16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
jestem w trakcie podłączania digi 1 do 16v w scirocco - wszystkie wtyczki pod maską obczaiłem ale niewiem co zrobić z tą która idzie do środka auta. W tej wtyczce idzie koło 5-6 kabli - sygnał rozrusznika (pin 1 - gdzie to wczepić), kabel z pinu 23 też niewiem gdzie i plus pod kompa też jest w tej wtyczce. no i właśnie podłączam ten plus przez przekaźnik i nic sie nie dzieje. Na kabel załączający mase na przekaźnik pompy nie idzie żaden prąd. Nawet niewiem czy komp działa - jak w elektryce sprawdzić czy komp pracuje? nie odpalałem jeszcze silnika i nie bede odpalał jeszcze przez jakiś czas bo kompletuje kilka rzeczy
pomóżcie bo już mi ręce opadają po 2dniach siedzenia w garażu
pomóżcie bo już mi ręce opadają po 2dniach siedzenia w garażu
- Sołtys77
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
- Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
- Kontakt:
Olać to ... ja nie podłanczałem a 23 to do zapłonu - tak jak na schemacietoffic pisze:1 do kabla sterującego rozrusznik (ten na elektromagnesie)
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
minęły święta tak więc mgłem dziś w końcupodłączyć wszystko jak należy - przez przekaźniki ładnie pięknie ale znów jest problem. pin3 podający mase na przekaźnik pompy paliwa/wtryski/sonde nie podaje tego minusa :/ chyba po przekręceniu stacyjki powinien na chwile podać minus by załączyć pompe i potem dopiero po odpaleniu silnika. dlaczego nie ma minusa na pinie 3? komp spalony? ile czasu musi upłynąć by komp znowu podał chwilowo minus na pompe? tak około? bo nie podaje go za każdym przekręceniem stacyjki. Dodam, że podłączając pod przekaźnik minus z aku to pompa się włącza - tak więc to na pewno wina kabla idącego z pinu nr3. aha - przekręcając stacyjke krokowiec zaczyna chodzić, czy tam bzyczeć czy cykać jak zwał tak zwał
- Sołtys77
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
- Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
- Kontakt:
Ozi szukaj czy przejście na kablach jest, bo jak krokowiec się włancza to chyba jest OK z kompem. Podłącz narazie bez pompy ( ja tak robiłem) i jak uruchomisz to wtedy bedziesz szukał co jest nie teges. Jak odpali to ECU napewno będzie OK i wtedy szukasz sobie na spokojnie w instalacji pompki (a narazie na krótko).
Ostatnio zmieniony sob gru 27, 2008 22:25 przez Sołtys77, łącznie zmieniany 1 raz.
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
hejka, mam problem z podcisnieniem do sterownika...
wiadomo - 1m - ciagnelem juz z roznych miejsc i zewszad podobnie
wyglada ze jest za duze podcisnienie w kolektorze, bo obroty wzrastaja do ok 3000.
jak zdejme wezyk to rowniotko trzymaja tysiac
wezyk podlaczalem z przepustnicy - przed i za
z przed serwa
z trojnikiem do reulatora cisnienia
z dolotu - ale to mija sie z celem
i wszedzie to samo
regulacje copotem, sondy lambda i wtryski sprawdzalem i wymienialem i nic sie nie zmienia
i druga sprawa, choc moze niedyskretna troche
ma ktos jakies defaultowe;) mapy do digi I do silnika 16v ??
bo 110 koni po takiej przerobce szalu nie robi, a przed dokladnym strojeniem chcialem troche silnik potestowac
i wiem ze nie ma uniwersalnego bo kazdy silnik jest inny i wogle - ale chodzi mi o wyjsciowa serie - taka jak by wypuscila fabryka czytalem ze cos wypuscil sls, ale nie idzie tego nigdzie znalesc.
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
wiadomo - 1m - ciagnelem juz z roznych miejsc i zewszad podobnie
wyglada ze jest za duze podcisnienie w kolektorze, bo obroty wzrastaja do ok 3000.
jak zdejme wezyk to rowniotko trzymaja tysiac
wezyk podlaczalem z przepustnicy - przed i za
z przed serwa
z trojnikiem do reulatora cisnienia
z dolotu - ale to mija sie z celem
i wszedzie to samo
regulacje copotem, sondy lambda i wtryski sprawdzalem i wymienialem i nic sie nie zmienia
i druga sprawa, choc moze niedyskretna troche
ma ktos jakies defaultowe;) mapy do digi I do silnika 16v ??
bo 110 koni po takiej przerobce szalu nie robi, a przed dokladnym strojeniem chcialem troche silnik potestowac
i wiem ze nie ma uniwersalnego bo kazdy silnik jest inny i wogle - ale chodzi mi o wyjsciowa serie - taka jak by wypuscila fabryka czytalem ze cos wypuscil sls, ale nie idzie tego nigdzie znalesc.
pozdrawiam i z gory dziekuje za odpowiedz
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
witam
fotki edytowane po podpowiedziach
1.)
