16V PL , KR , 9A z digifantem

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

ktory DIGIFANT jest lepszy w 16v

DIGIFANT I z g60
243
50%
DIGIFANT II z gti
241
50%
 
Liczba głosów: 484

Awatar użytkownika
ozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:30
Lokalizacja: nowa sól

Post autor: ozi » ndz gru 21, 2008 17:20

jestem w trakcie podłączania digi 1 do 16v w scirocco - wszystkie wtyczki pod maską obczaiłem ale niewiem co zrobić z tą która idzie do środka auta. W tej wtyczce idzie koło 5-6 kabli - sygnał rozrusznika (pin 1 - gdzie to wczepić), kabel z pinu 23 też niewiem gdzie i plus pod kompa też jest w tej wtyczce. no i właśnie podłączam ten plus przez przekaźnik i nic sie nie dzieje. Na kabel załączający mase na przekaźnik pompy nie idzie żaden prąd. Nawet niewiem czy komp działa - jak w elektryce sprawdzić czy komp pracuje? nie odpalałem jeszcze silnika i nie bede odpalał jeszcze przez jakiś czas bo kompletuje kilka rzeczy

pomóżcie bo już mi ręce opadają po 2dniach siedzenia w garażu



Awatar użytkownika
toffic
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 3845
Rejestracja: pn gru 25, 2006 14:35
Lokalizacja: RKR
Kontakt:

Post autor: toffic » ndz gru 21, 2008 19:44

1 do kabla sterującego rozrusznik (ten na elektromagnesie)
23 ma mieć + po zapłonie



Awatar użytkownika
Sołtys77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
Kontakt:

Post autor: Sołtys77 » ndz gru 21, 2008 22:37

toffic pisze:1 do kabla sterującego rozrusznik (ten na elektromagnesie)
Olać to ... ja nie podłanczałem a 23 to do zapłonu - tak jak na schemacie
Obrazek


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]

Awatar użytkownika
ozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:30
Lokalizacja: nowa sól

Post autor: ozi » sob gru 27, 2008 19:30

minęły święta tak więc mgłem dziś w końcupodłączyć wszystko jak należy - przez przekaźniki ładnie pięknie ale znów jest problem. pin3 podający mase na przekaźnik pompy paliwa/wtryski/sonde nie podaje tego minusa :/ chyba po przekręceniu stacyjki powinien na chwile podać minus by załączyć pompe i potem dopiero po odpaleniu silnika. dlaczego nie ma minusa na pinie 3? komp spalony? ile czasu musi upłynąć by komp znowu podał chwilowo minus na pompe? tak około? bo nie podaje go za każdym przekręceniem stacyjki. Dodam, że podłączając pod przekaźnik minus z aku to pompa się włącza - tak więc to na pewno wina kabla idącego z pinu nr3. aha - przekręcając stacyjke krokowiec zaczyna chodzić, czy tam bzyczeć czy cykać jak zwał tak zwał



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » sob gru 27, 2008 20:27

wygląda na padnięty ster , reszta chodzi?
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 20:29 przez MAREK 74, łącznie zmieniany 1 raz.


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
ozi
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 143
Rejestracja: pt lut 02, 2007 13:30
Lokalizacja: nowa sól

Post autor: ozi » sob gru 27, 2008 20:48

pracuje tylko krokowiec, nie mam jak sprawdzić czy odczytuje z czujników bo silnik nie odpalany jeszcze



Awatar użytkownika
Sołtys77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
Kontakt:

Post autor: Sołtys77 » sob gru 27, 2008 22:18

Ozi szukaj czy przejście na kablach jest, bo jak krokowiec się włancza to chyba jest OK z kompem. Podłącz narazie bez pompy ( ja tak robiłem) i jak uruchomisz to wtedy bedziesz szukał co jest nie teges. Jak odpali to ECU napewno będzie OK i wtedy szukasz sobie na spokojnie w instalacji pompki (a narazie na krótko).
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 22:25 przez Sołtys77, łącznie zmieniany 1 raz.


