Tak, jest to konieczne - bezpośredni minus z akku na żarówki, z pominięciem całych metrów instalacji, takie "wzmocnienie" masy.Arczi pisze:Mam pytanko odnośnie łączenia mas. Mianowicie z aku minus idzie na przekaźnik następnie widzę że jeszcze idzie on dalej i łączy się z masą między lampą a instalacją jest to konieczne ??
[All VW] Przekaźniki świateł
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- JayT
- Gadatliwa bestia
- Posty: 715
- Rejestracja: sob mar 11, 2006 14:18
- Lokalizacja: Zbąszynek (FSW)
- Kontakt:
- Ryś Stepowy
- Gadatliwa bestia
- Posty: 508
- Rejestracja: śr mar 09, 2005 18:58
- Lokalizacja: Dżersej Siti DDZ
- Kontakt:
panowie jak chcecie mieć małe spadki napięć stosując przekaźniki to zapodajcie kable co najmniej z 4 a 6 mm2
bo co z tego ze dacie przekaźniki a kable do tych przekaźników są jak od słuchawek
a zwłaszcza jak ktoś ma lampy h1
ale pomysł świetny sam się nosiłem z czymś takim
bo co z tego ze dacie przekaźniki a kable do tych przekaźników są jak od słuchawek
a zwłaszcza jak ktoś ma lampy h1
ale pomysł świetny sam się nosiłem z czymś takim
był golf3 ABD 1,4 60km
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
był golf3 AFT 1,6 101km
było punto gt 1,4 136km
jest ford focus 2.0 131km
jest BMW 330Ci 231Km
ale na pewno będzie kiedyś jeszcze VW bo VW to jak dobry sex którego nigdy za wiele :-0
montaż
Skorzystałem z 2 linka podanego przez CEFALOID'a przy montarzu dla MKII i poszło gładko, teraz muchy zostają zabite przez promień światła, zanim dolecą do reflektora:)
[ Dodano: 02 Lip 2009 21:58 ]
Oto i link http://mk2.vwgolf.pl/porada15.html
[ Dodano: 02 Lip 2009 21:58 ]
Oto i link http://mk2.vwgolf.pl/porada15.html
a ja mam pytanie, dlaczego trzymając sie tego schematu http://img86.imageshack.us/img86/3678/schemat2hj2.gif
nie bedzie jedego światła postojowego ?? tan napisał jeden uzytkownik w tym temacie ...
nie bedzie jedego światła postojowego ?? tan napisał jeden uzytkownik w tym temacie ...
ma ktos moze jakies pojęcie jak to bedzie wyglądało w przypadku HID'wa powiedzcie jak wygląda sprawa zalożenia przekaźników do lamp 2xH1 z zestawem HID ?? czy moze tak samo jak na zwykłych zarówkach ?? czy kabel idący z przetwornicy do żarówki trzeba puścic do przekaźnika i dopiero z przekaxnika do żarówki ?? czy wystarczy odlaczyć wtyczke od całej lampy i z niej odpiąć kabel załączający HID i na nim walnąc przekaźnik ??
Jeśli masz zestaw HID to nie ma najmniejszej potrzeby dawania przekaźników bo Ci to nic nie da.lambert86 pisze:ma ktos moze jakies pojęcie jak to bedzie wyglądało w przypadku HID'w
Przetwornica ma swój własny regulator napięcia i czy podasz na nią 12V czy 14V to na wyjściu i tak otrzymasz to samo napięcie.
Seryjny AFN + 216-ki + lekki program by g-lab= 312 Nm i 145 KM
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
Nowy właściciel golfa GT TDI memberlist.php?mode=viewprofile&u=89406
- Lipek81
- Mistrz KieroVWnicy
- Posty: 4677
- Rejestracja: czw gru 01, 2005 12:20
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
- nie do końca. Jest to tylko po części prawda. Przetwornica zamienia niskie napięcie instalacji samochodu w wysokie podawane na palnik. Te wysokie napięcie nie bierze się z powietrza - przetwornica musi pociągnąć trochę prądu, żeby wytworzyć to napięcie. Także przetwornica także ciągnie dość spory prąd. Ale fakt jest taki, że podwyższenie napięcia niewiele da w przypadku xenonów - przetwornica ma własny regulator i na palnik i tak podaje to samo napięcie. Jednak może zaistnieieć taki przypadek, kiedy instalacja będzie już tak wyeksploatowana, że nie będzie w stanie dać takiego prądu, jak potrzebuje przetwornica - wtedy xenon zacznie mrugać. Tak więc różnica między zwykłą żarówką a xenonem będzie taka, ze żarówka jakby płynnie reaguje na zmianę napięcia zasilajacego, a xenon świeci praktycznie tak samo, ale kiedy napięcie spadnie poniżej pewnej granicy xenon zacznie mrugać, a żarówka dalej bedzie świeciła, tylko słabiej.Grześko pisze:Jeśli masz zestaw HID to nie ma najmniejszej potrzeby dawania przekaźników bo Ci to nic nie da.
Grześko, no kolego szczerze Ci powiem ze nie chodzi mi o polepszenie widoczności :p ale o sam fakt jak to kolega Lipek81, napisal
mi sie dzieja cuda, zestaw mam sprawny w 99.99% bo mam nowe przetowrnice a zarniki sprawdzalem pod samym akumulatorem i dziala jak nlezy, natomiast po podpieciu pod zwyklą instalajce bardzo mrugają, zaraz po załaczeniu jeden zarnik świeci na bialo drugi na żółto i dopiero po chwili sie to wyrownuje ... a do tego wszystkiego czasem jeden zarnik sie nie zapali od razu, i musze właczyc i wyłaczyc swiatła, bo on tylko blysnie i zgaśnie .... i mam nadzieje ze montaż przekaźników coś pomoże ..
P.S. i tylko nie wiem w ktorym miejscu się wpiąc z przekaźnikiem czy z samej wtyczki ??
mi sie dzieja cuda, zestaw mam sprawny w 99.99% bo mam nowe przetowrnice a zarniki sprawdzalem pod samym akumulatorem i dziala jak nlezy, natomiast po podpieciu pod zwyklą instalajce bardzo mrugają, zaraz po załaczeniu jeden zarnik świeci na bialo drugi na żółto i dopiero po chwili sie to wyrownuje ... a do tego wszystkiego czasem jeden zarnik sie nie zapali od razu, i musze właczyc i wyłaczyc swiatła, bo on tylko blysnie i zgaśnie .... i mam nadzieje ze montaż przekaźników coś pomoże ..
P.S. i tylko nie wiem w ktorym miejscu się wpiąc z przekaźnikiem czy z samej wtyczki ??
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Google Adsense [Bot] i 8 gości