Latajace szyby w drzwiach MK2

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » ndz sty 27, 2008 17:48

Zdjęcia są na 3 stronie tego tematu, tak samo zrobiłem u siebie i w dodatku jest o wiele ciszej. Naprawde polecam ten patent.



gawcio
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 37
Rejestracja: pn gru 03, 2007 20:55
Lokalizacja: Kolbuszowa RKL
Kontakt:

Post autor: gawcio » pn sty 28, 2008 16:12

oprocz wstawienia uszczelki lub jak kto tam woli kabelka lub wezyka dobrze jest takze sciagnac boczek i dogiac delikatnie prowadnice :smoke:

[ Dodano: 28 Sty 2008 15:13 ]
VWPABLO, Twoje zdjecia rzeczywiscie sa bardzo dobre i doskonale obrazuja jak sie uporac z problemem :) pozdro
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.


www.cult-cars.pl

Awatar użytkownika
dogu18
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 673
Rejestracja: sob wrz 08, 2007 21:39
Lokalizacja: Czerwionka - Czuchów
Kontakt:

Post autor: dogu18 » ndz mar 02, 2008 19:56

a ja mam pytanie czy jak wymienie te uszczeki wkoło szyb to czy przestanie być słychac podmuchy wiatru??

[ Dodano: 02 Mar 2008 19:05 ]
a ja mam pytanie czy jak wymienie uszczelki wkoło szyb to czy zniknoł mi swisty wiatru??



VWPABLO
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 51
Rejestracja: czw kwie 05, 2007 22:19
Lokalizacja: okolice Sanoka
Kontakt:

Post autor: VWPABLO » pn mar 03, 2008 17:15

dogu18, jeżeli chcesz wymenić uszczelki na nówki z ASO, to masz pewnie dużo wolnej kasy. Te uszczelki naprawde dużo kosztują. Zastosuj aktualne patenty, naprawde zrobi sie ciszej w aucie. Te uszczelki w mkII są naprawde do kitu, twarde i nie układają sie tak łądnie na szybie PORAŻKA. Wystarczy zobaczyć uszczelki w pasku B3 lub audi 80, jest to już bardzo dobrze przemyślane i jest o dużo ciszej.



Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt kwie 29, 2008 12:27

czyli gdzie dokładnie zamontować te paski zaciskowe



Awatar użytkownika
chosen
Forum Master
Forum Master
Posty: 1266
Rejestracja: czw sty 04, 2007 01:25
Lokalizacja: Lublin
Kontakt:

Post autor: chosen » śr kwie 30, 2008 00:35

specWROC, patrz 1 str.


Moje mk2 g60
viewtopic.php?f=87&t=402388" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
specWROC
(()())G.O.L.F.(()())
(()())G.O.L.F.(()())
Posty: 966
Rejestracja: sob kwie 22, 2006 23:53
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Post autor: specWROC » wt maja 13, 2008 01:36

próbowałem wszystkich zabiegów przedstawionych w tym poście i nic, dalej mam problem z tym że jak zakręcam szybę to przechyla się do przodu



Awatar użytkownika
andy_lodz
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 89
Rejestracja: ndz wrz 11, 2005 13:41
Lokalizacja: Łódź

Post autor: andy_lodz » pt lip 04, 2008 22:55

Pomogło :)


[b]Volkswagen Team Łódź[/b]

mkgolf
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 22
Rejestracja: śr maja 28, 2008 09:30
Lokalizacja: Chybie
Kontakt:

Post autor: mkgolf » pn lip 28, 2008 08:17

No i ja się podłączę do owego tematu:
Problem przedstawia się następująco, szyba od strony kierowcy w moim MK2 otwiera się normalnie, przy zamykaniu na jej 3/4 wysokości szyba odginała się w prawą stronę i aby ją całkowicie zamknąć trzeba ją poprawiać (prostować) rękoma. Wymieniłem cały mechanizm podnoszenia szyby i problem znikł aż do dnia dzisiejszego... nie jest on taki duży, szyba zamyka się praktycznie cała (w 4/5), ale jednak nie do końca. Moje pytanie brzmi:
Czy koszulki termokurczliwe lub tzw. trytytki pomogą w tej sytuacji?


pozdrawiam
Mateusz Krzempek

globi666
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 52
Rejestracja: sob paź 18, 2008 19:17
Lokalizacja: elblag
Kontakt:

Post autor: globi666 » sob lut 07, 2009 22:16

no dzieki kolego tez to zrobilem i pomoglo wes to opatentuj hehe



Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pt sie 28, 2009 21:21

witam , poruszę ten temat troszkę xD , mi lata szyba od kierowcy kiedy jest zamkniec i otwarta , kiedy rozebrałem boczek , to jest tam taki zacisk na dwie srby ktory trzymie szybę i on jest luźny , co zrobić żeby to nie "latało" ?



Awatar użytkownika
djtom
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 32790
Rejestracja: wt sty 10, 2006 14:51
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: djtom » pt sie 28, 2009 21:24

jeśli chodzi o mk3 sposób z trytytkami (opaski plastykowe) sprawdza się w 100% :bigok:


Nocne Mary Squad :partyman:
djtom w 2009 pisze:Sebastian.... gratuluję. :prayer:

Zlot w Nysie na dzień dzisiejszy jest najlepszym zlotem w kraju w całorocznym kalendarzu.

Awatar użytkownika
Młody90
Forum Master
Forum Master
Posty: 1300
Rejestracja: wt lip 14, 2009 23:05
Lokalizacja: Zabrze
Kontakt:

Post autor: Młody90 » pt sie 28, 2009 21:34

niestety mk2 :(



Awatar użytkownika
Yarobak
Montana Green forever
Montana Green forever
Posty: 114
Rejestracja: wt lis 06, 2007 21:55
Lokalizacja: FSL
Kontakt:

Post autor: Yarobak » ndz paź 04, 2009 11:00

Skorzystałem z porad zawartych w tym temacie i wczoraj zabrałem się do roboty.
Po pierwsze to byłem pod tapicerką jako pierwszy od 1990 roku bo odrywałem oryginalnie przyklejoną folię po wewnętrznej stronie drzwi :goodman: (po robocie przykleiłem na taśmę dwustronną).

W drzwiach pasażera podgiąłem blachy pod uszczelkami i jest ok. W drzwiach kierowcy też podgiąłem blachy i jeszcze czasami minimalnie szyba puknie, ale bardzo rzadko. Czyli postęp jest. Patent z rurkami termo i opaskami się nie sprawdził bo pospadały po kilku próbach podnoszenia i opuszczania szyb. Szum powietrza jakby się nie zmienił. Czy odklejenie tych oryginalnych folii i zastąpienie ich matami bitumicznymi coś da?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 5 gości