SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Mhm, czyli narazie pozostane przy koncepcji "dolot z polo 2f", dziękuję za odpowiedź i podpowiedź. Jak tylko zaczne kombinacje to będę na bierząco zdawał relacje ze swapa ;D
A i pytanie kolejne jakie dysze dobre dać żeby było spalanie w miare a i żeby miało to lepszego kopa jak na pierdku?
A i pytanie kolejne jakie dysze dobre dać żeby było spalanie w miare a i żeby miało to lepszego kopa jak na pierdku?
jeżdzę VW ;] Golf mkII 1.6 PN
Polo II 1.3 na wielopunkcie
Passat B3 1.8 AAM ;]
Polo II 1.3 na wielopunkcie
Passat B3 1.8 AAM ;]
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Mam pytanie do osób które już mają założony taki gaźnik i wszystko im działa. Mianowicie chodzi mi o rozmiar dysz. Na jakich dyszach paliwa i powietrza jeździcie? Bo mi się wydaje że właśnie z dyszami mam problem. Na pierwszy przelot mam 115/200, na drugi 155/220 i rurki F30. Czy czasami te dysze powietrza nie są za duże w stosunku do dysz paliwa? Mam nowy wkręt regulacji mieszanki ale nic to nie dało. Nie chce kupować dysz w ciemno bo to można próbować i próbować, dlatego pytam na jakich jeździcie. Pozdrawiam wszystkich zadowolonych z webera.
Moje MKII
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=446290
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Czy ktoś ze Śląska podjął by się montażu Webera ? oczywiście nie za darmo auto to VW Golf II 85r. 1.6 EZ (75km) po remoncie. Niestety osobiście nie mam czasu na tego typu swap. Zainteresowani pisać PW PozdraVWiam i czekam na propozycje
Kto SmarujeTen Jedzie
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
AUS LIEBE ZU DEN AUTOS DER GRUPPE "VAG"
Volkswagenwerk AktienGesellschaft
-
- Ma gadane
- Posty: 150
- Rejestracja: pt paź 26, 2012 09:23
- Lokalizacja: Gdynia
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
może ktoś by podał oficialnie sprawdzone rozmiary dysz dla silnika 1.6PN?
dysze, rurki emulsyjne, itp.. aha i w końcu brać z podciśnieniową drugą przepustnicę czy mechaniczną..
interesuje mnie ekonomiczne rozwiązanie.
dysze, rurki emulsyjne, itp.. aha i w końcu brać z podciśnieniową drugą przepustnicę czy mechaniczną..
interesuje mnie ekonomiczne rozwiązanie.
-
- Mały gagatek
- Posty: 83
- Rejestracja: śr lut 15, 2012 20:36
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Ja mam taki rozmiar dysz
1 przelot- gardziel 24, gł.paliwa 120, biegu jałowego 45, powietrza nie moglem sie rozczytac bo porysowane ale chyba 200, rurka emulsyjna f30
2 przelot- gardziel 26, gł. paliwa 155, powietrza tez zrysowana ale chyba 220.
I na takim ustawieniu nie mam zadnej turbodziury, no chyba ze na zimnym, na cieplym jest wszystko ok. Spalanie teraz wychodzi mi ok 7, 8 litrów ale teraz jezdze oszczednie i tylko muskam nogą po pedale gazu, jak ostro mu cisne to wiadomo ze wiecej spali ale ogolnie jestem bardzo zadowolony mozna na tym gazniku jezdzic bardzo oszczednie. Nie mam zadnych problemow z odpalaniem ssanie wylaczam sobie kiedy chce a nie jak mi sie samo wylaczy.
Ja mam gaznik 34DCHD POLMO na licencji weber z 77 roku z podcisnieniowa druga przepustnica i osobicie taki gaznik polecam.
Hołek jezeli po wkreceniu, wykreceniu wkreta od regulacji mieszanki auto nie gasnie to ewidetnie masz cos nie tak, ja tak mialem jak mi lewe powietrze brało, albo jak mi go zalewało. Musisz go rozebrac, porzadnie przeczyscic, dysze wszystko, kanal od wolnych obrotów, przedmuchac i najwazniejsze szczelnie to złożyć, bo nie moze brac lewego powietrza pod gaznikiem. Może skrecasz gaznik dobrze ale on ma poprostu krzywą podstawe i nawet jak go mocno dokrecisz to i tak bedzie zasysało lewe, ja tak mialem i musialem gaznik dawac do planowania wyniosło mnie to 15 PLN a teraz jest cud malina jeszcze troszke mu silikonu dalem przy skladaniu i ani trosze nie bierze lewego, przy kreceniu wkretem, wkret ma jeden obrót na którym silnik działa ok, dalsze wkrecanie lub wykrecanie powoduje ze silnik sie dławi i gasnie od razu.
1 przelot- gardziel 24, gł.paliwa 120, biegu jałowego 45, powietrza nie moglem sie rozczytac bo porysowane ale chyba 200, rurka emulsyjna f30
2 przelot- gardziel 26, gł. paliwa 155, powietrza tez zrysowana ale chyba 220.