2.)
3.)
4.)
Posiłkowałem się min. tym zdjęciem:
(zapożyczone z innego forum)
Tak jak patrze na to zdjęcie powyżej to wydaje mi się że ja mam tych kabli w nadmiarze.
I jeszcze mam pytanie co z tym "drugim ecu" w ke-jetcie , rozumiem że też wypada całkowicie ? No i potrzebuje jeszcze przekaźnik pod który podepnę pompę ? To jest taki standardowy przekaźnik ?
Dzięki za info.
Pozdrawiam
Dawid
fotki edytowane po podpowiedziach
1.)
2.)
3.)
4.)
Posiłkowałem się min. tym zdjęciem:
(zapożyczone z innego forum)
Tak jak patrze na to zdjęcie powyżej to wydaje mi się że ja mam tych kabli w nadmiarze.
I jeszcze mam pytanie co z tym "drugim ecu" w ke-jetcie , rozumiem że też wypada całkowicie ? No i potrzebuje jeszcze przekaźnik pod który podepnę pompę ? To jest taki standardowy przekaźnik ?
Dzięki za info.
Pozdrawiam
Dawid
Ostatnio zmieniony wt sty 27, 2009 22:52 przez smokatsu84, łącznie zmieniany 2 razy.
- Sołtys77
- Mały gagatek
- Posty: 75
- Rejestracja: sob kwie 28, 2007 22:59
- Lokalizacja: Carnice - (Rewal)
- Kontakt:
Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze
Na 1 zdjęciu tam gdzie masz kabel do alternatora to nie idzie do rozrusznika tylko do akumulatora. Tam gdzie masz niby czujnik temp. to chyba bedzie syglał/napięcie na wtryski a obok (????) to chyba krokowy
Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
A reszty nie mogę rozszyfrować i to co napisałem to także nie jestem pewny na 100%. Najlepiej weż sobie schemat i z wtyczki od ECU czytaj sobie piny a później szukaj na kablach miernikiem przejścia - trochę zabawy z tym jest ale będziesz pewny
Na 1 zdjęciu tam gdzie masz kabel do alternatora to nie idzie do rozrusznika tylko do akumulatora. Tam gdzie masz niby czujnik temp. to chyba bedzie syglał/napięcie na wtryski a obok (????) to chyba krokowy
Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
A reszty nie mogę rozszyfrować i to co napisałem to także nie jestem pewny na 100%. Najlepiej weż sobie schemat i z wtyczki od ECU czytaj sobie piny a później szukaj na kablach miernikiem przejścia - trochę zabawy z tym jest ale będziesz pewny
[url=http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=252262]Sciro na VWGolf[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
[img]http://img134.imageshack.us/img134/7122/bannnqi3.jpg[/img]
[url=http://scirocco.pl/forum/viewtopic.php?f=10&t=118]SCIRO na STP[/url]
- MAREK 74
- Gadatliwa bestia
- Posty: 990
- Rejestracja: sob wrz 11, 2004 21:34
- Lokalizacja: Racibórz
- Kontakt:
trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)
jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
Ostatnio zmieniony pn sty 26, 2009 23:39 przez MAREK 74, łącznie zmieniany 1 raz.
MK1 1.8GTI MK2 GTI 16V + DIGI3.2 MK2 1.8GTI + DIGI 1.75 :)
- smokatsu84
- Użytkownik
- Posty: 267
- Rejestracja: wt sty 18, 2005 10:08
- Lokalizacja: Gdansk/PO
- Kontakt:
sorry za toSołtys77 pisze:Ale masz maskująca wykładzinę że się trochę w oczach plącze
dziekiSołtys77 pisze:Na 2 zdjęciu "???" to jest wtyczka od cewki
rozumiem że chodzi o 4 zdjęcie ??Sołtys77 pisze:Na 3 zdjęciu "????" -> moduł zapłonu
dziekiMAREK 74 pisze:trzy znaki zapytania to cewka (nr 1)
auto z 1991r. czyli nowa skrzynka prawdaMAREK 74 pisze:jaką masz skrzynke bezp.? który rok ?
Pozdrawiam i dzięki za zainteresowanie
Dawid
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 11 gości