SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

Kwasny19
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 1
Rejestracja: sob lut 01, 2014 13:51

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Kwasny19 » sob lut 01, 2014 14:56

Witam założyłem do swojego Golfa gaźnik od poloneza FOS 34 S2C2 i mam właśnie problem z obrotami na LPG bo jak przytkam dolot to silnik się ładnie wkręca na obroty, Benzyna mi nie działa bo padła mechaniczna pompka ale będę ją zmieniał na pompkę elektryczną . Nie wiem czy to lewe powietrze bo wszystko było składane na grubych uszczelkach ,kryza została wycięta laserowo pod ten gaźnik a następnie dopasowana. Dolot jest oryginalny z golfa .ObrazekObrazekObrazek



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: alex_7692 » pn mar 03, 2014 14:45

Mam pytanie czy jak zmienię oryginalną obudowę filtra powietrza na taką jak na obrazku to będzie konieczna regulacja gaźnika? czy to nie ma znaczenia? Coś takiego:

http://thumbs1.ebaystatic.com/d/l225/m/ ... B_zIcQ.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.ratsport.com/Files/76817/Img ... leaner.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.motormeister.com/suz/carb_ac ... ilters.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
KamilW
Forum Master
Forum Master
Posty: 1761
Rejestracja: wt lut 07, 2006 21:22
Lokalizacja: Bielsko-Biała
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: KamilW » śr maja 14, 2014 21:19

Może być konieczna bo zmienisz rozkład ciśnień w gaźniku, ale bez czujnika AFR i tak nie uda Ci się za dobrze tego wyregulować. Bez tego to taka regulacja po omacku.
Jak mnie tu dawno nie było.
Co ten temat się tak skurczył - z tego co pamiętam miał chyba ze 160 stron...



daniel4233
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 41
Rejestracja: wt cze 03, 2014 22:13

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: daniel4233 » śr cze 04, 2014 00:24

Witam jestem nowy na tym forum . chciał bym pozbyć się seryjnego gaźnika no bo mam auto 2 tygodnie i tydzień pojeździłem a teraz to już ręce opadają mi z nim . napiszcie mi najlepszy gaźnik go golfa 1.6 tam jest gaźnik 2e tak pisze na nim , myśle że od poldka będzie tylko który typ . no i jeszcze jaki ten kawałek aluminium mi trzeba i chciał bym żeby sie tam gaz zmieścił . z góry dzięki ( wiecie za dużo tu pomysłów bo czytam i czytam i każdy ma patent na to i jest dylemat który wybrać :D )



Warzywko63
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 112
Rejestracja: pt sie 05, 2011 19:17
Lokalizacja: Mława

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Warzywko63 » czw cze 12, 2014 12:59

Witam
Mam takie małe pytanie,
Mianowicie mam golfa mk1 z silnikiem 1.1i zastanawiam sie nad dwoma patentami ...
1 to zalozenie do niego gaznika od motoru
2 to zalozenie 2 gazników webera.
Teraz nasuwa sie pytanie co bedzie lepsze i mniej klopotliwe.
Z góry dzieki za porady



Dexter18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:49

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Dexter18 » ndz paź 05, 2014 17:22

Witam czy jest mozliwosc aby ktos wyslal zdjecia jeszcze raz? Bo juz mam dos mojego 2ee. Ale chodzi mi szczegolnie o gaz bo ogolnie to rozumiem ale wlasnie nie wiem jak z tym gazem bo podobno jak oryginalna przystawe dam to sie chyba nie zmiesci.



Awatar użytkownika
bombowy
SYNCRO Maniak
SYNCRO Maniak
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
Lokalizacja: Michałów/opolskie
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bombowy » wt paź 07, 2014 20:38

Dexter18 pisze:Witam czy jest mozliwosc aby ktos wyslal zdjecia jeszcze raz? Bo juz mam dos mojego 2ee. Ale chodzi mi szczegolnie o gaz bo ogolnie to rozumiem ale wlasnie nie wiem jak z tym gazem bo podobno jak oryginalna przystawe dam to sie chyba nie zmiesci.
szukanie nie boli :bylo:
potrzebujesz palnik z poldośwista np. taki Obrazek

trójnik np takiObrazek i trochę chęci :helm:


cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było

Obrazek

było SYNCRO i będzie

Dexter18
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 469
Rejestracja: ndz lis 14, 2010 21:49

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Dexter18 » śr paź 08, 2014 18:18

A jak z tą obudową filtra do od polo niektórzy piszą, od golfa i nie wiem co bedzie najlepsze. Zastanawiałem sie czy poprostu jakiejś rury nie dorobić i jakiś stożek gdzieś gdzie jest miejsce.



Awatar użytkownika
bombowy
SYNCRO Maniak
SYNCRO Maniak
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
Lokalizacja: Michałów/opolskie
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bombowy » czw paź 23, 2014 20:34

ja zostawiłem ori puchę i mam pod maską jeszcze ze 2 centy luzu :helm:


cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było

Obrazek

było SYNCRO i będzie

Rafi_Mk2
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 36
Rejestracja: czw sty 02, 2014 18:01
Lokalizacja: Katowice

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: Rafi_Mk2 » pt paź 31, 2014 14:04

Cześć, mam takie pytanie. Planuję zmienić mojego kochanego 2ee na webera i zastanawiam się czy opłaca się kupować regenerowany czy może dam radę samemu to ogranąć? Bo nie ukrywam że wyszłoby sporo taniej tylko nie wiem czy jestem w stanie sam to zrobić, jaki jest poziom trudności?



Awatar użytkownika
bombowy
SYNCRO Maniak
SYNCRO Maniak
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
Lokalizacja: Michałów/opolskie
Kontakt:

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bombowy » pt paź 31, 2014 18:47

Ja za regenerowany gaźnior dałem 60 zł w sklepie. wytargowałem jeszcze w cenie 2 komplety naprawcze i uszczelki :helm: ale jeśli chcesz się pobawić to nie ma nic skomplikowanego. prostszy w budowie to chyba gaźnik z malucha albo z komarka jest :helm:


cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było

Obrazek

było SYNCRO i będzie

Awatar użytkownika
VWiater
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 414
Rejestracja: śr wrz 25, 2013 13:07
Lokalizacja: Kraków

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: VWiater » czw mar 05, 2015 01:50

Poszukuje porady o tuningu gaźnika 2E2 by KamilW, bo w temacie o tym tuningu docelowo jej nie dodał oraz książki o optymalizacji spalania na przykładzie Fiata też z tematu Kamila o optymalizacji 2e2. Nie pisze w tamtym temacie bo zamkniety, a Kamil nie odpisuje wiec moze ktos inny ma ta porade. Pozdrawiam.


Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!

tokiroki
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 6
Rejestracja: pn gru 22, 2014 19:44

SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: tokiroki » śr mar 25, 2015 23:47

Ma może ktoś na zbyciu kryzę pod gaźnik FOS 34 S2C2, lub może się podzielić rysunkiem technicznym aby wycieli mi coś takiego.



Awatar użytkownika
bombowy
SYNCRO Maniak
SYNCRO Maniak
Posty: 38
Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
Lokalizacja: Michałów/opolskie
Kontakt:

Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW

Post autor: bombowy » wt kwie 07, 2015 22:02

tokiroki pisze:Ma może ktoś na zbyciu kryzę pod gaźnik FOS 34 S2C2, lub może się podzielić rysunkiem technicznym aby wycieli mi coś takiego.
hehe ja robiłem kryzę z kwasówki 4,5 mm bez żadnych rysunków wszystko z ręki pasowane na bieżąco do kolektora ssącego


cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było

Obrazek

było SYNCRO i będzie

ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości