KR , 9A z digifantem

Post autor: Marszall » sob sie 07, 2010 19:49

Pany a jaką rurę na dolot najlepiej?

70 (66mm wewnątrz) starczy czy lepiej 76 (72mm wewnątrz)?


BLACK BERTA 2.0 16V(T) >>> viewtopic.php?f=91&t=604514

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 4 gości