Dobra, to juz jest cosrtk pisze:Niedawno kupowałem wtyczki do żarówek H4 po około 4PLN/szt. W komplecie masz plastikową obudowę wtyczki i 3 konektorki

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
http://www.allegro.pl/item694609394_kos ... ka_h4.htmlalex1919 pisze:Dobra, to juz jest cosrtk pisze:Niedawno kupowałem wtyczki do żarówek H4 po około 4PLN/szt. W komplecie masz plastikową obudowę wtyczki i 3 konektorkiA powiedz mi gdzie to dostales? ASO czy jakis zamiennik?
Kupiłem gniazda z diodami ale oplecione są czarną izolacją i nie widzę kreski na diodzie. Wg. tego zdjęcia dioda pozwala na przejście prądu ze sterowania do masy czy na odwrót?Cefaloid pisze:Panowie,
Tę iskrę która pojawia się przez indukcyjność cewki przekażnika mozna całkowicie wyeliminować diodą blokującą - standardowe rozwiązanie przy sterowaniu dużymi cewkami.
Równolegle z cewką przekaźnika nalezy dać diodę 1N4007 (kosztuje bodajże 10gr) ale tak by pasek na jej obudowie był w kierunku plusa a nie masy bo się dioda błyskawicznie spali i może bezpiecznik świateł też.
Ale to dmuchanie na zimne przy przełaczniku tej mocy i odporności...
Zdjecie przedstawia gotową kostkę w której już taką diodę zamontowano.
P8180010.JPG
A jakiej grubości kable ??JayT pisze:Jak dasz 4 x 10A to będzie dobrzeArczi pisze:I mam pytanie jeszcze na kable + z aku jakie zastosować bezpieczniki ?. Bezpieczniki planuje zamontować przy aku na każdym kablu + z aku.
t-tas pisze:znalazłem-aby nie było,że się walnąłem
http://www.inprodus.com.pl/index_ps12.php
wg tego to co pokazał Cefaloid to przekaźnik 561(mogła to być zwykła pomyłka-nie wnikam-chwała Ci za ten temat),ale widać też jak wygląda 541
pozdro
Może i trochę racji masz kolego, ale jak się robi porządnie to nie powinno być strachu. Ja raczej jestem pewny tego co robię. U mnie na szczęście nie było nic grzebane i jak na razie żadnych cyrków nie miałem (autko prosto z Germany). A co do demontażu to równie szybko by mi poszło jak bym zaprasował odpowiednio konektorki tam gdzie się wpinałem, ale dałem różne...alex1919 pisze:Sam pomysl z dopieciem tego do skrzynki jest w sumie calkiem fajny z technicznego punktu widzenia, ale ja zdecydowanie odradzam dotykanie skrzynki bezpiecznikow i podlaczanie tam czegokolwiek!
Z wlasnego doswiadczenia moge powiedziec, ze skrzynka powinna byc nienaruszona i wszelkie przerobki powinny byc robione tak zeby bylo sie ich latwo pozbyc. U siebie w aucie mam niezle przeboje z elektryka wlasnie dlatego ze autko mialo kilku wlascicieli przede mna i kazdy grzebal w skrzynce. Teraz nie mozna za nic dojsc do tego po co jest tam dopieta masa kabli, a elektryka plata niezle figle.
Ja dokonalem przerobki u siebie wg pierwszego sposobu czyli dolozylem dodatkowa wiazke kabli i wpialem sie pomiedzy oryginalne wtyczki lamp (rowniez wtyczkami). Dzieki temu moge w 30 sekund zdemontowac instalacje i miec dokladnie tak jak zrobila fabryka.
Jezeli chodzi o same przekazniki, to naprawde polecam, bo efekt na przekaznikach jest nisamowity! Pozatym wreszcie mam dlugie swiatla
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 24 gości