I na takim ustawieniu nie mam zadnej turbodziury, no chyba ze na zimnym, na cieplym jest wszystko ok. Spalanie teraz wychodzi mi ok 7, 8 litrów ale teraz jezdze oszczednie i tylko muskam nogą po pedale gazu, jak ostro mu cisne to wiadomo ze wiecej spali ale ogolnie jestem bardzo zadowolony mozna na tym gazniku jezdzic bardzo oszczednie. Nie mam zadnych problemow z odpalaniem ssanie wylaczam sobie kiedy chce a nie jak mi sie samo wylaczy.
Ja mam gaznik 34DCHD POLMO na licencji weber z 77 roku z podcisnieniowa druga przepustnica i osobicie taki gaznik polecam.
Hołek jezeli po wkreceniu, wykreceniu wkreta od regulacji mieszanki auto nie gasnie to ewidetnie masz cos nie tak, ja tak mialem jak mi lewe powietrze brało, albo jak mi go zalewało. Musisz go rozebrac, porzadnie przeczyscic, dysze wszystko, kanal od wolnych obrotów, przedmuchac i najwazniejsze szczelnie to złożyć, bo nie moze brac lewego powietrza pod gaznikiem. Może skrecasz gaznik dobrze ale on ma poprostu krzywą podstawe i nawet jak go mocno dokrecisz to i tak bedzie zasysało lewe, ja tak mialem i musialem gaznik dawac do planowania wyniosło mnie to 15 PLN a teraz jest cud malina jeszcze troszke mu silikonu dalem przy skladaniu i ani trosze nie bierze lewego, przy kreceniu wkretem, wkret ma jeden obrót na którym silnik działa ok, dalsze wkrecanie lub wykrecanie powoduje ze silnik sie dławi i gasnie od razu.
- alex_7692
- Gadatliwa bestia
- Posty: 748
- Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
- Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam koledzy, mam pytanie, czy jeśli zmienię oryginalny dolot (talerz) w golfie mk 2 1.3 MH na dolot taki jak we wtrysku to konieczna będzie regulacja gaźnika, zmiana dysz itp? Załączam zdjęcie poglądowe jak to ma wyglądać (zdjęcie otrzymałem od kolegi z forum).
Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
- Barti_1994
- Nowicjusz
- Posty: 21
- Rejestracja: ndz lut 26, 2012 13:57
- Lokalizacja: Bełżyce/Lublin
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam! Mam w golfie silnik 1.8 RP z Seata Toledo na Pierburgu 2e2 i właśnie chce go zamienić na gaźnik z fiata 125p 1500 34DCHD18 i tutaj nasuwa się pytanie jakie zastosować dysze aby autko ładnie pracowało na benzynie. Chodzi mi żeby ładnie odpalał, na 1 gardzieli jeździł ekonomicznie, a na drugiej aby była w miarę duża moc. Z góry dzięki za odpowiedzi.
- bombowy
- SYNCRO Maniak
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
- Lokalizacja: Michałów/opolskie
- Kontakt:
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Siema, ja mam pytanie do Was "weberowców" ale zupełnie z innej strony. nie chodzi mi o regulacje czy jak będzie chodził z tymi sprawami radzę sobie bez problemów.
ale do rzeczy...chodzi mi o podciśnienia, a właściwie o to jak prawidłowo je podłączyć, żeby zapewnić odpowiednie wartości podciśnienia, potrzebne do bezproblemowego "spinania" mi napędu na tylnych kołach jestem szczęśliwym posiadaczem golfa SYNCRO i nie wyobrażam sobie żeby moje autko było w połowie sprawne //mowa o niesprawności napędu na tył rzecz jasna//
da się pogodzić weberka i SYNCRO?
będę wdzięczny za informacje
ale do rzeczy...chodzi mi o podciśnienia, a właściwie o to jak prawidłowo je podłączyć, żeby zapewnić odpowiednie wartości podciśnienia, potrzebne do bezproblemowego "spinania" mi napędu na tylnych kołach jestem szczęśliwym posiadaczem golfa SYNCRO i nie wyobrażam sobie żeby moje autko było w połowie sprawne //mowa o niesprawności napędu na tył rzecz jasna//
da się pogodzić weberka i SYNCRO?
będę wdzięczny za informacje
cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było
było SYNCRO i będzie
było SYNCRO i będzie
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam po przerwie. znalazłem ostatnio stronke z częściami do weberów itd. może komuś się przyda.
http://www.eter-mot.com/default.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.eter-mot.com/default.asp" onclick="window.open(this.href);return false;
jeżdzę VW ;] Golf mkII 1.6 PN
Polo II 1.3 na wielopunkcie
Passat B3 1.8 AAM ;]
Polo II 1.3 na wielopunkcie
Passat B3 1.8 AAM ;]
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt sie 27, 2013 16:57
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam.Studiuję forum od dobrego miesiąca,z racji tego iż kupiłem żonie na urodziny mk2 w stanie "kolekcjonerskim"....tyle że 1.6 i ukochany Pierburg 2 EE.Sprzedający też borykał się z problemem obrotów.Dostałem od niego 3 Pierburgi.Wszystkie miały wady.Nie będę wymieniał.Więc zrobiłem tak.Zakupiłem Webera 34 S2C 16 i wstawiłem go w silniczek posługując się radami przeważnie KamilaW.Zresztą jest tu Was więcej.Mianowicie lektura,lektura i jeszcze raz lektura...Na doprowadzenie samochodu do glancu oraz swap gaznika miałem miesiąc.Na początek Golfik został rozebrany wewnątrz prawie "do goła".Wszystko poszło do mycia,prania więc w srodku błysk,komora silnika,błysk,wymiana pękniętego tylnego zderzaka (lakierowanie czarny mat,dolny pasek pod kolor samochodu).I wiele,wiele innych czynności.Do rzeczy: wstawiałem różne Pierburgi i za każdym razem zero odłączania ssania.Zaznaczam,że nastawnik ma bankowo dobrą membranę.Miałem jedną uszkodzoną i postanowiłem kompletnie ją rozebrać aby poznać zasadę działania.Więc wyglądało to tak z każdym Pierburgiem,że ssanie czyli nastawnik nie cofał się mimo ciepłego (gorącego silnika).Nastawnik posiada siedem biegunów (nóżek) po dwie zewnętrzne i trzy środkowe.Z moich obserwacji w moim przypadku chyba moduł nie podaje napięcia na cewki nastawnika,stąd brak reakcji wyłączania ssania.Nie mniej jednak wywaliłem Pierburga bo już nie mogę powoli domyć łap od ciągłego grzebania.Wstawiłem Webera i borykam się z "dziurą".Myślę,że za Waszą poradą pomyślę o modyfikacji dysz oraz rurki emulsyjnej.Ale się napisałem.... Pozdrawiam.Może kiedyś wrzucę fotki.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Jak kupiłeś w stanie kolekcjonerskim to trzeba było go zachować.Wiesiek7476 pisze:Witam.Studiuję forum od dobrego miesiąca,z racji tego iż kupiłem żonie na urodziny mk2 w stanie "kolekcjonerskim"....tyle że 1.6 i ukochany Pierburg 2 EE.
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Webera z podciśnieniowym otwarciem drugiej gardzieli i nie powinno być dziury.
Moje MK2: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=414862 - sprzedane
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
Nowe auto: W202 c280 http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=169&t=560183
-
- Nowicjusz
- Posty: 1
- Rejestracja: wt gru 17, 2013 22:03
SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
Witam mam problem z weberem dchd 34. Posiadam golfa mk2 1.6 cl. Zrobiłem swapa na webera wszystko profesionalnie , podstawa i cała rezta jest bardzo dobrze spasowana jednak mam problem ponieważ dużo pali około 12 litrów przy spokojnej jeżdzie, na wolnych obrotach chodzi jak traktor, czuć ciągle benzyne z tłumika, szarpie, po zgśnięciu jeszcze ze 2 razy zakręci. Próbowałem wyregulować go ale nie dało to żadnego efektu. Mam odnośnie tego kilka pytań. Jak się ustawia dawke paliwa w tych gażnikach ?? Jaka jest zależność wkręcania i wykręcania sróbki biegu jałowego ( tej ukośnej )chodzi mi o to co jest jak wkręcam ją a co sie dzieje jak ją wykręcam??? co może być przyczyną takiej dawki jak to ustawić ??? proszę pomocyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!!
- bombowy
- SYNCRO Maniak
- Posty: 38
- Rejestracja: sob wrz 13, 2008 21:27
- Lokalizacja: Michałów/opolskie
- Kontakt:
Re: SWAP Pierburga 2E2 I 2EE na Webera by KamilW
a ustawienie pływaka sprawdzałeś? może za dużo benzyny dostaje i podlewa go.i love golf II pisze:Witam mam problem z weberem dchd 34. Posiadam golfa mk2 1.6 cl. Zrobiłem swapa na webera wszystko profesionalnie , podstawa i cała rezta jest bardzo dobrze spasowana jednak mam problem ponieważ dużo pali około 12 litrów przy spokojnej jeżdzie, na wolnych obrotach chodzi jak traktor, czuć ciągle benzyne z tłumika, szarpie, po zgśnięciu jeszcze ze 2 razy zakręci. Próbowałem wyregulować go ale nie dało to żadnego efektu. Mam odnośnie tego kilka pytań. Jak się ustawia dawke paliwa w tych gażnikach ?? Jaka jest zależność wkręcania i wykręcania sróbki biegu jałowego ( tej ukośnej )chodzi mi o to co jest jak wkręcam ją a co sie dzieje jak ją wykręcam??? co może być przyczyną takiej dawki jak to ustawić ??? proszę pomocyyyyyyyyyyy !!!!!!!!!!
ja założyłem gaźniora, i golf bez żadnego grzebania, regulacji, jeszcze bez linek i pokrywy filtra zagadał na strzał wkręć tę ukośną do oporu a następnie 2,5 obrotu wykręć.
cztery sprawne łapki + WEBER -100%..... - było
było SYNCRO i będzie
było SYNCRO i będzie
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 2 gości