SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Awatar użytkownika
swietlik_rz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 80
Rejestracja: ndz cze 19, 2016 15:03
Lokalizacja: Rzeszów
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: swietlik_rz » ndz gru 04, 2016 23:48

jakieś aktualne linki ktoś posiada ???? z 1 posta juz ucięty jest wiec nie ma jak tego sciągnąć.


Czyszczenie tapicerki samochodowej - Rzeszów i okolice -> czystatapicerka.eu
Koszulki, polary, odzież z nadrukiem ->PW
Naklejki, smycze, kubki, banery -> PW

Awatar użytkownika
stelf1
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 78
Rejestracja: czw sie 14, 2008 19:17
Lokalizacja: zawiercie
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: stelf1 » ndz gru 25, 2016 13:50

wiytam. jestem juz po swapie na weberka podcisnieniowego. na benzynce mam problemy z odpalaniem(brak linki ssania). jednak na lpg jezdzi wzorcowa. mam mikser palnikowy wlasnego wykonania 2x26mm zasilany z jednego weza 19mm. czy waz 12mm wystarczylby czy musze zostawic ten 19mm??


w razie kontaktu na gg lub tlena pisać od razu ze z forum vw.

blaza
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: sob kwie 15, 2017 19:37

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: blaza » ndz cze 04, 2017 20:07

witam
mam takie pytanie, czy te gaźniki z poldka mają drugą przepustnice otwierana też linka lub jakimś ciegnem? czy też może podciśnieniem jak w oryginle?
mam silnik 1.3 z golfa i gaźnik 2e zamontowany w motorówce, niestety nie otwiera mi się ta przepustnica podcisnieniowa ponieważ na wodzie są zbyt niskie obroty jakoś 4tys i to chyba za mało żeby się otworzyła?, na sucho działa i wkreca się do 7tys



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1629
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Hubi14 » sob cze 10, 2017 14:02

bo ona się otwiera po pełnym wciśnięciu pedału gazu, jest blokowana mechanicznie.



szmo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: czw cze 22, 2017 14:32

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: szmo » pn lip 03, 2017 18:20

mam pytanie czy gażnik IKOV 32SEDR podejdzie zamias polskiego FOS



airnox
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: śr sie 14, 2013 18:49

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: airnox » pn lip 31, 2017 11:48

Hej,

Pytanie może z innej beczki ale planuję zastąpienie mechanicznego wtrysku gaźnikiem i chcę wrzucić takiego webera z poloneza/DF. Z tego co wyczytałem najlepszy będzie ten podciśnieniowy tylko nie wiem jakie gardziele i dysze dobrać. Silnik, który będę poddawał takim zmianom to 2.2L i 115KM.

Pozdrowienia



galenowa9
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 79
Rejestracja: śr mar 04, 2015 12:34

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: galenowa9 » pt sie 11, 2017 11:12

sugeruje wszystkim i polecam gazniki GSXR 750 mam je u mnie na 1.8 KR 16v ... genialne bezawaryjne ... ... szczegoły budowy w moim temacie



tomaszo94
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: ndz gru 31, 2017 19:53

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: tomaszo94 » wt lut 20, 2018 20:10

InspBober, siemanko podesłałbys zdjecia i material na swapa gaziora :)



Awatar użytkownika
Grafi
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr sie 03, 2011 22:13

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Grafi » ndz kwie 08, 2018 10:54

Ja z doswiadczenia i "urzerania" sie 6 lat z wererem czy tez fosem na podcisnieniowej i mechanicznej 2 przepustnicy napisze tak nie warto sie bawic w taka modyfikacje, lepiej juz z golfa 3 1.8 na szrocie wyciagnac wtrysk 1 punktowy z wiazką,cewką , sterownikiem i najlepiej z sondą. Mnie taka modyfikacja kosztowała: wtrysk z wiazką cewką i sterownikiem 100zł,pompa paliwa pod podłoge i w zbiornik + przewody paliwowe 60zł( mozna tez od razu kupić zbiornik paliwa od golfa3 z pompą) cała wiązka od skrzynki bezpieczników do tyłu 15zł ( 1.6 nie mają wyprowadzone zasilania pompy paliwa do zbiornika) i puszka filtra powietrza 30zł. I do tego jeszcze nowy filtr paliwa i powietrza, do tego 2 popołudnia wolnego czasu zeby wszystko przełozyc, poukładać i poizolowac na nowo wiazki zeby jakoś schludnie pod maską wyglądalo.


Rozpędzić się jest łatwo, ale zatrzymać można nie mieć okazji...
VW GOLF MK2 1.6PN LA9V 1991r
VW PASSAT B5 1.9TDI AVF LC9Z 2004r- był
VW TOURAN 2.0 BMN LD6S 2008r

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 6 gości