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]

malolat
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 600
Rejestracja: pn lut 07, 2005 17:41
Lokalizacja: Wawa
Kontakt:

Post autor: malolat » pn sty 05, 2009 20:47

hejka, mam problem z podcisnieniem do sterownika...

wiadomo - 1m - ciagnelem juz z roznych miejsc i zewszad podobnie ;)

wyglada ze jest za duze podcisnienie w kolektorze, bo obroty wzrastaja do ok 3000.
jak zdejme wezyk to rowniotko trzymaja tysiac ;)

wezyk podlaczalem z przepustnicy - przed i za
z przed serwa
z trojnikiem do reulatora cisnienia
z dolotu - ale to mija sie z celem

i wszedzie to samo ;)
regulacje copotem, sondy lambda i wtryski sprawdzalem i wymienialem i nic sie nie zmienia ;)


i druga sprawa, choc moze niedyskretna troche ;)

ma ktos jakies defaultowe;) mapy do digi I do silnika 16v ??
bo 110 koni po takiej przerobce szalu nie robi, a przed dokladnym strojeniem chcialem troche silnik potestowac ;)

i wiem ze nie ma uniwersalnego bo kazdy silnik jest inny i wogle - ale chodzi mi o wyjsciowa serie - taka jak by wypuscila fabryka ;) czytalem ze cos wypuscil sls, ale nie idzie tego nigdzie znalesc. ;)

pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz ;)



Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » wt sty 06, 2009 23:24

podciśnienie bierz z kolektora


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
laska404
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 28
Rejestracja: czw gru 13, 2007 00:02
Lokalizacja: Kraków

Post autor: laska404 » ndz sty 18, 2009 00:43

A ma ktoś może rozpiskę pinów a digi z audi 80 urquattro, audi 90 b2?



Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » pn sty 26, 2009 22:45

witam
fotki edytowane po podpowiedziach :bigok:
1.)
Obrazek
Obrazek
2.)
Obrazek
Obrazek
3.)
Obrazek
Obrazek
4.)
Obrazek
Obrazek

Posiłkowałem się min. tym zdjęciem:

Obrazek
Obrazek
(zapożyczone z innego forum)

Tak jak patrze na to zdjęcie powyżej to wydaje mi się że ja mam tych kabli w nadmiarze.
I jeszcze mam pytanie co z tym "drugim ecu" w ke-jetcie , rozumiem że też wypada całkowicie ? No i potrzebuje jeszcze przekaźnik pod który podepnę pompę ? To jest taki standardowy przekaźnik ?

Dzięki za info.
Pozdrawiam :pub:
Dawid
Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 22:52 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 2 razy.



Awatar użytkownika
Sołtys77
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 75
Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
Kontakt:

Post autor: Sołtys77 » pn sty 26, 2009 23:27

Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze :grin:
Na 1 zdjęciu tam gdzie masz kabel do alternatora to nie idzie do rozrusznika tylko do akumulatora. Tam gdzie masz niby czujnik temp. to chyba bedzie syglał/napięcie na wtryski a obok (????) to chyba krokowy
Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
A reszty nie mogę rozszyfrować i to co napisałem to także nie jestem pewny na 100%. Najlepiej weż sobie schemat i z wtyczki od ECU czytaj sobie piny a później szukaj na kablach miernikiem przejścia - trochę zabawy z tym jest ale będziesz pewny ;)


[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]

Awatar użytkownika
MAREK 74
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 990
Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
Lokalizacja: Racibórz
Kontakt:

Post autor: MAREK 74 » pn sty 26, 2009 23:31

trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)

jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 23:39 przez MAREK 74, łącznie zmieniany 1 raz.


MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)

Awatar użytkownika
smokatsu84
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 267
Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
Lokalizacja: Gdansk/PO
Kontakt:

Post autor: smokatsu84 » wt sty 27, 2009 09:32

Sołtys77 pisze:Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze
sorry za to :bigok:
Sołtys77 pisze:Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
dzieki
Sołtys77 pisze:Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
rozumiem że chodzi o 4 zdjęcie ??
MAREK 74 pisze:trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)
dzieki
MAREK 74 pisze:jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
auto z 1991r. czyli nowa skrzynka prawda :bajer:

Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie :pub:
Dawid



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości