16V PL , KR , 9A z digifantem
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- qbejs
- Ma gadane
- Posty: 216
- Rejestracja: wt paź 31, 2006 11:47
- Lokalizacja: Skarżysko-Kamienna
- Kontakt:
Cześć, mam taki problem. Zakładam digi I do corrado 2.0 16V 9A. Nie mogę jednak znalezc iskry Mianowicie, podaczas krecenia silnikiem masa na cewce sterowana przez komputer zanika. Na samym zapłonie jest okej. Gdy wezme mase z aku przewod zaczyna sie masakrycznie nagrzewac czyli jest zwarcie. Przekaznik nr. 30 dziala kable tez sa okej na 100%. Dziś dodatkowo zabralem sie za sprawdzanie halla. Na zaplonie ma 12V jednak bez podlaczonego ECU jak tylko go podłącze napiecie spada do 2.0V....Czy to komp jest padniety czy cos innego.
TU poszukaj...iema
ma ktos moze projekcik wymiary itp potrzebne do zrobienia listwy wtryskowej pod digi1 do 9a?
ja to w ogóle bym chciał zobaczyć jakieś schematy elektryczne związane z podłączeniem wiązki od PG do deski i skrzynki ...bo wtyczki z silnika juz obczaiłem ale podłączenie wiązki do środka auta już nie jest takie łatwe..qbejs pisze:Cześć, mam taki problem. Zakładam digi I do corrado 2.0 16V 9A. Nie mogę jednak znalezc iskry Mianowicie, podaczas krecenia silnikiem masa na cewce sterowana przez komputer zanika. Na samym zapłonie jest okej. Gdy wezme mase z aku przewod zaczyna sie masakrycznie nagrzewac czyli jest zwarcie. Przekaznik nr. 30 dziala kable tez sa okej na 100%. Dziś dodatkowo zabralem sie za sprawdzanie halla. Na zaplonie ma 12V jednak bez podlaczonego ECU jak tylko go podłącze napiecie spada do 2.0V....Czy to komp jest padniety czy cos innego.
pozdro
Ludzie mam pytanko...jakie obroty powinien mieć 16v z digi I na biegu jałowym..? ewentualnie czym oprócz regulatora w przepustnicy można regulować wysokość obrotów? bo u mnie cały czas trzyma 1000 ..... i drugie pytanie czy mogę do wskaźnika zegarów dać jakiś inny czujnik temp. płynu chłodzącego niż ten jednopinowy w głowicy? bo oryginał VDO rozwaliłem ;/ a na dwóch zamiennikach (vernet i Febi) nie działa mi ten wskaźnik...wiem że licznik i kabel są ok i jest to tylko i wyłacznie kwestia tego czujnika ;/
kurce mecze sie ze schematami juz2gi dzień, moglby mi ktos opisac ta wiazke na fotce?
linbk do foty: http://img511.imageshack.us/img511/2230/p1010048na2.jpg
linbk do foty: http://img511.imageshack.us/img511/2230/p1010048na2.jpg
[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]
co to za wiązka? z jakiego to digifanta? i czy Ty przypadkiem nie masz uciętej wtyczki od ECU? a tak poza tym polecam Ci te stronke http://forums.vwvortex.com ...znalazłem na niej naprawdę sporo cennych informacji i schematów (jedyna bariera to może być język). Jak znajdę czas to poszukam informacji dla Ciebie.thorrado pisze:kurce mecze sie ze schematami juz2gi dzień, moglby mi ktos opisac ta wiazke na fotce?
linbk do foty: http://img511.imageshack....p1010048na2.jpg
pozdro
ps a kto mi pomoże? co z tymi obrotami?
nie no wiazke do eku tez mam, to jest ta druga co idzie do bezpieczników, no wlasine szuakłem na vortexie ale troche mnie ten techniczny jezyk przeraza:(
[ Dodano: 20 Sie 2007 14:06 ]
podlaczam uju z tego digi i mam pare problemów:
1. co zrobic ze wzmacniaczem iskry bo w PG go niema a u mnie w 9a jest? wywalic go??
2. z przyczynb technicznychg musi zostac przepustnica od 9a, darade na nia przeniesc swiiche z pg? i czy to ma sens?
[ Dodano: 22 Sie 2007 01:02 ]
hallo jest tu kto?
[ Dodano: 20 Sie 2007 14:06 ]
podlaczam uju z tego digi i mam pare problemów:
1. co zrobic ze wzmacniaczem iskry bo w PG go niema a u mnie w 9a jest? wywalic go??
2. z przyczynb technicznychg musi zostac przepustnica od 9a, darade na nia przeniesc swiiche z pg? i czy to ma sens?
