[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
Re: [golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
w moim 1.3 nz po podłączeniu podciśnienia do serwa jest poprawa pracy silnika. Zwiększenie obrotów na jałowym zredukowałem śrubką na przepustnicy. Najważniejszym chyba skutkiem było znaczące obniżenie spalania, o jakieś 20%. Sprawdzone na dystansie ok 2tys km, miesiąc jazdy z tą zmianą, i miesiąc jazdy na oryginalnej konfiguracji - poprawa o ok 20% na korzyść tego patentu . Co do wyjaśnienia "dlaczego tak się dzieje" - nie mam pojęcia, może ktoś bardziej oblatany się wypowie.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Nie mam dostepu do silnika nz , waz wpinamy w przewod idacy do serwa sa nim dwie zaslepki , zdejmujemy jedna i wpinamy waz od ufo
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/917 ... fea4f.html" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/917 ... fea4f.html" onclick="window.open(this.href);return false;
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
-
- Nowicjusz
- Posty: 15
- Rejestracja: śr gru 10, 2014 15:39
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Witam!
Przeczytałem temat i od razu poleciałem do golfa sprawdzić. Zrobiłem to tak:
Wężyk pod strzałką nr 1 wpiąłem w miejsce pod strzałką nr 2 (oczywiście po zdjęciu "kapturka" )kapturek założyłem w trójnik z którego wyciągnąłem żółty przewód. Nie wiem czy zrobiłem to tak jak powinno być (proszę o rade ekspertów) ale obroty się zwiększyły (więc zmniejszyłem ) a co do mocy ciężko powiedzieć bo nie ma warunków żeby sprawdzić.
Przeczytałem temat i od razu poleciałem do golfa sprawdzić. Zrobiłem to tak:
Wężyk pod strzałką nr 1 wpiąłem w miejsce pod strzałką nr 2 (oczywiście po zdjęciu "kapturka" )kapturek założyłem w trójnik z którego wyciągnąłem żółty przewód. Nie wiem czy zrobiłem to tak jak powinno być (proszę o rade ekspertów) ale obroty się zwiększyły (więc zmniejszyłem ) a co do mocy ciężko powiedzieć bo nie ma warunków żeby sprawdzić.
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Zwiększenie obrotów wystąpiło też u mnie. Tzn miałem ustawione obroty pod ten patent, a po przełożeniu przewodu z nr 2 w nr 1 obroty spadły na tyle ze silnik zaczał się dusić. Na takim ustawieniu osiągałem w lecie w trasie do 90km/h spalanie rzędu 5,5l /100. Czy to dobry wynik, tego nie wiem. Dla mnie akceptowalny.
- grandi
- Lord GTI
- Posty: 3831
- Rejestracja: śr lut 07, 2007 02:04
- Lokalizacja: Boat city
- Auto: Octavia
- Silnik: AQY
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Jeżeli macie problemy z obrotami po modzie po prawej stronie monowtrysku macie pionowa srubke ktora regulujemy obroty np. wkrecamy o dwa czy trzy obroty pelne w razie czego mozemy wrocic do stardowych ustawien
...wiesz co jest szykiem , jeździć klasykiem a nie plastikiem...
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
Temat o moim golfie viewtopic.php?f=87&t=519932" onclick="window.open(this.href);return false;
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
A jak podniesienie obrotów na jałowym z np 700 do 900 obr/min wpłynie na spalanie?
[golf II] Poprawienie dynamiki w silnikach 1.3 1.6 1.8
Ten patent dziala tylko na monowtrysku czy na gaxniku też? Bo mam 1.3 z gaxnikiem ale na zaworze zwrotnym z serwa nie mam tych króćców dwóch.
Założyłeś temat z problemem swojego auta i ktoś Ci pomógł? Czuj się zobowiązany napisać co było przyczyną problemu i w jaki sposób go rozwiązałeś!
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 7 gości