[ Dodano: 22 Sie 2007 01:02 ]
hallo jest tu kto?
[img]http://img177.imageshack.us/img177/1136/sygnaturka2tq2.jpg[/img]
panowie, pomozcie gdzie podpiac podcisnienie do kompa digi I ??
czytalem ze obowiazkowo 1metr ale do kad ?? przez czy za przepustnice ??
jak podepne pod serwo to po przygazowce nie planuje zejsc z obroow i zostaje ok 2000-3000 zaleznie jak mu sie spodoba z obrotow schodzi dopiero jak odlacze podcisnienie...
przepustnica z pf-a, swiche jeszcze nie podlaczaone - zworkami smuluje
mam przepustnice jeszcze z pl i kr...
ta z pl ma taka sama wtyczke (3-piny) i switche wydaja sie dzialac jak na schemacie, ale w praktyce nie jest tak do konca
no i 2-gie podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa - wiadomo - listwa 1.8 20v to 4-ry bary - podpinac przed, za przepustnica?? czy moze zatkac i zapomniec ??
z gory wielkie dzieki
btw. GTO ma jeszcze chipsy do digi I do 16v z nowymi dawkami i przesunietym limiterem?? bo na www.checksumm.com znalazlem ze temat ogarniany 2 lata temu
czytalem ze obowiazkowo 1metr ale do kad ?? przez czy za przepustnice ??
jak podepne pod serwo to po przygazowce nie planuje zejsc z obroow i zostaje ok 2000-3000 zaleznie jak mu sie spodoba z obrotow schodzi dopiero jak odlacze podcisnienie...
przepustnica z pf-a, swiche jeszcze nie podlaczaone - zworkami smuluje
mam przepustnice jeszcze z pl i kr...
ta z pl ma taka sama wtyczke (3-piny) i switche wydaja sie dzialac jak na schemacie, ale w praktyce nie jest tak do konca
no i 2-gie podcisnienie do regulatora cisnienia paliwa - wiadomo - listwa 1.8 20v to 4-ry bary - podpinac przed, za przepustnica?? czy moze zatkac i zapomniec ??
z gory wielkie dzieki
btw. GTO ma jeszcze chipsy do digi I do 16v z nowymi dawkami i przesunietym limiterem?? bo na www.checksumm.com znalazlem ze temat ogarniany 2 lata temu
Witam
a ma ktos pomysl by usunac lub zmienic tz przeplywke dygi II by na gazie nie rozwalic jej?? Mam przezto prawdopodobnie brak wolnych obrotów. Najchetniej pozbylbym sie jej jakos, wiecej problemow niz to warte, lub inna od innego pojazdu tylko bardziej stabilna .
dzikuje
a ma ktos pomysl by usunac lub zmienic tz przeplywke dygi II by na gazie nie rozwalic jej?? Mam przezto prawdopodobnie brak wolnych obrotów. Najchetniej pozbylbym sie jej jakos, wiecej problemow niz to warte, lub inna od innego pojazdu tylko bardziej stabilna .
dzikuje
>>>DO SPRZEDANIA GRATY sterownik do GX1.8 8V<<
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
sq5haw@poczta.onet.pl
gg5087815
- paw3ł mk2 GTI
- Użytkownik
- Posty: 468
- Rejestracja: śr maja 14, 2008 11:57
- Lokalizacja: hajnówka
- Kontakt:
digi II
takie pytanko mam. mam silnik pb instaluje wtrysk digi II z pf-a i jest taka sprawa czy modul zaplonowy umieszczony na komputerze moze zostac od mechanicznego pf czy musi byc ten od digi? bedzie jakas roznica w pracy silnika? bo mi cos tam kolory sie roznia w tym i w tym
mkII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=311901&postdays=0&postorder=asc&start=30 MK I http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?t=270410t=168720&postdays=0&postorder=asc&start=15 [url=http://img43.imageshack.us/i/vwer.jpg/][img]http://img43.imageshack.us/img43/350/vwer.th.jpg[/img][/url]
-
- Ma gadane
- Posty: 175
- Rejestracja: wt sty 15, 2008 16:14
- Lokalizacja: okolice Włocławka
- Kontakt:
przyłanczam sie do pytania czy jak można w inny sposób zastąpić przepływomierz w silniku 2E i z jakimi kosztami to się wiążeAREKCT pisze:Witam
a ma ktos pomysl by usunac lub zmienic tz przeplywke dygi II by na gazie nie rozwalic jej?? Mam przezto prawdopodobnie brak wolnych obrotów. Najchetniej pozbylbym sie jej jakos, wiecej problemow niz to warte, lub inna od innego pojazdu tylko bardziej stabilna .
dzikuje
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości